Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben a pillanatban indulok motorkerékpárt vásárolni
Vki meg tudná mondani, hogy 1995 YZF750-en hol vannak a karbi szinkron csövek helyei (az állító csavarok azok megvannak), mert a service manualból nem igazán tudtam kideríteni...
Betekintettem az EXUP szervómotorjába. (1 kép)
Jól raktam össze? Nektek is pontosan így áll a meghajtókerék. (2 kép) Ha lefotóznátok megköszönném.
Azt hittem egy ilyen szuper karbinál lehet állítgatni mendent. Egyenlőre nem nyúlok hozzá. Korábban megtisztítottam a szivató rendszert. Lehet hogy az volt a baja. Nehezen is járt meg nem mozogott egyszerre.
-Karbiszinkron
-Gyertyacsere
-Megnéz

Kösz a segítséget!
drasztikusan az úszóval, de az magától nem szokott elállítódni
ha rám hallgatsz veszel bele egy dajnoyet kit-et, akkor tudod álligatni. Persze én plusz irányba tenném
Kösz ESS!
Akkor azért nem bírtam kitépni. Hogy lehet csökkenteni a benzint? Bízzam szakembere, ha már megyek karbiszinkronra?
ha emlékeim nem csalnak az 1000é nem állítható, legalábbis gyárilag
Jó jó, de hogy lehet kiszedni (lejjebb engedni)? Próbáltam, de nem akartam eltörni.
Igen, minél lentebb rakod a tűt, annál kevesebb lesz a benzin. Nekem is jó benzinszagú volt a füstje, és a gyertyán is látszott, hogy sok anyagot kap.
Más módon is lehet állítani a keveréket? Pl csavarokkal?
A scubert tűt hogy lehet kiakasztani? Ha lejjebb teszem , akkor kevesebb lesz a benzin a keverékben. Jól emlékszem? Nekem is dús a keverék. Benzin szakú a kipufogó. A gyertyák feketék voltak.
Fékpadon volt mérve. Gyertyák ki lettek cserélve meg a karbi ki lett pucolva és most frankó a gép. Szerencsére a scuberten is lehetett állítani (eddig maxon volt), aztán 2 ricnivel alább vettem a magasságot, hátha így barátibbra jön ki a fogyasztása.
passz:(((((de az is benne lehet a pakliban,de majd kiderül. köszi a segitcséget
ha a szinkron hatással van a fogyasztásra akkor most nagyon el lehet állítódva.
az alapjárati csavarokat kellene gyári értékre állítani ha el vannak tekergetve
értem,köszi az imfót!
Egy karbi szinkron van még betervezve, ott még esetleg tunak monsani dolgokat vagy picit állitani a foyasztáson nem?
a mérés akkor lenne igazán frankó ha terhelésen lenne mérve. Pl. fékpadon
Az ACE-nél csak a fúvókákkal lehet mahinálni, a tiédnél meg kell nézni, hogy a tűket lehet-e állítani.
Az is lehet hogy az alapjárati levegő csavarokkal lehetne kicsit javítani
:D Amúgy a benzinen csak fúvókacserével lehet állítani? Egyik zöldkártyás haverom lemérte a lambdáját és ő is mondta, hogy nagyon sok benzint kap, nem is égeti el frankón az összeset. Aztán csökkenteni kellene az anyagellátáson meg a levegőn növelni egy kicsit.....
ha jól számolom akkor az 7,2, de mivel a km csak becsült érték így lehet hogy kevesebb lenne valójában. Ez elfogadható a körülményeket ismerve.
Ha kimész pályára majd akkor megtapasztalod mi a sok (k1 gsx-r750 10-11 liter ) az volt ám az élet az ACE fogyasztása 6-6,5 egy személlyel nem épp szabályosan
hali nekem is egy yzf750r-em van, nem rég vettem és miskolctót román határig (180 km kb.)13 lityi volt.Ez jónak számit?ha soknak akkor mit tehetnék ellene?,2 személy és elég szeles volt a pálya de 140nél nem mentem többel
talán most?
még sem
de majd most
itt a megoldás
Nem kell a km óra!
Úgyis csak tájékoztató jellegű!

Ezek hibakódok... nekem 7000 ren exup hibát jelzett alatta nem tudom mi van...hmmm... most jösz te Ess!
Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni abban, hogy kicsit megbolondult a műszerfalam és mit lehet vele csinálni?
A km órám nem mér, de a spirál jó! Mitől lehet?
A fordulatszámmérőm pedig ha oda húzok neki vagy 0 vagy 7000 vagy 5000-et mutat felváltva (ha vissza lassulok megint jól mutat)
Mit lehet ezekkel a hibákkal csinálni vagy hol tudnák megjavítani?

Előre is köszi