Helló!
Köszönöm a mailt, olvastam.
Első kérdésem az, hogy a fejidomba beépíthető-e a gyári lámpa?
Tudod csak az átépítés miatt érdekelne.
Csak jelenleg még nem tudom, hogy ezt az átépítést megvalósítsam-e, vagy próbáljam meg eladni a mocit.Mindenesetre érdekel(ne) a dolog.
Köszönöm az infót, ha az átépítés mellett döntök, akkor vevő vagyok rá!
Nem, mert be szokott indulni a ventilátor . Meg aztán ha látom hogy gáz van elmegyek a sorok között. Nem szeretek dugózni. Az első motorom nem szerette.
A nyakam nem szereti a felfelé feszítést, mert sebességben várom a zöldet, fogom közben a kuplungot és nem tudok kiegyenesedni. Magasságomnál fogva púpos is vagyok, meg valami daganat kezd nőni a tarkómon, ami gátol.
Ma egész nap bütyköltem a garázsba, és méregettem közben az Ace-t.
Nem rossz ötlet a fejidomot átalakítani, de letettem róla.Nem barmolom szét a hibátlan karc és javításmentes fejidomot.
Találtam itthon egy kormányt, XL 600 on volt fénykorában, csak rátettem szemre ész nélkül...Na az lenne egy tuti üléspozíció.
Szóval szerintem leszedem a gyári idomokat, előre teszek vagy egy kerek lámpát(van az egyik ismerősömnek Hornet 600-é),vagy egy streetfighter fejidomot(6-7000 foritért van itt az aprón nem is olyan csúnya)
A kormány adott, kuplung-gázbowden-elsőfék hosszát kell még megoldanom valahogy.
Én a helyedben levágnám magam.
-Készítenék egy "szabásmintát" számítógépen (pl. Corel DRAW), hogy egyforma legyen.
-Levágnám kisfűrésszel és az élekre kumiszegélyt tennék.
-Vásárolnék kormányt és bilicseket (kormánymagasítót)
-Leszerelném a fölső konzolt és nekem adnám
-Az alsó konzolról valahogy megtámasztanám a szélvédő környékét egy maszek konzollal.
-Áttenném a visszapillantót vagy a kormányra szerelném (szerintem, az utóbbi jobb mert lehet hátrafelé álló helyzetben is hesszőni)
-és helló
Én is gondolkoztam rajta mert főleg Budapesten használom. A lámpák kikészítik a nyakam. A lassú menet nagyon terheli a tenyeremet. Mikor elestem, a ismerős hozta haza a motort. Neki VFR-je van. 4 km ment és megjegyezte, hogy megérezte a tegyere. Pedig, nagyon motoros a srác, még hidegben is használja. Nem városba való alacsony kormánnyal. Ki kellene találni az állíthat kormányt. Az autókon már van.
Nem tudom. A képeket a neteről töltöttem le. Sok műanyagos foglalkozik átalakítással. Szerintem biztos találsz a neten aki elkészíti. Kormánymagasítót is láttam valahol hírdetve Acehoz, de az talán nem is típusfüggő.
Hali!
Én törötten vettem a motort, túragépet szerettem volna, így adott volt a lehetőség. Kifli átfúrás, kormány magasító (Afrika Twin) versenyenduró kormány, kormány lengéscsillapító. Ovális lámpa, nagyméretű plexi.
Halihó!
Lehet, hogy most sokan meg fogtok kövezni...de a szükség nagy úr.
Mivel hirdetem már jó ideje a Thunderace-t, és senki nem viszi el, nevetséges összegért pedig nem adom oda(ugyanis motorozni meg szeretek), ezért úgy döntöttem, itt a tél, idő mint a tenger....ezért átalakítom az Ace-t.
Kérnék pár tanácsot és ötletet, mire figyeljek oda.
A lényeg a következő lenne:egyenes üléspozíciójúra szeretném átalakítani a mocit.Más kormány nem igazán jöhet szóba, mert a fejidomtól nem fordul el.Ha van valakinek ötlete, hogy esetleg ezzel lehet-e kezdeni valamit, megköszönném....mert a fejidomot átalakítani egy kicsit érdekes.Legalább is számomra.
Van egy B tervem, elképzelésem a következő:az oldalidomok és a fejidom leszedésre kerül, beleteszek egy naked vagy egy enduró kormányt, a műszerfal az maradna.....de a lámpatesttel vagyok gondban.Érdemesebb szerezni akár egy streetfighter fejodomot, vagy esetleg egy naked fejidomját, vagy tegyek rá egy sima kerek lámpát?
Vagy esetleg a gyári fejidomot valahogy át lehetne alakítani?
Nem szeretném összebarmolni az egészet illetve nagyon fontos lenne, hogy vissza is alakítható legyen a gép,ha esetleg később meg szeretnék válni tőle.
