Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yoshimura triovál dob van rajta, de a többi az gyári
semmi, csak nekem eszembe nem jutott volna használt láncot venni
egy ilyen öreg motornál érdekes kérdés: de mi nem gyári rajta (kipu, légszűrő, fúvókák)
Hali! Van egy 1995ös YZF 750-esem és az lenne a problémám, hogy alacsony fordulaton (pl mikor elindulok) alig akar elindulni, szinte majdnem lefullad, aztán olyan 3-4000től meg már megy rendesen. Mi lehet ennek az oka?
Még meg van? E-mailt írok.
Szia!
Most néztem a kárpitos hirdetésed
Érdekelne a dolog, de nekem a szivacs is ratyi, szóval gyakorlatilag nulláról kellene felépíteni az ülést. Megoldható, és ha igen mennyiért?
miért, mi a baj vele?
ez tényleg így volt, mikor elmesélte a sztorit majdnem lehidaltam
Én bevallom láncszettet bontóból vettem annak idején egy olyan Ace-en volt, amikor felrakta a srác 1000 km-t ment és totálra törték!
Ha jól emlékszem 5 ezer volt (D.I.D)!
Talán kérdezzetek rá ti is egy-két bontóba, csak egy ötlet...
A lánszetcsere rám is jó hatással lenne. Többször berozsdált, kopott is. Az egyik szem szorul és az istennek nem tudom kilazítani.

Más. Szétszedtem a karbisort és az exup szelepet. Összeraktam. Most azt csinálja, hogy nagyobb sebeségnél, mintha elfogyna az üzemanyag. Megtorpan. Valaki szerint a szelepet kellene beállítani. Tud valaki tanácsot adni exup és a karbi beállításhoz. Hova vigyem? Egyik tippem, AGO motor.
Én is használtan vettem az új ár feléért a közepe szinte új és a szélén is van bőven még legalább maradt egy kiss lóvé mert a láncszettem már lassan cserés és ahogy az árakat néztem nem lessz olcsó mulatság
Mi van?
Inkább mondtad volna hogy részegen elestél egy sörösüveggel és megvágtad magad!
Én szombaton megyek majd a mociért!
Teljes vérátömlesztést kapott + minden folyadék cserélve lett + karbi szinkron stb.
És megyek átgumiztatom én is, ha sikerül még szombaton, mert ami rajta van max beföttes guminak jó...

Aztán mehetünk kedves márkatársak!
Sajkacsonttörésem van, be van gipszelve a karom.
Más elesik a motorral oszt semmi baja én meg nem is ültem a motoron és egy olyan csontocska törik, amiről nem is tudtam hogy van .
Mi történt!?
Ez remélem nem egy fekvő gipsz részlete?
vagy mumjának öltözve riogatod a gyerekeket?
Király a gumma!
Ha marad majrécsík a szélén vasárnap nem ismerlek!
Nagyon ott van a kép. Na de nyáron kesztyűben? Mi történt?
Cső!
Nem üres a fórum , rendszeresen megnézzük, csak nam írunk rá semmit.
Én is elbüszkélkednék. Tavaj tetettem hátra egy Michelin Pilot Road gumit, használtan és ma egy Continental Road Attack, színtén használtan.
Szép a motorod!
Jó a rucija, még a féktartály is fel van öltöztetve
Üdv Ace-fanok.Jó üres a fórum de akinek egy Thunderacéja van ne is üljön a gép előtt ilyen jó időben . Különben hosszas gondolkozás után végre megszületett a döntésem és megejtettem a gumicserét végül figyelembe véve hogy idén a motorozásaim föleg rövidebb hegyi túrák szerpentinezések lesznek a Dunlop Qualifer 2-komponensü gumija mellett döntöttem.Igaz kopósabb de legalább úgy tapad ahogy kell .Egyébként figyelembe véve a forumtagok kritikáját ,a felkerült maszek bukógombákat is lefényeztem, szerinted Zsolt így már jobb .Kb röviden ennyi Ja és Vasárnap irány Mátra remélem valamelyikőtökel végre összefutok
Nem! Ez egy Silver wing, ami 50 paci.
De nem tetszik, mert kurva nagy és nehéz.
Na mi van?
Mindenki motorozik?
Repsol 10w 40 félszintetikusat tettem bele, valakinek valami tapasztalat?
Az első hondám 65 Le volt és fogyasztott 4,9-5,9 L/km. 1984 VF750s.
véletlenül mögé írtál egy nullát!
50