Figyu!Amikor a karasnában dolgoztam 500-1500ft között adtam a nittelő szemeket, a Pinknél tuti van, de a Motoroázisnál is a Bosnyákon!Mondanám, hogy adok ingyen(itt vagyok Csepelen) de nekem 532-es van valahol a garázsban, Te meg úgy látom 530-ast vettél!Ezen ne parázz!
Bizalmatlan vagyok és biztosra megyek. Bűnözök között dolgozom. Drága volt a cucc, tehát szeretnék minőséget kapni és nem szeretem ha átbasznak. Nem akarok lerohadni az úton sem.
attól még megkérdezheted
Pl:
Hallo, Az xy láncot milyen szemmel árulják? Nittelős vagy patent?
Köszönöm szépen.
Viszont hallásra
Bocs csak kicsit fáradt vagyok, ilyenkor meg jön a hülyeség
Hétfőn kiderül ha megkérded. Mármint a hamisításos dolog. Szerintem nem lenne szép.
de a képen is nittelő szem van, nem patent szem
azt hogy nem lehet nittelezni az nem értem. A nittelő szem csapját kell "ellapítani" nincs összefüggésben a lánc többi részével.
És hogy sikerült megállapítani hogy gyenge vagy erős? Az aranyat foggal meg lehet vizsgálni, de lánccsapról még nem hallottam ilyet
Szerintem hétfőn hívd föl a pinket és kérdezd meg, hogy az általad vásárolt lánchoz (gyártó, típus) patent vagy nittelős szemet adnak/javasolnak.
Ez DID lánc banyek! Vagy nem az? (a kék dobozos) http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
A szerelő magyarázta hogy nem lehet nittelezni, mert gyenge, vagy erős (nem emlékszem) a csapvég. Nem értek hozzá.
A kínai témában meg igazad van. Mégvalami. A kínaiak nemrég közölték, hogy nyugati kérésre gyártottak rossz minőséget, (Emlékezzünk a 20 évvel ezelőtti termékeikre!) hogy a nyugati termék is eladható legyen. Most hogy színte mindent ott gyártanak, más a helyzet. Szóval, mit tanácsoltok?
Nem kell ennyire megzuhanni
Ha D.I.D láncot veszel legközelebb akkor ahhoz alapból adják a nittelő szemet.
Most meg azt kellene csinálnod, hogy veszel egy nittelő szemet és azzal rakod/rakatod össze a láncot.
A kína témához meg csak annyit, hogy lehet hogy ott gyártják a dolgok többségéét, de mégsem mindegy, hogy a technológia honnan származik
Mindent Kínában gyártanak már. Ti is láttátok a srác honlapját. Akkor miért nem szóltatok. Életemben nem cseréltem még láncot, honnan tudtam volna.
Akkor most javaslat?
ESS! Ezen a fóeumon ajánlgatta a srác. Emlékezzetek amikor a Pink Motorst ajánlottátok, és még te is beszélgettél vele, hogy "egy picit magasabb árakon dolgozik, mint a pink". A srác korrigálta a honlapján az árat, ezért vettem tőle, mert a szállítás is benne volt. Én nem vagyok szerelő és ha valamire rá van írva hogy 125 LE felettei azt elhiszem. Vagy ne hidjem el? Sőtt azt sem hogy lánc van benne ami acélból van. Akkor nem veszek motort sem mert van benne egy tengely amit nem edzettek be, ami szét fog menni és meghalok. Nem? Egyébként már minent Kínában gyártanak.
Akkor most mi a javaslat?
nem hiszem, hogy neves gyártó terméke lenne, szerintem ha meg lehetne tudni akkor szerintem kiderülni hogy kínai cucc erről meg egy régi magyar mondás jut eszembe: "Amíg szar van, veréb is van"
Persze senki ne vegye magára. Az én nézetem meg az, hogy ha valaki nem tudja megfizetni a normális minőséget (főleg motornál ahol lehet az élete múlik rajta) az inkább ne motorozzon.
http://www.sportmotor.hu/motor...
szerintem vegyél szemet és hajrá
Pl:
Hallo, Az xy láncot milyen szemmel árulják? Nittelős vagy patent?
Köszönöm szépen.
Viszont hallásra
Bocs csak kicsit fáradt vagyok, ilyenkor meg jön a hülyeség
Hétfőn kiderül ha megkérded. Mármint a hamisításos dolog. Szerintem nem lenne szép.
azt hogy nem lehet nittelezni az nem értem. A nittelő szem csapját kell "ellapítani" nincs összefüggésben a lánc többi részével.
És hogy sikerült megállapítani hogy gyenge vagy erős? Az aranyat foggal meg lehet vizsgálni, de lánccsapról még nem hallottam ilyet
Szerintem hétfőn hívd föl a pinket és kérdezd meg, hogy az általad vásárolt lánchoz (gyártó, típus) patent vagy nittelős szemet adnak/javasolnak.
Ez a lényeg! ! !
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
A szerelő magyarázta hogy nem lehet nittelezni, mert gyenge, vagy erős (nem emlékszem) a csapvég. Nem értek hozzá.
A kínai témában meg igazad van. Mégvalami. A kínaiak nemrég közölték, hogy nyugati kérésre gyártottak rossz minőséget, (Emlékezzünk a 20 évvel ezelőtti termékeikre!) hogy a nyugati termék is eladható legyen. Most hogy színte mindent ott gyártanak, más a helyzet. Szóval, mit tanácsoltok?
sok sikert hozzá, én gpz 550el kezdtem a nyugati motorozást
Ha D.I.D láncot veszel legközelebb akkor ahhoz alapból adják a nittelő szemet.
Most meg azt kellene csinálnod, hogy veszel egy nittelő szemet és azzal rakod/rakatod össze a láncot.
A kína témához meg csak annyit, hogy lehet hogy ott gyártják a dolgok többségéét, de mégsem mindegy, hogy a technológia honnan származik
Akkor most javaslat?
Akkor most mi a javaslat?
Persze senki ne vegye magára. Az én nézetem meg az, hogy ha valaki nem tudja megfizetni a normális minőséget (főleg motornál ahol lehet az élete múlik rajta) az inkább ne motorozzon.
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
(a második)
Nincs valakinek eladó sportdobja ACE-re ? ...valami óccsó...
Üdv