Nem tudom mire gondolsz konkrétan. Ha valamit meg kell takarítani akkor ahhoz szét kell szedni. Többnyire nem működnek a varázslöttyök.
Szedd szét a karbit, pucold ki az összes járatot, nézd meg a szivató rendesen működik (bowden) rakd össze és ha úgy sem jó akkor kezd csak a csavarokat tekergetni. De a ha még senki nem nyúlt hozzá akkor gyári értéken áll a szabályzó csavar és érdemes is úgy hagyni. A gyári érték nem megy fejből, de szólj és megnézem.
Srácok!
Nem akarok okostolyáskodni, de én úgy érzem, amikor tudtam segítettem másoknak. Van egy autóm, rajta vagyok a Toyota fórumon is és ott tényleg komolyan segítenek egymásnak a tagok. Sokszor megdöbbentő műszaki felkészültségről tanubizonyságot tévő tanácsok hangzanak el. Megjegyezném, hogy amikor 2 éve vettem az ACE-t az egyik karbi tényleg el volt dugulva és most is szar a gép. Ki kellene pucolni, minden hibaforrást meg kellene szűntetni. Ebben kérném a segítségeteket. Mint minden motoros (nem a csillivilli motoros) szereli a gépét és tapasztalatokat szerez. Erre vagyok kíváncsi én is. Cserébe megosztom az enyémet másokkal. ENNYI.
Talán, ha összehoznánk egy találkozót, megváltozna egy-két dolog.
Valami kaka, a télen lerakódotta motorban. Összel nem rezonált mint egy vibrátor. Elzsibbadt már tőle a ...
Na jó, elviszem szerelőhöz. Látom, nem boldogulok.
Zsolt68, nézted, hogy milyen márkájú és típusú a gyertya ami benne volt? Asszem NGK DR8EA való bele a gyári leíírás szerint. Gondolom a hőérték a fontos... de ESS vágja a témát, hiányzik a hozzászólása
Zorro gratulálok, nagyszerű választás! A fogyasztása jellemzően nekem is annyi,amennyit Te tapasztaltál.
Még valami. Hogy lehet úgy kiszedni a gyertyákat, hogy ne legyen csupa seb a kezem? Legutóbb egy óra volt. Sajnos "lapátkezem" van. Gondoltam, kifúrom a fölötte lévő műanyag lemezt és készítek hozzá egy gyertyakulcsot.
Kösz!
A légszűrőm gyári, legutóbb a sportdob volt rajta. Hmmm...
Leszedtem a gyújtótrafókat és tisztára pucoltam mindent. Trafót, kábelt. Az elektromos ellenállások mind a két tekercsben ugyan azok. Valaki azt ajánlotta, hogy vegyek a reptéren 102-es repülőbenzint, az mindent kipucol. Vélemény? Esetleg egy kis etanol?
Szedd szét a karbit, pucold ki az összes járatot, nézd meg a szivató rendesen működik (bowden) rakd össze és ha úgy sem jó akkor kezd csak a csavarokat tekergetni. De a ha még senki nem nyúlt hozzá akkor gyári értéken áll a szabályzó csavar és érdemes is úgy hagyni. A gyári érték nem megy fejből, de szólj és megnézem.
Nem akarok okostolyáskodni, de én úgy érzem, amikor tudtam segítettem másoknak. Van egy autóm, rajta vagyok a Toyota fórumon is és ott tényleg komolyan segítenek egymásnak a tagok. Sokszor megdöbbentő műszaki felkészültségről tanubizonyságot tévő tanácsok hangzanak el. Megjegyezném, hogy amikor 2 éve vettem az ACE-t az egyik karbi tényleg el volt dugulva és most is szar a gép. Ki kellene pucolni, minden hibaforrást meg kellene szűntetni. Ebben kérném a segítségeteket. Mint minden motoros (nem a csillivilli motoros) szereli a gépét és tapasztalatokat szerez. Erre vagyok kíváncsi én is. Cserébe megosztom az enyémet másokkal. ENNYI.
Talán, ha összehoznánk egy találkozót, megváltozna egy-két dolog.
fusion
Na jó, elviszem szerelőhöz. Látom, nem boldogulok.
lehet keveréket tankoltál?
Zorro gratulálok, nagyszerű választás! A fogyasztása jellemzően nekem is annyi,amennyit Te tapasztaltál.
alul elfosta magát egy szimering vagy miért olajos az alsó idom?
A légszűrőm gyári, legutóbb a sportdob volt rajta. Hmmm...
Leszedtem a gyújtótrafókat és tisztára pucoltam mindent. Trafót, kábelt. Az elektromos ellenállások mind a két tekercsben ugyan azok. Valaki azt ajánlotta, hogy vegyek a reptéren 102-es repülőbenzint, az mindent kipucol. Vélemény? Esetleg egy kis etanol?