Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az akkori piaci árra gondoltam
Ahhoz hogy olyan legyen mint az aktuális piaci áron kaphatók, akkor párszor el kéne dobnom. De majd igyekszem
ha addig megtartod ilyen állapotban akkor megveszem az aktuális piaci áron
Az pont jó 5 év mulva nyugdijas leszek, megveheted a motoromat
Addig kicserélem a láncot, lehet, hogy még az eredeti fékbetétcsere is belefér
öregszem
és lassan el kell kezdeni építeni a jövőt, és így nem fér bele, hogy fölösleges dolgokra költsek
Mit csinálsz?
Aranyba fektetsz nagy tètelben?
Vagy! Új csajod van!
sajnos ige, ebben és még kb a következő 5-ben is
más fontosabb dolgokra kell a pénz, ami amúgy sem sok
ebben az évben is "pihensz"?
úgy tényleg egyszerűbb
Föleg úgy ha nem motorozol...
nem egyszerűbb: nem elesni?
Igen. Láttam már 160-al esett motorost, lábszárhorzsolással és láttam állóhelyzetben esetett, nyílt kulcscsonttöréssel.
Hát igen egy balesetnél két faktorral kell számolni:

1. Mázli faktor
2. Szopó faktor

És ezek elegye adja a végleges kimenetelt!
szigorúan tudományosan megközelítve persze!
Ez jobb kép.
Ez volt. Az autó törte nagyon össze. Sima fékezés utáni csúszás volt oda...
Igy már értem. Bocs! Nagy bukásban nem volt még tapasztalatom.
Az enyém úgy tört össze, hogy becsúsztam egy autó alá (mert olajfoltra fékeztem). Ha ez nem történt volna, megúszom egy csuklótöréssel, egy indexel és egy oldalidom javítással. Úgy gondolom (divatos szóval), hogy ha a bukógomba megfogja, gumival előre fordítja a motort és lényegesen kisebb lett volna a sérülés. (10.000 autósnak, 16.000 lámpa, stb)
De, stornó az eredeti terv. Sima hosszú bukógomba, lemezkonzolon. Aztán úgy hajlik ahogy akar.
Azèrt a pályára találták ki mert ott nincsenek teteptárgyak amibe megakadhatna!
Gondolj bele ha csúszik ès megakad, bele törik ès átfordítja a motort ès akkor csináltathatod a fejidomot, új plexi, a tankot, ès a másik oldalát!
(sajnos ismerössel törtènt nemrègiben ilyen!)
Így meg elviheted a müanyagoshoz ès megcsinálja szèpen...

Habár ha jól emlèkszem a tied is elèg szèpen összetört, megakadt valamiben?
Azt elfelejtettem hogy a sötétebb karika egy vastag gumigyűrű. Az tompít a földreérkezésnél.
A mozgó alkatrész rögzítés: Egy kis szilóval hogy ne csússzon ki, vagy alulró be lesz csavarva egy stift ami nem engedi kicsúszni (csak be)
Szerintem, csúszásnál is jó, mert az alu elhajlik (remélem)
A bukógombát miért a pályára találták ki? A közúton nem lehet elesni? Egy hülye miatt nem szeretnék megint javítgatni, fényezni és elhajlott alkatrészeket kalapálni. Ha lett folna gombám 2010-ben pont kumival találtam volna el az autót.
Elmèletben nekem tetszik, de a gyakorlatban inkább Ess kollègára hallgatnèk!
Egyèbkènt èn nem vagyok a bukógomba hìve mert közúton sok esetben nagyobb kárt okozott mintha nem lett volna! Pályázni meg nem szoktam (ezt pedig oda találták ki)!
nem rossz az elképzelés, de ha az alu szár elhajlik akkor csúszásnál máris leér az idom.
Többnyire az szokott a gond lenni, hogy valamiben elakad a gomba és akkor kap egy olyan mértékű terhelést a felfogatása, hogy visz mindent.
Ez ebben a formában csak földőlés ellen jó szerintem.
Annyira nem vagyok gépész, de a mozgó rész hogyan lenne "rögzítve"?
Mi a véleményetek egy ilyen bukógombáról? Láttam egy R6-t aminek a szelepfedelét a bukógomba törte be. Ezt én terveztem. Elég hosszú hogy az oldalidomot megvédje. Eldőlésnél a gumigyűrű felveszi a hirtelen terhelést. Csúszásnál a hosszú alumínium szár elhajlik és nem töri szét a vázat. A szára alumínium, a gomba fekete műanyag.
A szakmámra gondolok.....ilyenkor télen amúgy is leállnak a melók , de már a tavaszi "beindulás" is kétséges !
Ezt most nem teljesen értem a szakmádra gondolsz vagy a motor piacra?
Remélem is , mert nagyon haldoklik az "ipar".......tavasszal újból átnézetem aztán gyíííííí....