Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bódog Sanyit neked! (igaz kicsit megkésve! )
Hi a Toyota forumon én is ott szoktam lenni!
Nem tudom mire gondolsz konkrétan. Ha valamit meg kell takarítani akkor ahhoz szét kell szedni. Többnyire nem működnek a varázslöttyök.
Szedd szét a karbit, pucold ki az összes járatot, nézd meg a szivató rendesen működik (bowden) rakd össze és ha úgy sem jó akkor kezd csak a csavarokat tekergetni. De a ha még senki nem nyúlt hozzá akkor gyári értéken áll a szabályzó csavar és érdemes is úgy hagyni. A gyári érték nem megy fejből, de szólj és megnézem.
Legutóbb az asszony sprézte, lehet, hogy nem figyeltem oda rá. Női munka
Srácok!
Nem akarok okostolyáskodni, de én úgy érzem, amikor tudtam segítettem másoknak. Van egy autóm, rajta vagyok a Toyota fórumon is és ott tényleg komolyan segítenek egymásnak a tagok. Sokszor megdöbbentő műszaki felkészültségről tanubizonyságot tévő tanácsok hangzanak el. Megjegyezném, hogy amikor 2 éve vettem az ACE-t az egyik karbi tényleg el volt dugulva és most is szar a gép. Ki kellene pucolni, minden hibaforrást meg kellene szűntetni. Ebben kérném a segítségeteket. Mint minden motoros (nem a csillivilli motoros) szereli a gépét és tapasztalatokat szerez. Erre vagyok kíváncsi én is. Cserébe megosztom az enyémet másokkal. ENNYI.
Talán, ha összehoznánk egy találkozót, megváltozna egy-két dolog.
nekem a ricnizés jutott eszembe esztergán...csak nincs kedvem kiszerelni
tengelyt pontozd mint állat,és az így kapott felületen ujra megszorul.
oszt miafaszt csináljak vele hogy jo legyen? cserén kívül
ja, zsugor ill préselt szokott lenni
fordos kérdés:leesett a szervószivattyúról az ékszíjtárcsa..csak ugy..se csavar ..se anya...mi a fasz fogta azt oda fel?zsugorkötés?
fusion
Ne is álmodj róla. Színtiszta benzin kell a 370-esből
Neked is azt kell tankolni a tankodba?
Valami kaka, a télen lerakódotta motorban. Összel nem rezonált mint egy vibrátor. Elzsibbadt már tőle a ...
Na jó, elviszem szerelőhöz. Látom, nem boldogulok.
és mit kell kipucolni?
lehet keveréket tankoltál?
A gyertyák belevalók voltak. Szóval, mi a véleményetek az alább feltett kérdésekre?
de költöi vagy!
akkor hamar lesz jó a gatyádba gumi helyett
Ismersz... persze hogy használok!
én is így emléxem , de a betűkben benne van a hőérték így ezzel nem lehet gond
lehet csak szar lánckenőt használsz , használsz?
Zsolt68, nézted, hogy milyen márkájú és típusú a gyertya ami benne volt? Asszem NGK DR8EA való bele a gyári leíírás szerint. Gondolom a hőérték a fontos... de ESS vágja a témát, hiányzik a hozzászólása

Zorro gratulálok, nagyszerű választás! A fogyasztása jellemzően nekem is annyi,amennyit Te tapasztaltál.
Két személynél nem vagy nehezebb!
alul elfosta magát egy szimering vagy miért olajos az alsó idom?
Még valami. Hogy lehet úgy kiszedni a gyertyákat, hogy ne legyen csupa seb a kezem? Legutóbb egy óra volt. Sajnos "lapátkezem" van. Gondoltam, kifúrom a fölötte lévő műanyag lemezt és készítek hozzá egy gyertyakulcsot.
Kösz!
A légszűrőm gyári, legutóbb a sportdob volt rajta. Hmmm...
Leszedtem a gyújtótrafókat és tisztára pucoltam mindent. Trafót, kábelt. Az elektromos ellenállások mind a két tekercsben ugyan azok. Valaki azt ajánlotta, hogy vegyek a reptéren 102-es repülőbenzint, az mindent kipucol. Vélemény? Esetleg egy kis etanol?