Hello Pyyt!
Csaknem tudsz olyan valakit aki hozogat be motorokat?
A 750-es verzióból érdekelne egy olcsóbb fajta. De csak használható állapotban. Ha lenne rá forrásod szólj!
Köszi
Nekem volt már kálváriám rom (Kawa) motorral, a bontónak se kelett, legalább is normális árat nem adtak volna.Szerelőhaverom is azért füzött hogy hozzunk be mocikat majd össze vissza bontja meg épiti stb.
ehem... akinek meg van egy kis esze, az simán tudja legalizálni egy kis ráfordítással... 700 ropiért meg hol is találsz Ace-t? na ugye... amúgy eladtam már pár ilyen motort és mindenkinek megérte... amihez nem értek, ahoz meg nem szólok hozzá, csak azért hogy beszéljek... bocsi...
Ebben igazad van! Csak te se tudsz többet hasznositani(még annyit sem) belőle mint egy bontó. Mert csak nem megy minden szarrá(összes idom, futómü, hengerfej stb.)
ehem... ja... A bontó a tiedért sem adna 200rugónál többet... mondjuk én sem... bontóba ezért nem viszi senki a vasát, mert szart sem adnak érte... ez viszont patent állapotú, és aki szarrá törte a sajátját, annak simán megéri...
Szerintem egy bontó max. 2 kilót adna érte. De lehet hogy nem kéne neki mert túl ritka itthon. Magánember meg sok mindent nem tudna átépiteni ha sérült az övé (váz, blokk). Pályamotornak meg nem ideális
naaaa Némo! Miért? Végre összeáll az enyém, Te meg eladod? pffff... A Dainese cuccért mennyit kérsz? Arra lehet hogy vevő lennék, de lovat neeee add eeeel!
Sziasztok! Eddig még nem szólaltam meg a fórumon,de talán segíthetek az Ace vibrálásával kapcsolatban. A kormányvégsúly a kormány szitálását hivatott meggátolni a tehetetlenségi tömegével menet közben. A motor vibrációját a porlasztók beállítási hibája is okozhatja, ha a hengerek ettől nem
működnek szinkronban.
Lehet ,hogy igazad van . Vízuális típus vagyok látni és hallani kellene. Csupán a tapasztalatomat írtam le. A Thunderace felfüggesztését nem nagyon ismerem de szerintem a kormányvégnek kevés köze lehet az álló helyben történő vibráláshoz.
A továbbiakban tiéd a pálya!
Szerintem nem fog csodát tenni a súly.
Érdemes körülnézni a máshol is hibát keresve. Nekem is ez volt a gondom, én is azt hittem majd a gyári súly megoldja, de nem. Javított rajta,de nem szüntette meg.
Nem lehet, hogy ez egy ilyen dolog gyárilag?
Nekem is rázta egy ideig a kormány a kezem de aztán kisújoztattam az elejét és utána megszünt a vibrálás. Na és nem lenne uccsó gondolat a teleszkópot is megvizsgálni ha álló helyzetben is rázogat...
A legutolsó hozzászolásom pohinak szolt
Szerintem a kormánysulyra akkor 4 lehetőséged van:
1. Louisnál beütöd a Lenkerenden (20-30 EUR)
2.csináltatsz
3.Rendelsz egy márkakereskedésben
4. Bontokban lehet hogy hasonló tipusoké is jó rá
Csaknem tudsz olyan valakit aki hozogat be motorokat?
A 750-es verzióból érdekelne egy olcsóbb fajta. De csak használható állapotban. Ha lenne rá forrásod szólj!
Köszi