Ha ugy működik a szelephézag állitás mint a GS-nél, akkor elöbb meg kell mérni, milyen vastag lapka kell és komoly szerviz kell, hogy legyen pont olyan raktáron, ami kell- vagy rosszul gondolom?
Kösz szépen a szelephézagokat,állitottál már hézagot ace-n?Vezérlésnél a jelek hol vannak?Lapkázáshoz szét kell szedni a vezérlést?Van valakinek elado lapkája?
A legolcsóbb fogyasztáscsökkentési módszerek egyike ez.....
Ja, valaki meg tudná adni mm-ben a kipuff. dob csavarok egymáshoz viszonyított távolságát és a belső kólső csőátmérőt? Vennék egy cbr 954 józsimurát és nem tudom, hogy passzolna-e rá.... ?
www.oring.hu a honlap és a kft neve, profik szerények és olcsók itt Bp.-en vannak, szedd szét a karbisort, onnan vegyél ki egy tömítést, vidd be a fenti boltba ott az reg s kinak elmondod, hogy hová kéred a tömítést... én mindenálló anyagból kértem, ezért 3x árú volt az azonos méretű de csak benzin és nyomásálló o gyűrűhöz képest. Ja nekem csak párologtt, deamint megnyomta egypicitis a csöveket csak úgy pisilt ..
De esek, mert eléggé csöpög. kb. 2-3 másodpercenként. Ha ezt meglátná az ükükunokám, rosszul lenne. Emlékeztek az "Én a robot"-ra? Amikor a csaj meg kérdezte a motoron ülve: Benzinnel megy? Nem veszéllyes? (vagy valami hasonlót)
Hol vetted és hogy kell kérni ezeket a tömítéseket?
Ne ESS kétségbe, nekem is piszkos volt a tiédhez hasonló módon a karbisor. A 4 karbit összekötő fém benzincsöveken található tömítések öregedtek el... van ilyen 10 éves motoroknál. Az anyagköltség a 16 + 8 tömítésénél kb 2000 forint volt nekem. Nameg szét kellett húzni a négy karbit.
Balhé van! Múltkor már feltettem ide egy képet ahol a 2. karburátor környéke barna, mocskos. Ma beindítottam a motort, felnyitott tankkal. Elég rendesen csöpög a benzin. A képen látható tükörben látható a karbi alja. A nyilaknál csöpög legjobban. Lehet hogy a benzincső ereszt mert ott is van cucc rendesen. Nem volt időm megnézni. Elzártam a csapot, visszacsomagoltam. Ha lesz időm megnézem.
Hol jöhet szerintetek?
Üdv a nem túl aktív klubban
Természetesen lapkás, mint általában a korszerű motorok.
A karbikat lehet állítani természetesen a azokkal a kis csavarokkal amik a pillangók tengelyén vannak. Lehet egy karbiszinkron segítene.
Alkatrész nagyon nem kell hozzá, elég jól ki van találva. De dobb de mi kell, hátha akad valakinek
Sziasztok!Lett egy ace motorom,érdeklődnék hidegen nagyon nehezen indul levetem a tankját,levegőszűröt a karbisoron 2karbinál azt vetem észre amikor inditozok rá olyan mind ha viszadolgozna.Kérdésem lehet e állitani a szelepeken,lapkásak,vagy állito csavaros? karbisort hogy lehet hangolni?Érdekelne alkatrész is hozá!
Ja, valaki meg tudná adni mm-ben a kipuff. dob csavarok egymáshoz viszonyított távolságát és a belső kólső csőátmérőt? Vennék egy cbr 954 józsimurát és nem tudom, hogy passzolna-e rá.... ?
Szépen kérem. mint a viccben.
Tanítónéni: Hogy hívnak kisfiam?
PISTIKE!
Mond szépen!
SZÉPEN!
Hol vetted és hogy kell kérni ezeket a tömítéseket?
Kipufogószelep hézag: 0,21-0,30mm
Alapjárat: 1100 +/-50/min
Levegőcsavar: 3,0
Hol jöhet szerintetek?
http://www.biker-world.hu/egyt...
http://www.biker-world.hu/kate..., spirálok&p0=Km.spirál&szint=4&parent_cat_id=2369&cat_name=2000 (4SV)&hivo_cat_id=1&h_hivoszint_id=3&h_cat_id=1&path_marka=&path_tipus=
&path_evjarat=2000 (4SV)
Természetesen lapkás, mint általában a korszerű motorok.
A karbikat lehet állítani természetesen a azokkal a kis csavarokkal amik a pillangók tengelyén vannak. Lehet egy karbiszinkron segítene.
Alkatrész nagyon nem kell hozzá, elég jól ki van találva. De dobb de mi kell, hátha akad valakinek