már elhangzott az igazság.
Magasban kevesebb a levegő, más a légnyomás. Így mivel a karbikat nem állítottad át így csökkent a teljesítmény. Versenyeken folyamatosan állítgatják a karbit az időjárás függvényében, hogy megtalálják az optimális beállítást, csak olyankor van szívás ha megváltoznak a körülménye másnapra.
Injektor tud utána menni valameddig, így ott később érzed meg a teljesítmény hiányát
melyik most a kérdés?
a gyári kipu elméletileg a motorhoz van tervezve, de nagyobb a fojtása a hangok miatt. A sportdob jobban szellőzik, ezért alacsony fordulaton gyengébb, viszont jobban engedi kifelé a gázokat ezért fönt jobban megy. De szélsőséges esetben akár csökkenhet is a teljesítmény ha már nagyon huzatos. Nagy hozat meg kihúzza a hengerből az anyagot
Fent ( 2000 m ) kevesebb az oxigén, és nem tudja elégetni a hengerbe fecskendezett benzint és ettől pörög fel lassabban, vagy mitől gyengébb a gép a Balcsinál, mint a Sella kanyarjain? Gondolom az injektor utána megy a keverékképzéssel a megváltozott viszonyoknak.
Zorro! Gyári dobbal tényleg jobban megy a géped? Én most pattintottan fel egy ovál Remus Revolution-t és alulról jobban megindul, illetve gyorsabban veszi a gázt...pedig még be kellene állítani a CO-t, mert kicsit kormol vele. Hogy lehet, hogy gyengébben megy egy sport dobbal a sárkány? Nem vagyok otthon a témába, azért kérdezem ilyen bután.....
Mondjuk nekem pont jò lenne, de nekem már van...