ezeket én is tudom de én arra gondoltam ha itt van valakinek valamije azt venném inkább meg,de köszi.........
Ja és igazad van mert ez jobb lesz mint egy új motor plusz stílusa is lesz hozzá
Tudja valaki fejből, hogy a bal oldali gyujtótrafó mely hengerekre megy? Ebből kitalálom a jobbos hova mehet. Szürke és piros-fekete a primer vezeték. Leszedtem és csak a vezetékek színét írtam fel. A trafót lehet hogy felcseréltem.
akkor jó sok pénzt locsolsz rá, utána már csak vigyáznod kell rá.
régen mikor a 250es etz-t megcsináltam fullosra következő nap beleálltam egy kocsi hátuljába , szóval csak óvatosan
ha emlékei nem csalnak akkor nem lehet rajta állítani
ezért vettem annó dynojet szettet,
szinkron pedig mindenképpen javasolt szétszedés után
én már nem nagyon szerelek, nem sok minden maradt motoros vonalon, de tudom kihez érdemes menni
Szia! Amikor megvettem a motoromat, én is ilyen kérdéseket tettem fel. Nem lesz könnyű dolgod, előre szólok. Tanácsaim:
A törött idom szerintem nem kell senkinek. Van.
Használtat darabonként tudsz venni nagyon drágán (1 db 20.000)
Utángyártott garnitúra http://cgi.ebay.ie/YZF-1000-R-... http://firstonhu.hu/term
ek/yam...
stb.
Kb. 130.000 Ft. Szerintem érdemes. Állítólag jó. Ha lenne pénzem (ha nem folyton ügyvédre kellene) én is vennék.
Mit akarsz polírozni? Alumíniumot? Jól gondold meg!
A karburátor állításról, EES-t kérdezd!
Homokfúvót pedig találsz a neten. Szigetszentmiklóson is van, de nem voltam ott.
Sok sikert! Hasonló cipőben járunk. Fel a fejjel! Úgy sem lesz olyan mint egy új motor.
Hello mindenki valakinek nincsenek idomjai amik szépen állnak jó áron esetleg sérült idom beszámítással? Ja és esetleg üléstakaró,jó és gyors polírozó műhely,jó és gyors szelep allítást és karbi szinkront végző ember,esetleg homok fúvós? Előre is köszönöm!
Egyébként lassan alakul a gépem hamarosan teszek fel képeket(hexagonal karbon dob,eloxált cuccok,hullámos tárcsa,fém fékcső,ledes integrált indexes hátsó lámpa stb.... :) remélem tetszeni fog !
Valaki tudja hogy a schubert tűnek hol kell állnia gyárilag? Hogy kell kiszedni a helyéről? Szerintetek összeszerelés (tömítések cseréje) után kelle -e szinkronizálni? ESS holnap fölhívhatlak? Lehet, hogy elmennék hozzád. Tökéletesre szeretném a gépet.
Ami nekem nem tetszett.
-A műszerfal nagyon minimális (már egyszer megsétáltatott a kútig meg vissza)
-Gyertyacsere nehéz
-Alkatrész horror
Ami tetszett.
-Megbízható
-Nagyon jól néz ki, látványos
-Erős, ereje (nekem) korlátlan
Szerintem egy nagyon jó motor ez! Gyönyörű szép, kényelmes hosszú távon is, van benne elég erő, nem fogyaszt olyan vészesen (persze fellehet tornászni is )
Hibának én csak annyit mondanék, hogy némelyik példány kicsit eszi az olajat
De ha az ember rendesen karban tartja hosszú ideig társ
Ja és igazad van mert ez jobb lesz mint egy új motor plusz stílusa is lesz hozzá
régen mikor a 250es etz-t megcsináltam fullosra következő nap beleálltam egy kocsi hátuljába , szóval csak óvatosan
ezért vettem annó dynojet szettet,
szinkron pedig mindenképpen javasolt szétszedés után
én már nem nagyon szerelek, nem sok minden maradt motoros vonalon, de tudom kihez érdemes menni
Nade nekem még a fékbetétem is az eredeti gyári
Ilyesmire harapnak a vizsgán. Mert semmi se jó nekik, ha nem gyári, hozzávaló
A törött idom szerintem nem kell senkinek. Van.
Használtat darabonként tudsz venni nagyon drágán (1 db 20.000)
Utángyártott garnitúra
http://cgi.ebay.ie/YZF-1000-R-...
http://firstonhu.hu/term
ek/yam...
stb.
Kb. 130.000 Ft. Szerintem érdemes. Állítólag jó. Ha lenne pénzem (ha nem folyton ügyvédre kellene) én is vennék.
Mit akarsz polírozni? Alumíniumot? Jól gondold meg!
A karburátor állításról, EES-t kérdezd!
Homokfúvót pedig találsz a neten. Szigetszentmiklóson is van, de nem voltam ott.
Sok sikert! Hasonló cipőben járunk. Fel a fejjel! Úgy sem lesz olyan mint egy új motor.
Egyébként lassan alakul a gépem hamarosan teszek fel képeket(hexagonal karbon dob,eloxált cuccok,hullámos tárcsa,fém fékcső,ledes integrált indexes hátsó lámpa stb.... :) remélem tetszeni fog !
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.moto
rujsag.hu/motorujsag/index.php?subaction=showfull&id=1194526989&archive
=&start_from=&ucat=2&
Ami nekem nem tetszett.
-A műszerfal nagyon minimális (már egyszer megsétáltatott a kútig meg vissza)
-Gyertyacsere nehéz
-Alkatrész horror
Ami tetszett.
-Megbízható
-Nagyon jól néz ki, látványos
-Erős, ereje (nekem) korlátlan
Szerintem egy nagyon jó motor ez! Gyönyörű szép, kényelmes hosszú távon is, van benne elég erő, nem fogyaszt olyan vészesen (persze fellehet tornászni is )
Hibának én csak annyit mondanék, hogy némelyik példány kicsit eszi az olajat
De ha az ember rendesen karban tartja hosszú ideig társ
Gondolkozom rajta, hogy veszek egy Thunderace-t.
A kérdésem az lenne, hogy ajánljátok-e?
Esetleg milyen hibái , gyerekbetegségei vannak?
Előre is köszi!
Üdv.
Mondjuk plató meg ilyesmi az sokszor volt fából a régi teherautókon.