Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló Fazer
Két kérdésem lenne.
Érdekes még a matricázás vagy már megoldódott? Emlitetted, hogy történt valami az ügyben, de igazából nem emlékszem. Elméletileg holnap találkoznék a sráccal.
A másik pedig az, hogy nekem nem gyári a kormányvég súly. Le tudnád mértezni, vagy szerelni, hogy gyártathassak egy párat? Nincs kedvem tizenegynéhány ezret fizetni a gyáriért.
Igen az utánfutó az jó ha van. Nerem is van és ha motorral megyek el, mindig ügyelek hogy a kocsi meg az utánfuto forgalmija otthon maradjon, hogy az asszony értem tudjon jönni ha kell. Nemegyszer már én is fuvaroztam mocit.
Na ez nem jött be,
Sétszaladt a ménes mielőtt használhattam volna..........
Úgyhogy nem is vettem meg.
Volt nekem ilyen csak az egy Honda Spacy volt 125 négy ütem 93-at ment az jó volt a városba fel lehetett venni vele a tempót a kocsikkal. Lehet hogy olyat kéne néznem..........?!
Nemsokára nekem is elindul a honlapom ott majd lesz egy minden motorosnak fontos szekció is a motormentés.
Van egy pipec trailer-em amivel akár többet is tudok vonszolni magammal ha kell. És ezt NON-STOP üzemeltetem és pedig a következőek miatt.
Több motoros barátom akik kurva nagyot perecelve vagy tönkement motorral szepeltek az út szélén mérhetetlen mennyiségű órákat várva a felmentő seregre szállítóra segítségre. Ezt a helyzetet próbálom rövidíteni azzal hogy "baráti"áron bármikor bárhova elmegyek értetek ha kell és hazahozlak a vassal együtt.
Majd ha elindula honlapom term sok helyre beszúrom hogy mindenki tudjon róla. Egy ilyen tel szám a bajba jutott lovasnak lónak sokat jelenthet.
Te is így gondolod Piet?
Nagykereküt, vagy legalább dundi kereküt vegyél ,mert külömben gond minden uthiba.
Hát az jó nacivásárlás volt, grat.
Ja jó is hogy mondod,
Éppen ma vezzem én is egy ilyen Yamaha pöcsköszörűt a városba mászkáláshó....
Tárcsafák minden. kurva tuti kis jószág!
Majd dobok fel fotót is feltétlen....
Ja és képzeld a 75 ropis Dainese full protis bőrgátyót 15 ért bevállaltam majdnem újjonan. Azért ez baráti ár nem?
Ne is mond szegényke ki van vonva, alszik a ponyva alatt, április 1.-ig
Addig csak robogok
Heló Piet,
Mi z"újs rég hallottalak..............
Sok minden "történt" itt azóta.
Képzeld holnap viszem Fényezni az Ace ruháit ki....ttul ütős lesz.
Még a felnipolírozáson hezitálok..........mit gondolsz?
de csak a felni sima részét szeretném a többi szín lenne
Majd írj, meg kellene lépnünk találkozó ügyben!
Hát úgy mindjárt más.Ha azt nézzük,hogy az Ace 96-os fejlesztés és 2002-ig nem változtattak csak a fényezésen akkor egy 96-os 750-es gixxernek nincs esélye.
Én a K6-os-ra gondoltam.
Papirforma szerint-- lóerő ,végsebességben igen csak közel vannak egymáshoz(évjárattól fúggően)
Bárhol és bármikor kihasználható az ezredes ereje.
Csak nézzük az előzést,egy csuklomozdulat és kész.
Érdemes kiprobálni a 600-ast a 750-est és utánna mindjárt az 1000-t
Utánna mindjárt csak ezrest akar az ember.
A pálya az mástéma,ott az 1000-es elég nagy öszpontositást igényel
És miért vesznek az emberek inkább 1000-es, mint 750-est. Ezt soha nem értettem. Hol tudja kihasználni a plusz teljesítményt? Másban nem sok eltérés van a kettő között.
Ezzel nem értek egyett!
abbszolut nem egy kategoria,a 750es gixxer minden tekintetben veri az Ace-t
Jó,kényelemben,és szélvédelemben nem.
Az Ace kb annyit tud mint a 750-es Gsxr, persze nagyon számit a sulykülömbözet.
Föladni az ACE-t?
Nekem 4 évembe került mire sikerült hozzájutnom. Így nem nagyon leszünk ellenfelek .
Mostanában egyre többször gondolok rá, hogy kéne egy pályamotor és azzal próbálkozni. Mennyivel jobb az 1000-es, mint a 750-es? Ha sok pénzem lenne 750-est vennék. Persze második motornak.
Az Ace eladó lesz 1-1,5 hónap múlva.De az is lehet,hogy beszámoltatom.
Még nem tudom melyik lesz jobb megoldás,majd kialakul.
Amit már eldöntöttem,hogy K5 1000-lesz.a szin mindegy,mert pályaidom lesz egyedi festéssel.
ja hogy áll a gixxer project? És marad az Ace is?
Részemről ok a Hringes gurgula,csak addigra már Gixxer-el megyek.
Ott mindig sokan vannak.7végén mégtöbben.
3 csoport van:lassú,gyors és normál de ez nem normál mert délelőt és délután is inditanak
és bárki indulhat benne.
Szerintem indulj a lassuban és ne foglalkozz azzal ki honnan kerül ki
Mindig lesz gyorsabb,és lesz olyan akit te kerülsz majd ki.
Akkor hozzunk össze majd egy Hringes gurulást is .
Mikor érdemes kimenni. Néztem az áprilisi időpontokat. Szerintem hétközbe kevesebben vannak, de lehet hogy más is így gondolkozik? Nem szeretem mikor jobbról balról kerülgetnek, mikor azt hiszem, hogy gyors vagyok
1-2 héttel előtte ,de minnél hamarabb annál jobb.
És mennyivel hamarabb kell, hogy legyen hely? Ki akarom próbálni Hringet is.
Persze kell a száguldozás,de nagy körültekintéssel és csak ahol tuti minden.
Igen,pályanapra be kell jelentkezni.Itt meg tudod tenni
http://www.brorganisation.hu/
Néha azért jó kicsit száguldozni.
Az igaz hogy a Hringre előre be kell jelentkezni? Nem csak odamegyek és kész?
Szerintem közúton felejtős a jackari.Mindegy,hogy Mátra vagy 2/A aki ilyen helyeken produkálja magát az felelőtlen fasz.
Erre a célra csakis Hring,Ering,Pring(szerintem)
Nekem szerencsém van . Messze nem tartok ott, hogy ilyen problémám legyen. Azért igyekszem.
Jó lenne tanulni egy két dolgot.
Ebben is van igazság.
De sokat látni a 2/A-n is. Sokan feküdtek már. Pedig ott kevesen látják. Töbnyire a kanyarodással van gond ott is. Egyenesben nagyon gyorsak. Egyszer egy szerencsétlent körbeautóztam . Tipikus újgazdak gyerek volt. Tudás nélkül.
Én sem vagyok penge, de nem is játszom az eszem. Legalábbis igyekszem.