Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos mèret problèma van!
Mondjuk nekem pont jò lenne, de nekem már van...
köszi a nagylelkűséged amúgy 44ess , ha jól emléxem
továbbítom az ajánlatot.


iá. 25
Na jó ne kertelj...
Három forint ötven fillérért lehet venni!
Én is annyiért vettem!

És ne próbálkozz nálam se, mert nem ismerem a privát üzenetkérdést inkább írd ide! (ezt nem tudtam kihagyni! )
mennyiért lehet venni most?
az enyém is elég megkímélt
hát nem nekem kéne, de mondj valamit te!
megvan
mennyit adsz érte?
Diadora csimmád megvan még?
És ha igen mi az ára?
már elhangzott az igazság.
Magasban kevesebb a levegő, más a légnyomás. Így mivel a karbikat nem állítottad át így csökkent a teljesítmény. Versenyeken folyamatosan állítgatják a karbit az időjárás függvényében, hogy megtalálják az optimális beállítást, csak olyankor van szívás ha megváltoznak a körülménye másnapra.
Injektor tud utána menni valameddig, így ott később érzed meg a teljesítmény hiányát
a kérdés: a magasság és karburátor kérdése
hogyan hat a teljesítményre a nagy tengerszint feletti magasság?
melyik most a kérdés?
a gyári kipu elméletileg a motorhoz van tervezve, de nagyobb a fojtása a hangok miatt. A sportdob jobban szellőzik, ezért alacsony fordulaton gyengébb, viszont jobban engedi kifelé a gázokat ezért fönt jobban megy. De szélsőséges esetben akár csökkenhet is a teljesítmény ha már nagyon huzatos. Nagy hozat meg kihúzza a hengerből az anyagot
hála! legalább gyönyörködhetünk és fájdíthatjuk a szívünket!
hát müszaki kérdésekben Ess a válaszadó...

Ess hol vagy?

(dobok fel pár képet mert elég sivár a fórum! )
Fent ( 2000 m ) kevesebb az oxigén, és nem tudja elégetni a hengerbe fecskendezett benzint és ettől pörög fel lassabban, vagy mitől gyengébb a gép a Balcsinál, mint a Sella kanyarjain? Gondolom az injektor utána megy a keverékképzéssel a megváltozott viszonyoknak.
hát a franc tudja....
lehet nem húzom meg jól és kifúj!
Zorro! Gyári dobbal tényleg jobban megy a géped? Én most pattintottan fel egy ovál Remus Revolution-t és alulról jobban megindul, illetve gyorsabban veszi a gázt...pedig még be kellene állítani a CO-t, mert kicsit kormol vele. Hogy lehet, hogy gyengébben megy egy sport dobbal a sárkány? Nem vagyok otthon a témába, azért kérdezem ilyen bután.....
Igazatok van!
El is adom a motort!
Ja!Menj le Kiskunmajsára meg vissza, azt kész!
Ugy kell neked minek mesz olyan magasra?
Az tèny hogy nem mentem beválalósan, de ki akarna megborulni mint a büdösbogár olyan messze az otthontól!
helyedben nem a motorra kellene fogni