Hali! Van egy 1995ös YZF 750-esem és az lenne a problémám, hogy alacsony fordulaton (pl mikor elindulok) alig akar elindulni, szinte majdnem lefullad, aztán olyan 3-4000től meg már megy rendesen. Mi lehet ennek az oka?
Szia!
Most néztem a kárpitos hirdetésed
Érdekelne a dolog, de nekem a szivacs is ratyi, szóval gyakorlatilag nulláról kellene felépíteni az ülést. Megoldható, és ha igen mennyiért?
Én bevallom láncszettet bontóból vettem annak idején egy olyan Ace-en volt, amikor felrakta a srác 1000 km-t ment és totálra törték!
Ha jól emlékszem 5 ezer volt (D.I.D)!
Talán kérdezzetek rá ti is egy-két bontóba, csak egy ötlet...
A lánszetcsere rám is jó hatással lenne. Többször berozsdált, kopott is. Az egyik szem szorul és az istennek nem tudom kilazítani.
Más. Szétszedtem a karbisort és az exup szelepet. Összeraktam. Most azt csinálja, hogy nagyobb sebeségnél, mintha elfogyna az üzemanyag. Megtorpan. Valaki szerint a szelepet kellene beállítani. Tud valaki tanácsot adni exup és a karbi beállításhoz. Hova vigyem? Egyik tippem, AGO motor.
Én is használtan vettem az új ár feléért a közepe szinte új és a szélén is van bőven még legalább maradt egy kiss lóvé mert a láncszettem már lassan cserés és ahogy az árakat néztem nem lessz olcsó mulatság
Én szombaton megyek majd a mociért!
Teljes vérátömlesztést kapott + minden folyadék cserélve lett + karbi szinkron stb.
És megyek átgumiztatom én is, ha sikerül még szombaton, mert ami rajta van max beföttes guminak jó...
Sajkacsonttörésem van, be van gipszelve a karom.
Más elesik a motorral oszt semmi baja én meg nem is ültem a motoron és egy olyan csontocska törik, amiről nem is tudtam hogy van .
Cső!
Nem üres a fórum , rendszeresen megnézzük, csak nam írunk rá semmit.
Én is elbüszkélkednék. Tavaj tetettem hátra egy Michelin Pilot Road gumit, használtan és ma egy Continental Road Attack, színtén használtan.
Üdv Ace-fanok.Jó üres a fórum de akinek egy Thunderacéja van ne is üljön a gép előtt ilyen jó időben . Különben hosszas gondolkozás után végre megszületett a döntésem és megejtettem a gumicserét végül figyelembe véve hogy idén a motorozásaim föleg rövidebb hegyi túrák szerpentinezések lesznek a Dunlop Qualifer 2-komponensü gumija mellett döntöttem.Igaz kopósabb de legalább úgy tapad ahogy kell .Egyébként figyelembe véve a forumtagok kritikáját ,a felkerült maszek bukógombákat is lefényeztem, szerinted Zsolt így már jobb .Kb röviden ennyi Ja és Vasárnap irány Mátra remélem valamelyikőtökel végre összefutok
Most néztem a kárpitos hirdetésed
Érdekelne a dolog, de nekem a szivacs is ratyi, szóval gyakorlatilag nulláról kellene felépíteni az ülést. Megoldható, és ha igen mennyiért?
Ha jól emlékszem 5 ezer volt (D.I.D)!
Talán kérdezzetek rá ti is egy-két bontóba, csak egy ötlet...
Más. Szétszedtem a karbisort és az exup szelepet. Összeraktam. Most azt csinálja, hogy nagyobb sebeségnél, mintha elfogyna az üzemanyag. Megtorpan. Valaki szerint a szelepet kellene beállítani. Tud valaki tanácsot adni exup és a karbi beállításhoz. Hova vigyem? Egyik tippem, AGO motor.
Inkább mondtad volna hogy részegen elestél egy sörösüveggel és megvágtad magad!
Teljes vérátömlesztést kapott + minden folyadék cserélve lett + karbi szinkron stb.
És megyek átgumiztatom én is, ha sikerül még szombaton, mert ami rajta van max beföttes guminak jó...
Aztán mehetünk kedves márkatársak!
Más elesik a motorral oszt semmi baja én meg nem is ültem a motoron és egy olyan csontocska törik, amiről nem is tudtam hogy van .
Ez remélem nem egy fekvő gipsz részlete?
vagy mumjának öltözve riogatod a gyerekeket?
Ha marad majrécsík a szélén vasárnap nem ismerlek!
Nem üres a fórum , rendszeresen megnézzük, csak nam írunk rá semmit.
Én is elbüszkélkednék. Tavaj tetettem hátra egy Michelin Pilot Road gumit, használtan és ma egy Continental Road Attack, színtén használtan.
Jó a rucija, még a féktartály is fel van öltöztetve
De nem tetszik, mert kurva nagy és nehéz.
Mindenki motorozik?
Repsol 10w 40 félszintetikusat tettem bele, valakinek valami tapasztalat?