Kollégám is ugyanennyit tankolt ugyanennyi km-re :)
Zsolt68: sportdob+sportlégszűrő? Az lehet, hogy meghülyíti a rendszert. Lehet, hogy magasabb hőértékű a gyertya, és nem pucolja úgy magát. De ha működik, és kicsit feketébb a gyertya sz.rd le :) Húzzad jobban neki :)
Kösz a választ fiúk! Eltelt néhány nap. Volt időm merengeni, mi törtéhetett.
Nem biztos hogy kilőtt a menet mellett. Arra gyanakszom, hogy a motormosásnál beázott. Lehet hogy félre ment a szikra. Azért volt szar a gép. Most kiszedtem a trafókat és a kábeleket, mindent letisztítottam WD40-el. Meglátjuk mi lesz. Megjegyzem, tavajelőtt amikor megvettem a motort, iridium gyertyák voltak benne és azok is feketék voltak. Azért gondoltam sok benzinre a keverékben.
-Vagy a gyenge szikra miatt is lehet fekete elektróda?
-Tehát, mennyi idő múlva kell gyertyát cserélni?
-Mennyire lehet megítélni a porcelán elszíneződéséből mennyire jók még?
Úgy gondollom (divatos szóhasználattal), benne hagyom a régi gyertyákat, amíg kiderül jó -e a keverék aránya.
A képen a bal oldali gyertya az jónak tűnik. Most tudni kellene, hogy az melyik hengerben volt. Ha tudod az mák. Ahhoz a karbihoz kell hozzálőni a többit :) De amint előttem is írták, két gyertya tuti ki volt lazulva.
Ja, majdnem vettem tegnap egy motort.
A Caponord kilőve, mentem vele egy karikát, hát olyan vele a közlekedés mintha egy Citroen Kacsa tetjére felülnél tökrészegen behxxxzva, egy ugrálókötelet rákötnél a kormányra és valaki kirógna alólad két kereket.
Varaderoval mentem anno, de lehet, hogy csak az emlékek szépülnek?
Viszont mentem most egy TDM-el, az nagyon tuti, fék-futómű nekem nagyon tetszik, csak picit lehetne erősebb.....vagyis sokkal.....
Nem tartozik rám, de mindenképp szerelő ajánlott.
Lehetőleg olyan aki nem fülre szaglásra és fordulatszám vételre állítja be, hanem folyamatosan műszeres kontroll mellett végzi a műveletet.
Tudom nem sok közös van a két motor között, de az öreg FZ-men egy a helyi motorosok között nagyra értékelt szaki csak rontott helyzeten, (igazából mindenki aki csak nekiállt tekergetni a csavarokat)
nem így kellene kinéznie.
de kettő nem is volt eléggé meghúzva, mert kifújt, ezért szaros az oldala is
lehet állítani a keveréken, de nem egyszerű mutatvány jól belőni. Ha meg senki nem nyúlt hozzá akkor meg kell nézni mitől változott ilyen gyorsan. Lehet a szivatóddal van baj
Ma megsétáltattuk az exedet (400km)
Jól birta a gyürödést, és nem is evett sokat ahhoz képest, hogy hmmm... 5ben 6-7 ezret forgott 1 órán át!
Egyszóval jól bírta a tempót ezzel a busman társosággal!
Van más is. Ma mentem a motoral, kb 60km-t és érezhetően remegett, gyenge volt. Szóltak motorostársaim, hogy benzin szagom van és kicsit füstölök. Kivettem a gyertyákat. Mind dzsuvás volt. 10.000 km és 2 év van bennük. Így kell kinéznie?
Kérdés hol lehet állítani a keveréken? Vigyem szerelőhöz?
A gyertya kivétel neketek is egy óra? A tököm tele van már vele.
Ez alatt mit értesz? Ha mész is vele pár km-t akkor igen, de indítgatni fölösleges, mert nem melegszik át rendesen és így a lecsapódó pára nem tud eltűnni. Így az olajba kerül ami nem túl egészséges
-Kösz! Kicsit megnyugodtam. 2-4 hetente beindítottam. Azért lehet?
-Ma mentem vele. Úgy éreztem rezonál. A gyertyákban 10.000 km van. Tavajelőtt voltak cserélve. Mikor lesz esedékes a csere? Cseréljek most tavasszal? Esetleg, tudtok valami tisztító adalékot ajánlani. Amikor megvettem a gépet (2 éve), el volt dugulva az egyik karbi. Nem szeretnék szerelőhöz rohangálni, megoldanám valami adalékkal.
-Jó lenne egy márkatalálkozó az egyik hétvégén. Nézegettem ki merre lakik. Ha a "keletieket" érdekli a dolog, találkozhatnánk félúton. Hatvanban esetleg? Kit érdekel?
mert melegszik az olaj
a fehér rész meg többnyire a víz miatt van, de ha csak kicsi a mennyisége lehet a páralecsapódásból- ezért nem kell télen indítgatni
Zsolt68: sportdob+sportlégszűrő? Az lehet, hogy meghülyíti a rendszert. Lehet, hogy magasabb hőértékű a gyertya, és nem pucolja úgy magát. De ha működik, és kicsit feketébb a gyertya sz.rd le :) Húzzad jobban neki :)