Minden ötletet, tanácsot, segítséget szívesen vennék!
nem lehet túl drága
Lenne egy kérdésem hozzátok, mégpedig hogy nem tudjátok mennyibe kreül kb. kipuff csonk tömítő gyűrű? És esetleg hol lenne érdemes venni?
Előre is köszönöm a segítséget.
Köszönöm a mailt, olvastam.
Első kérdésem az, hogy a fejidomba beépíthető-e a gyári lámpa?
Tudod csak az átépítés miatt érdekelne.
Csak jelenleg még nem tudom, hogy ezt az átépítést megvalósítsam-e, vagy próbáljam meg eladni a mocit.Mindenesetre érdekel(ne) a dolog.
Köszönöm az infót, ha az átépítés mellett döntök, akkor vevő vagyok rá!
A nyakam nem szereti a felfelé feszítést, mert sebességben várom a zöldet, fogom közben a kuplungot és nem tudok kiegyenesedni. Magasságomnál fogva púpos is vagyok, meg valami daganat kezd nőni a tarkómon, ami gátol.
Nem rossz ötlet a fejidomot átalakítani, de letettem róla.Nem barmolom szét a hibátlan karc és javításmentes fejidomot.
Találtam itthon egy kormányt, XL 600 on volt fénykorában, csak rátettem szemre ész nélkül...Na az lenne egy tuti üléspozíció.
Szóval szerintem leszedem a gyári idomokat, előre teszek vagy egy kerek lámpát(van az egyik ismerősömnek Hornet 600-é),vagy egy streetfighter fejidomot(6-7000 foritért van itt az aprón nem is olyan csúnya)
A kormány adott, kuplung-gázbowden-elsőfék hosszát kell még megoldanom valahogy.
-Készítenék egy "szabásmintát" számítógépen (pl. Corel DRAW), hogy egyforma legyen.
-Levágnám kisfűrésszel és az élekre kumiszegélyt tennék.
-Vásárolnék kormányt és bilicseket (kormánymagasítót)
-Leszerelném a fölső konzolt és nekem adnám
-Az alsó konzolról valahogy megtámasztanám a szélvédő környékét egy maszek konzollal.
-Áttenném a visszapillantót vagy a kormányra szerelném (szerintem, az utóbbi jobb mert lehet hátrafelé álló helyzetben is hesszőni)
-és helló
Én is gondolkoztam rajta mert főleg Budapesten használom. A lámpák kikészítik a nyakam. A lassú menet nagyon terheli a tenyeremet. Mikor elestem, a ismerős hozta haza a motort. Neki VFR-je van. 4 km ment és megjegyezte, hogy megérezte a tegyere. Pedig, nagyon motoros a srác, még hidegben is használja. Nem városba való alacsony kormánnyal. Ki kellene találni az állíthat kormányt. Az autókon már van.
Úgy látom, "el van végva a plexi......?jól látom?
Ki csinál ilyen műanyagmunkát?
A lámpát én úgy akartam megoldani, hogy készíttetek egy üvegszálas "műlámpabúrát, és bele szerelek 2 szpotlámpát.
Én törötten vettem a motort, túragépet szerettem volna, így adott volt a lehetőség. Kifli átfúrás, kormány magasító (Afrika Twin) versenyenduró kormány, kormány lengéscsillapító. Ovális lámpa, nagyméretű plexi.
Lehet, hogy most sokan meg fogtok kövezni...de a szükség nagy úr.
Mivel hirdetem már jó ideje a Thunderace-t, és senki nem viszi el, nevetséges összegért pedig nem adom oda(ugyanis motorozni meg szeretek), ezért úgy döntöttem, itt a tél, idő mint a tenger....ezért átalakítom az Ace-t.
Kérnék pár tanácsot és ötletet, mire figyeljek oda.
A lényeg a következő lenne:egyenes üléspozíciójúra szeretném átalakítani a mocit.Más kormány nem igazán jöhet szóba, mert a fejidomtól nem fordul el.Ha van valakinek ötlete, hogy esetleg ezzel lehet-e kezdeni valamit, megköszönném....mert a fejidomot átalakítani egy kicsit érdekes.Legalább is számomra.
Van egy B tervem, elképzelésem a következő:az oldalidomok és a fejidom leszedésre kerül, beleteszek egy naked vagy egy enduró kormányt, a műszerfal az maradna.....de a lámpatesttel vagyok gondban.Érdemesebb szerezni akár egy streetfighter fejodomot, vagy esetleg egy naked fejidomját, vagy tegyek rá egy sima kerek lámpát?
Vagy esetleg a gyári fejidomot valahogy át lehetne alakítani?
Nem szeretném összebarmolni az egészet illetve nagyon fontos lenne, hogy vissza is alakítható legyen a gép,ha esetleg később meg szeretnék válni tőle.
Minden ötletet, tanácsot, segítséget szívesen vennék!