3000 km valóban kevés. Nekem az R1-en a szétgyilkolt Metzeler Sportec M1 elmegy 5000 km-t. Ez is kevés. Szerintem vegyél előrre sport attack-et hátulra pedig road attack-et, és máris tovább tart a gumicsere mentes időszak.
Jó, hogy itt is látni téged. Kérdésem lenne. Talán a Thunderace-s srácokat is érinti.....
Csörög az R1-emen az exup szelep indításkor, mikor bemelegszik elhallgat, de nagyon zavar, mert indításkor olyan hangot ad mintha szét akarna esni az egész motor. Ezzel mit lehet tenni. Lehet javítani, vagy cserélni kell? Árban.......mennyit kóstál a javítása
Régen valóban így volt. De a mostani Road Attack már nagyon jól bírta egyik barátom gsx1400-asán pedig abban van nyomaték rendesen, valamint nagyon jól tapadt ahoz képest, hogy túragumi, mert a srácnak elkopott még az alsó középsztender is......
Szia Bajszos!
A tavalyi tiszaligeti találkozó nekem kimaradt, mert nem voltam itthon. Még nem hallottam róla, hogy lesz e idén, de majd érdeklődöm. Mindenesetre a helyszín az nagyon jó rá
Remélem nem a moci miatt voltál korházban?
3000km egy gumi az tényleg durva. A haverom az 1000-es GSXR-én a gyári Bridgestonnal több mint 10ekm-t ment, igaz akkor már slick volt. Ja és azért nem kezdő motoros.
Gondolom azért turagumit nem szabad felrakni?
Nemo szerinted mi a jó megoldás?
Nemrég jöttem ki a kórházból,ezért nem jelentkeztem! Az enyémen Yoshimura van,szépen dalol az asszony már a város másik végéből tudja,ha megyek haza Egyébként frankon dorrog az enyém is! A gumiról anyit,hogy a román utam alatt elfogyott(3000km)..sport attak.Reklamáltam azt mondták igen brutálissan gyorsítok+lassítok...nem hiszem.Na mindegy,de ilyen sürün nem szeretnék gumit cserélni
Szerintem bármilyen pályán lehet menni bármilyen motorral. Nem tudom, hogy mi valo meg mi nem de élvezkedni lehte a Ace féle gépekkel is. Euro ring, kakucsi pálya. Egyik sem gyors de a kanyarokban úgy is mindegy. Nekem nagyon tetszett. Beraktam kettesbe és kész. Csak körözni kellett mintha autómata lett volna.
Még sokat kell gyakorolni, mert elkopott a csízmám.
A 2/a meg unalmas Vác határától Rétságig van egy két élvezetes kanyar azt érdemes kipróbálni. Most csináltak új utat, így lehet döntögetni rendesen. Régen ott edzettem. Mostanában nem megy annyira, lehet hogy sok a para . Ezért inkább pályán akarom próbálgatni a határokat.
Ha gondoljátok összehozhatunk majd valami jó kis pályanapot.
Egy időre kiebrudált a lányom a PC- elöl
Szoval az az idomzat doplog engem is érdekel!
Melyik pályára gondoltál? Állitólag a szük lassu pályák nem a mi nagy gépünknek valók, szerinted?
Én mostanában a 82-esen voltam Cseszneknél, az nagyon nem pálya de jól lehet menni rajta.
a 2/a gondolom már nagyon ismered? Csak az jórészt nagyon gyors, nem?
Halihó!
kissfjrtöl szeretném kérdezni hogy Szolnokon a tiszaligetben lesz e idén találkozó mert én voltam tavaj és nagyon bejött de az ideiröl még nem hallottam semit .
A fórum valóban kihalt de szerintem mindenki gályázik és (remélem) hogy motorozik mivel nem azért vettük a mocikat hogy a garázsban áljanak ,mi szerda kora reggel indulunk a balcsira egy jó hosszú hétvégére szerintem most is motorozunk vagy 1200km-ert mire haza érünk , a kidörgő nekem is durrog vissza mikor már rendesen átmelegedett, az enyém most fog majd menni műszakira ,30 napra kaptam időpontot ,most csináltam egy gyári kidörgőt mert nekem nem volt vele ,egy fzr1000-nek a dobját faragtam rá de hangja az semmi nem lesz mondjuk azt a pár órát majdcsak kibirja valahogy
Tesóm is vett egy angliából származó mocit. Elég jól egybevolt (most már szétkapta atomjaira)
Pályamotor lesz belőle.
Én egyre többet szeretném pályán használni. Nem lesz tőle baja mert ez a szint amin én küldöm nem sok kárt tehet benne. A közúton egyre inkább nem megy a dolog. A idei szezonnyitást Fazer kicsit lehangolta. Ha lesznek fejlemények idom ügyben szólok.
ŰHozzád amúgy is közel vannak a pályák. Majd összehozunk egy találkát valamelyiken. Előre láthatólag júli vagy aug. lesz az aktuális.
Ez jó hír. Mármint az idom gyártás. Az előéletét a papírja alapján ismerem csak, Angliából jött a gép, és az összes apró fecni megvan hozzá minden javításról. Még az eredeti tulaj számlája is a szalomból
A kipufogó RENEGADE, ha ez mond neked valamit. Nekem nem annyira, itt nem ezek a menő márkák. De a hangja nem rossz, hétvégén voltam motoros talin, megmértük, 118dB..
Törése nem volt szerintem, de a jobb oldali idomot heggesztetni kellet, mert szerintem eldöntötték, és az index beszakította. Mindegy, télen volt időm rendbetenni, vázat lepolírozni.. Ütős lett
A bukógomba nagyon érdekelne engem is, a vason szerintem sokat véd, a műanyag meg úgyis törik, bármit is csinálasz.
és milyen kipud van?
volt már törve a géped? Erősen gondolkodom hogy megveszem hozzá a gyári bukógombát, bár még nem tudom az árát.
Vagy valami jobb minőségűt. Utána már csak a műanyag sérül. Arra meg ma kaptam infót hogy csinálnak talán. Van ismerős aki leveszi a sablont. Utána már nem lehet gond
Biztosan fogok, bár féltem nagyon, hogy kárt teszek benne. Persze majd óvatos leszek. Nem szégyenlem bevallani, hogy szoknom kell még egy ilyen nagy és erős gépet.
Egyébként a beszégetésetekhez hozzászólva - az én kipufogóm is durrog..
Vigyázok rá nagyon. Tavaly év végén vettem, így csak most tavasz óta ismerkedünk igazán. De tényleg nagyon jó választás volt. Sokat olvastam a beszélgetéseiteket egyébként..
Raktam fel egy nem túl jó képet róla, majd hétvégén csinálok még. Nekem nagyon bejön a tiéd színe is!
Szevasz Némó!
Remélem nem baleset miatt voltál kórházban.
Egyébként tényleg "intenzíven" adagolod a gázt a vasadnak, én nem csodálkozok, hogy lefutott a Conti
Mikor legyen a harmadik Országos Thunderace Túra?
Üdv: $