Hát hova tünt az olaj aztatat nem tudom!
De egy biztos minden folyékony dolgot lecseréltünk a gépben és teljesen más lett!
Olyan mintha kicserélték volna!
Olyan mint az új!
Sziasztok!
Kicsit elhanyagoltam a fórumot, sok sok meló, külföld, ecetera.....
Zorró! Hová tűnt az olaj?
Nekem ilyen sosem volt vele..... De remélem azért boldoggá tesz a vas és nincs vele gond.
Én mostanság egy kölcsönkért Africa Twinnel tépek, illetve az örök klasszis SV 650-el.
Óriási kérdés!
Van valakinek személyes tapasztalata( vagy szavahihető ismerősének) Yamaha XTZ 750 Super Teneré-vel? Lenne most egy ilyenre egy nagyon kecsegtető ajánlatom, de mégélőben sem láttam ilyet, nem tudom, mit érdemes különösen megnézni rajta, mire kell odafigyelni stb. Ha valaki tudna segíteni megköszönném!
Széles utat!
A dob az rajta volt régebben is.... ja meg annyi, hogy hidegen jó, aztán mikor megyek már kb 10km-t akkor csinálja. Elindulok simán egyesben kb 2000res fordulattal, aztán pl húzok neki egy rendes gázt aztán csak visszadadog és szinte le akar fulladni. Karbi beállítás lehet, vagy gyertya...foggalmam sincsen.
Kösz a tippet! Jók a képek, csak nekem az eredeti jobban tetszik. Ugyan ilyenre akarom. Annyi változás lesz, hogy a fejidomnál, a két szín között 2-3 centis színátfutást gondoltam. Nem tetszik a éles kontúr. Most keresek fényező dél-pest környékén.
Tud valaki valamit?
Üdv Zsolt.Látom hogy fényezés előtt állsz, nem egyszerű normális mestert találni aki minőséget tud készíteni és ráadásúl nem horror áron .Nézd meg Airbrush-Pepe és JágeR1 is hogy bebuktak .Ha énnekem egyszer fényezve lessz az Acém nem hagyom meg a gyári színt, ezt a motort a neten találtam szerintem elég ütősre sikeredett ha a sárga részt felcserélnénk pirosra marha jól nézne ki de így is ott van, persze ez az én izlésem.
Na most nem vagyok profi a kérdésben, de az biztos hogy olyan láncot nem tennék rá ami rövidebb-hosszabb mert az nem hiába készül pontos méretben szerelőszemmel stb.
A láncszett egy kényes dolog sógoromnak a 750-es fz-én szétszakadt és begyürte az első fogaskerékhez ami szétrepesztette a tengelynél kétirányba a blokközepet. Amúgy most hoztak nekem is egy 1000km-es R1 gyári láncot amit azért szedtek le mert fulra pályára készül a gép és versenyláncra cserélték a gyárit csak az a bibi hogy az R1-é 8-szemmel hosszabb mint az Acén van és még nem volt időm a szerelőmnek megmutatni hogy mit tudna vele kezdeni.Ha kitud belőle szedni és összerakni már repül is fel a gépemre .
De egy biztos minden folyékony dolgot lecseréltünk a gépben és teljesen más lett!
Olyan mintha kicserélték volna!
Olyan mint az új!
Kicsit elhanyagoltam a fórumot, sok sok meló, külföld, ecetera.....
Zorró! Hová tűnt az olaj?
Nekem ilyen sosem volt vele..... De remélem azért boldoggá tesz a vas és nincs vele gond.
Én mostanság egy kölcsönkért Africa Twinnel tépek, illetve az örök klasszis SV 650-el.
Óriási kérdés!
Van valakinek személyes tapasztalata( vagy szavahihető ismerősének) Yamaha XTZ 750 Super Teneré-vel? Lenne most egy ilyenre egy nagyon kecsegtető ajánlatom, de mégélőben sem láttam ilyet, nem tudom, mit érdemes különösen megnézni rajta, mire kell odafigyelni stb. Ha valaki tudna segíteni megköszönném!
Széles utat!
más: adatlap kitöltés?
főleg az alapjárati rendszert
Tud valaki valamit?
rövidíteni lehet, de a főbb paramétereknek stimmelnie kell.
babetta lánc hosszú, de nem jó az ACE-re
De aztán lehet, hogy nincs igazam...