1.már nagyon drága az átírás
2.a fazer maximálisan bevált..fel is lett dobozolva túraplexi stb..
3. 1.2 millától indulnak a nekem megfelelő állapotúak amire még a fazeren felül 5-6 kilot kellene áldozni,mire egy túrásított névre irt példány lenne...
Jah és ebben az árfekvésben még bőven bele lehet nyulni valami fostalicskába is....
Így marad a Yamaha fzs 1000...Móni úgyis ragaszkodik hozzá
most meglesz az első nagyszerviz (40ekm) még érintetlen a karbi is.... Legalább két szezonra levan a gond...Aztán majd meglátjuk mit hoz a gazdaság...
Mert olyat tettem bele, amit persze, hogy megzabál!
Sansa legalább utánnatölt mint egy 2T-t
Ezért kell minnél alacsonyabb hidegoldali érték (még nyáron is)
De ha már szétkoptattátok, akkor mindegy....
Akkor áttèrek èn is a 20w 50-re, mert a 10w -et megzabálta!
De az igaz, hogy ezzel a 20w olajal nem ajánlott hidegben menni?
Tapasztaltatok ilyesmit?
10w 50-es olajat használtok vagy 20w 50-est?
http://nepitelet.hu/motorok/ya...
1.már nagyon drága az átírás
2.a fazer maximálisan bevált..fel is lett dobozolva túraplexi stb..
3. 1.2 millától indulnak a nekem megfelelő állapotúak amire még a fazeren felül 5-6 kilot kellene áldozni,mire egy túrásított névre irt példány lenne...
Jah és ebben az árfekvésben még bőven bele lehet nyulni valami fostalicskába is....
Így marad a Yamaha fzs 1000...Móni úgyis ragaszkodik hozzá
most meglesz az első nagyszerviz (40ekm) még érintetlen a karbi is.... Legalább két szezonra levan a gond...Aztán majd meglátjuk mit hoz a gazdaság...