Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is tudtam, hogy a Finster az magyar gyártmány!
Te is nála csináltattad vagy úgy vetted a dobot rá?
Nálunk meg a szemcsepp!
Ezt a szakkifejezést még nem hallottam....
Nálunk a reggeli feles a fogópálinka....
Szerintem a kifli a megoldás, a többi már nem olyan gond.
Hol lehet ilyen kiflit kapni?

Nem sóskiflit
Csak nehogy beverj egy "csavaros" kiflit (feles) reggel!
Szóban eladtam a motoromat.....
De még a garázsban pihen. Nem tudom, a leendő tulaj olvassa-e a fórumot...lehet, hogy nem is kellene eladni
Na jó. Ilyenekkel nem viccelek.
De reggel is a kiflin fog járni az eszem. Tejjel
Maradjunk abban, hogy megcsinálom ha jobb idő lesz. Lehet, hogy nem is annyira egyszerű. Lehet, hogy nem elég hosszúak a "zsinórok" amik mennek a kormányra, vagy belever valami valahova. Most pillanatnyilag el vagyok foglalva a törött idomok hegesztésével. Úgy néz ki a motor, mint amikor egy repülőgép szerencsétlenségkor összeszedik az apró roncsdarabokat egy hangárba. A műszerfalkeretet pl. 6 darabból raktam össze.
Most akkor már eladtad a Acédat? vagy nem is?
Merthogy kiflin jár az eszed?
Töröm a fejem, az a kérdés, hogy változna-e az első kerékre eső súly, illetve a súlypont nem változna-e meg?
Szóval senki nem ajánlaná ezeket a motorokat? Maradjak a sor 4nél?
Amúgy ez a kormánykflis megoldás nem rossz, csak azt nem tudom,hogy a motor előre bólintása mennyire befolyásolná a kanyarodást illetve a motor viselkedését is egyenes úton?
A GSX 1400be szerelmes voltam,amikor megjelent. Amikor mentem vele, akkor már annyira nem, de tény:csodaszép motor.Viszont elég drága.
Az 1200 Bandit viszont egyáltalán nem jön be, 600-as Bandit az életembe egy tévedés volt, mentem 1200vel is.És abszolút nem tetszett, nagyon gyenge a futóműve és a fékek sem annyira jók.
A CB 1300 egy iszonyat jó motor,csak annyi pénze a királynak sincs....
Viszont a TDMet nagyon jó motornak tartom, a 850-et is és a 900at is, és azt hozzá kell tenni, hogy nagyon patent állapotút lehet 700-ért venni....
A Varadero valamivel drágább, bár én csak olasz importban gondolkozom, és úgy kb egy árban van....Csak nem tudom, melyik legyen.
A Honda X11 ami megdobogtatná a szívem, csak a mi korrekt állapotú, az több mint 1 milla. Annyit meg nem akarok érte adni.
Várjál, várjál! Én is úgy gondolom, hogy egy kicsit magasabbra kerül a kormány, de az hogy a motor lejjebb kerül (kiflik, fejidom, tank, stb.), az téged miért zavar? Sőt! Még egyenesebb lesz a derék. Nem?
A multkor néztem egy motort: tura is volt meg chopper is: aztán látom hogy GSX1400-as. Elnézést, hogy choppernak néztem
Nagyon kényelmenek néz ki.
Vagy CB 1300?
Ezek mind gyönyörü motorok!
GSX 1400-as vagy Bandit 1200-as nem jön be?
Nem felejtettem el, csak még nem jutottam semmire ezügyben, mert ilyen nem volt neki. Ha jól emlékszem a hét elején mennek "áruért"
Amúgy meg kicsit gondban vagyok....Nem tudom, mit kellene venni, olyan nagy a tanácstalanság a fejemben...Letettem róla, hogy naked bike-ot vegyek, maradok a túravasaknál, csak nem tudom, mit válasszak, van egy pár lehetséges befutó(inkább a pénztárcám a mérvadó....)
Szóval minden internetes fórumot kiböngésztem, minden tesztet elolvastam, mind a kettőt kipróbáltam és nem tudok dönteni.....
TDM VS Varadero....
Valakinek valami jó tanácsa felém?
Majd rak bele hosszabb telókat, mint az Easy Rider choppereken
Gumi ügyben tudtál beszélni az ismerősöddel?
Lehet, hogy akkor magasabban lesz a kormány, de a motor ugyanannyival fog előrébb dőlni, és lehet, hogy ugyanannyival több súly fog a csuklódra esni, mint előtte.....
De itt nem kellene vásárolni, pénzt költeni. Próbálok spórolni, mert a párommal úgy beszéltem meg, hogy ami motor az a másodállás pénzemből megy. Viszont az most nincs. 4000 volt, de azt fejidomhegesztésre költöm.
Tulképpen ez az egyik különbség a Honda CBR600-as és az F-es között. Az F-esnél a kifli felett van a csutka.
Láttam olyan csutkát ami a rögzitéssel nem egyvonalban van, hanem feljebb "kanyarodik. Azzal is lehet 2-3 cm-t nyerni.
Gondolkoztam a kormánymagasításon. Mi van akkor,
-ha kilazítjuk a kifliget (piros)
-kivesszük a kormánycsutkát (kék)
-a fölső kifli fölé tesszük (sárga)
Kb 2,5 centivel magasabbra kerül. A csutkát lehet rögzíteni a kiflihez egy másik hosszú csavarral amit alulról meg lehet anyázni.
A motor ekkor egy kicsit előre billen, de talán nem baj. Lehet hogy nem ver bele semmibe (nekem az aluvázba sokszor beleért és az ujjamat is odavertem). Nem kerül pénzbe az módosítás és vissza is lehet alkítani.
Kérdés: Ha jól tudom lehet a teleszkóp hosszán állítani? Ha igen, magasabbra kell állítani. (?)
Odabasz!
97 -es thunderace levetkoztetve , rizoma kormany, bulldog lampa es egy hasidom , nagyon kenyelmes ugy 180 korulig , e felet kell am kapaszkodni