Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Naaa.... azért azokat le lehet kocogni szerintem!
még azok is gyorsabbak a gyalogkakukknál
jólvan erigy és szerelj T-modelleket!
nem lehetett kihagyni
.... mi?
Már készíted a vazelint?
Gyün a meleg !
Tulajdonképpen a fényképezés nem érdekes annyira, azt nézd meg, ennyi pénzért nem volt -e eltörve a villanyak vagy egyáltalán van-e alatta blokk......mert valami nem tuti a géppel, abban biztos vagyok.
Ha meg minden tuti, akkor vevő.....
ui:olvad a házunk előtt a hó......
neten néztem és jól néz ki, azon gondolkoztam mivel tudnám neked lefényképezni részletesen (technikai akadályokba ütköztem)...
Nem csak szerelmes!
Vasárnap zárva volt, de rajta vagyok az ügyön!
Zorro!
Nem néztél rá arra a picike Hondára?
Miért is? Ez nem az a fórum ahol be szokás szólni!
Úristen!Itt mindenki elmebeteg?
Persze. Minden csak pénz kérdése. Sok baja van. Karbiból folyik a benzin ha megy a motor. Első főfékhenger folyik. Láncot kellene cserélni mert egy szem nem mozog. Az idomokat hegeszteni, fényezni kell. Elsőgumi csere, utána vizsga.
Kár hogy az autómon kuplungszetet kellett cserélni. 70.000,- volt. Most még be van dobozolva és egy ventilátor fújja rá a meleg levegőt.
Mi lesz a mocival?
Megcsinálod tavasszal?
akkor Japán
Nem kínai, hanem japán. Gondolom, mert a SUZUKI is az. Mi sem szeretjük, ha Budapestet románia fővárosának hiszik.
Bocsesz!
-j,+y .
ez egy fzr 1000 exup ami levolt harcolval mikor megvettem .A fara Honda cbr 600 2004-es az eleje elsö épitésnél egy gixer K4 1000 volt .Majd összetörtem azt utána épitettem rá egy fjr 2002 es nek a lápáját. A matrica pedig azért van rajta mert az a solyom fej rajta volt mikor vettem és nagyon megtetszet . Azt kiegészitettem evvel a kinai solyóm jelel. A lényeg baszotul tetszik . A döntésembe visszont nem befolyásolt ,hogy Hajabusa jel.
Egyet árulj már el nekem!
Milyen fejidom van a mocidon, R7?
És most nem kötekedésből, de a hayabusa jelet milyen megfontolásból festetted rá?
egyszer fel raktam én is a 190 est de többet nem alig akart dölni a kanyarban az ennyém igaz csak fzr de 180 as van rajta de ezzel nincs bajom
a 12esre vettem, mert szereti enni a gummát, már utcaiba nem isgondolkozom mert 5000-ént kuka akkor inkább egye a slicket 3000 4000 ezrenként kicsit olcsobb mulatság
Egyébbként nézegettem a ZX12-is, de azt mondták hogy hamar szét lehet rugni a váltóját! Meg a ráncfelvarrás előtti elég... na mindegy kimondom, szarul nézett ki! Viszont 2002-től ráülve is elég más érzést ad! Olyan mint amikor azt mondják hogy egy új tipusból a legelső darabokat nem szabad megvenni mert még kiforratlanok, hát ezt éreztem én a ZX12-őn!