Zsolt 68, az a két csőcsonk ha jól emlékszem a légszűrő dobozából a karburátorok vákuum-membránjaihoz megy be. A két nagy hengeres valami , pedig szűrők, hogy ne tegye tönkre a por a membránokat. Illik azt is cserélni. Az enyémen is el volt porladva a szűrőszivacs.[O01
Valami vendéglőt is útba ejthetnék a találkozó folyamán....
utóiratként, vezettem a múltkoriban egy FH 16 Volvót, meg egy DAF 105 öt is. Mind a kettő nagyon új autó volt, de! áááááááááá a Kraz mindent visz! Jajj de eszembe jutott, ááááááááá!
Szétszedtem a karbit. Nem volt nagyon koszos, de most érezhetően jobban mozognak az alkatrészek. Még tavaj írtam, hogy retkes a karburátorsor. Úgy néz ki, hogy a hűtővíz folyhatott és ahoz ragadt a kosz. Kicserélem a tömítőgyűrűket. Meglátjuk.
Késő. Már kiszereltem a karburátort. Interneten keresem hogy lehet tisztítani. Egyébként nem annyira koszos mint egy 20 éves gép. Kíváncsi vagyok hogy milyen belül. Kösz az adatokat!
A május 1 hétvége jó nekem is.
Megyek folyatatom.
Zsolt68! Én is szeretem megismerni a járműveimet, meg amihez van szerszámom azt meg is szoktam csinálni, de a karbi az elég süti dolog...ha már az is kérdés, hogy mivel csináld a tisztítást, akkor inkább egy ismerős szererővel csináltasd meg,hogy Te is ott vagy. Amúgy ha van lehetőséged, ultrahangos tisztítóba csináltasd meg a karbipucolást. Az valami nagyon dúrva! Bár ahhoz szét kell húzni a karbisort.
az nem jelent semmit, a tél folyamán lerakódig a benzinből elég sok cucc, majd megcsodálod.
kompresszort meg már lehet venni 15-20 ezerért, ami szerintem téged életed végéig kiszolgál
Valami vendéglőt is útba ejthetnék a találkozó folyamán....