Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lenne magasan, csak nem a kifli álá, hanem fölé kerülne.
Az is lehet, hogy ez a kormány már olyan magasan van, hogy a konzol fölé kerülne
Meg kell ügyeskedni! Némi vas és hegesztés szükséges. De szerintem lehet gyártani módosított fölső konzolt. Ugyan az csak nem ütközik bele a kormány.
Nos ilyen nekem is kéne
De a fejidom tartókonzolját ezen a képen se látom. Vagy annélkül is megáll.
Nagy vagy! Ezt hol lehet kapni?
jóóóó kutyaaaaa!
Az semmi! Egyszer azt hittem folyik az első teleszkópolaj. Nem olaj volt a felni méllyedésében. Más.
A kutya mindenesetre szagot fogott!
Múltkor jó lett volna ilyen "sorogja" amikor vittem a 15 kilós kutyatápot. A rendörök éppen mértek a 30-as táblánál, én meg elpöfögtem 20-al, mert féltem kiszakad a rossz úton. Gondolom, dörzsölték a tenyerüket. "Sportmotor, kék LED helyzetjelző, ugye?" Én meg vigyorogtam a sisak alatt. Párom lefényképzett.
Én készítettem hasonlót!
350-es Jawara....
1997-ben....
Akkor rákkendroll volt....
Legalább nem esik hanyat. Amerikai volt az elkövető. Legalább is dollárban mérte az árát.
(Na bazz helyesírás 1 egy kicsit fáradt vagyok... )
Estét!

(elég röhelyesen néz ki!)
Komoly egy csomagtartó.
Lassú tempónál kifejezetten megterhelő a csuklónak az Ace.
Engem már nem érint az átalakítás, viszont nem csak elméletben, hanem kicsit gyakorlatban is eljátszottam a gondolattal, hogyan lehetne megemelni a kormányt, de csak félmegoldásokra jutottam.
Amikor egyenesen ülök, nem fáj a derekam, csak a sportmocis testhelyzetben. És azt hozzá kell tennem, én inkább hegyi motoros vagyok, illetve kirándulós, nem szoktam 800 kmert menni naponta.
Nekem egy tank benzin az adagom alkalmanként. Első 50 km a bemelegítés, utána 100-120 kmert tudok összpontosítani(úgy értem érzem a gépet), utána levezetek. Ha 100-120 km után még tempózok, akkor figyelmetlen vagyok és kész a baj. Egy 600 Banditot így tettem bontóba pár éve.
Hol a konzol?
Vagy az minek?
Nincs meg nagyobban ez akép? Engem most különösen érdekel a téma, mert szombat óta fáj a derekam és nagy gáz lehet, mert egész hétre kiírt a doki. Felírt tablettát, pezsiport, kenőcsöt, meg tapaszt. Eddig semmit nem javult. Hogy fogok így motorozni? Egyébként a kö...g autóban fázott meg.
Van olyan magasító, amihez nem kell kifli csere. Gondolom, át kell fúrni és felcsavarozni. Kivágni az idomból, megerősíteni a fejidom fölső részét és kész.
Zsakosjankanak volt magasitott kormánya, de ugy emlékszem nem kiflicserével volt megoldva, mint a képen (ez jobb, többet hoz) hanem a telószár végén volt, de nem annyira lent mint a gyári.
Neki a konzol is utba volt, de valahogy meggörbitették.
Igaza van Lionnak. Én 196 cm magas vagyok, városban nagyon szenvedek, viszont 70 felett élvezem a motorozást. Említettem volt, hogy amikor nyáron estem, egy VFR750-es szomszédom hozta el az Ace-mat és igen csak simogatta a tenyerét, pedig csak 6 km ment vele. És nem szépidő motoros a srác mert az évből talán 3 hónapot nem használja a motorját. Én is szeretnék nagyobb távokra kirándulni, de nem merek elindulni, mert a gerincem nem hibátlan már.
Lion! Térjünk vissza a korábbi kormányátalakításra! Találtam még képet a magasítóról. Nekünk, nagytestűeknek (bocs) szabad eljátszani a gondolattal.
Na ja kronikus gerincbetegségem az nincs, max egy kis derékfájás, ha sokat ülök a PC elött. De soha nem a motortól Viszont már közeledek a 60-hoz és egy sportos alkat se vagyok
Az emlitertt motorokat nem ismerem, azok lehetnek kivételek
Az egyenes ülés se jó, mert csak a gerincet terheli...
Nem adok neked igazat!
KB 140.000 km-ert motoroztam eddig, összességében 4 komolyabb motorral. Ettől függetlenül azt mondom, hogy a Thunderace volt a legjobb, soha nem hagyott cserben, menetdinamika és műszaki paraméterek alapján a legjobb motor ami a tulajdonomban volt, és tényleg ez a numero uno.
DE! Ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy más motor nem kényelmesebb, mint a Thunderace, műszakilag vannak sokkal fejletteb technikák, és biztosan akadnak "szerethetőbb" motorok, mint a Thunder.
A Thunder nekem érzelmileg jelenet sokat. Azt viszont hozzá kell tennem, hogy sikerült egyhuzamban motoroznom a nyáron 700 kmert egy ZX 9-el, 2002-es évjáratú, és sokkal sokkal kényelmesebb üléspoziciót nyújt, mint a Thunder. Sőt, továbbmegyek, természetesen egy Varadero vagy egy FJR 1300 is klasszisokkal kényelmesebb, mint a Thunder. Sajna az egészséget nem lehet pénzért megvenni, pedig megvenném. Hamarabb vennék, mint bármilyen motort.
Viszont az nem elfogadható állapot, hogy 30-40(és nem 300-400) km után le kell szálnom egy motorról,mert kezem-lábam leszakad róla. Érdekes, az asszony SV-jével kanyar nélkül lemegyek több száz kilométert, mert a gerincem nem olyan szögben áll a Yamahán.
De mindegy, nem szivesen beszélek erről, mert a motorozás azért elég szervesen hozzátartozik az életemhez, és elég fiatal vagyok még ahoz, hogy abbahagyjam. Kell egy egyenes motor.
A jó öreg Thunderace a numero uno, az etalon és az összehasnlítási alap. Lehet, hogy nem lesz jobb.
UI: Az emberek 90%-a nem az élete "nagy szerelmét" veszi feleségül. A nagy szerelemről akkor tudjuk, hogy az volt az, amikor elmúlik. Azt hiszem, a Thunderace ilyen.....nekem legalább is!
"ez lesz a numero
uno, az etalon, az összehasonlítási alap!"
Akkor nem fogsz tudni másmilyen motort venni, vagy csalódni fogsz.
Ha ezen elfáradsz, megfájdul a derekad, gerinced más motoron is meg fog. Akár chopper, robogó ,enduró,tura, igazi sportmotorról már nem is beszélve. (én most olyan egésznapos, 8-10 órás motorozásra gondolok, akár sok megszakitással is)