igazából nincs mit csodálkozni a 12es fogyasztásán 1200 köbcenti, közel 200 ló, valamit valamiért ugyebár de elvileg van valami megoldás pcIII vagy hasonló amivel be fogom tudni állitani a térképeket, és igy reális esély van hogy 1 litert le tudok csalni belöle és 6 körül már megelégszem turatempóban.
hát igen , erőgép, de nem is nagyon lehet vele finoman menni, én nagyon sokat probálgattam a finom turázós tempót, de az istennek nem tudom 7 alá vinni a fogyasztást, és volt már rá példa hogy 82 km-en kizabálta a telitankot, igaz nem lassan mentem komáromtól pestig nyélgáz.
Hali Srácok.Az enyémet 21000-km rel vettem májusba szeptembere 6000-ret tettem bele Motul 7100 van bene és semmi gond .Amúgy szuper motorok ezek az Acék én nem bántam meg hogy az 1100-as gsxr helyett ezt vettem meg. Kényelmes, gyors szerintem baromira jól néz ki és a hegyi szerpentineken is ott van és tömören ennyi.
Helló!
Még hál'istennek nem kellett a blokkját szétborítani a motornak, csak amit láttam annak alapján ítéltem meg, hogy FZR blokkos, de ezen nem veszünk össze
Amúgy a fogyasztásom eléggé jobbkézfüggő, ha csak túrázgatok az asszonykával, akkor nekem egy tank benzinnel elmegy olyan 250-260 km-ert, de a Tátrában volt úgy, hogy nem ment el csak 150 km-ert
Szóval számszerűsítem: saját tapasztalatból olyan 6 és 12-liter közé teszem a fogyasztást.
Nálam az olajfogyasztás is jobbkézfüggő, én azért 5000 km-ként lecserélem az olajat, de számottevő olajfogyasztás nincs, amióta nálam van egyetlen egyszer töltöttem rá két olajcsere között.
Amúgy szerintem az egyik legszebb motor mai napig a Thunder, csak nekem nem nagyon kényelmes, bár elég magas vagyok és elég sok kiló is . Viszont soha de soha nem romlott le rajta semmi, ami miatt nem jött volna haza a lábán!
valoszinüleg orvosolták a problémát, nekem is volt egy doky ismerösöm, ujkorában vette, és mielött eladta, mindent megcsináltatott rajta, igy elöfordulhatott hogy nem eszi az olajat, de mondom ez is használatfüggő, vettem én már 20 éves motort egy vén papátol aminek bontatlan volt a blokkja, igaz sosem járt tiltásban a fordszám, és nem pályázni használta, elöfordul pár kivételes darab ami ilyen idősen is törésmentes, és bontatlan a blokkja akár 80 100 ezernél is
sziasztok, az olajfogyasztást máshonnan is hallotam, aminek több oka is lehet természetesen egy ujszerü motortól nem kell várni azonnal hogy zabálja az olajat, hiszen akkor visszahivták volna agyárak, ez kopásfüggő meg használatfüggő, valoszinüleg aki vigyáz rá és nem gyötri halálra a gépet annak késöbb fog kijönni ez a hibalehetőség.
Üdv mindenkinek! nem teljesen a thunderacen már a főtengö erösitett és a hajtokarok is az fzr el szemben amiben még nem meg a hengerfej szelepfészkei is .Mivel sajnos az fzr en még ezek kicsit gyengének bizonyultak és gondolom én ezért átdolgozták egy kicsit . De lényeges változás nincs csereberélhetö minden belsö alkatrésze az fzr -el
Ennyire nem kísérem figyelemmel a fogyasztását ,de szerintem a 6l akkor is megeszi........más ....volt 636 r-m /2004/ és elhiszed vagy sem az ugyanúgy ette az olajat pedig csak 4-5 ezer km volt benne és nemtudtak vele mit csinálni a szervízbe sem. Én azt mondom ha ilyen jó paraméterei vannak a motorodnak kár lenne eladni!
Viszont neked két hengered nem megy.....
Az nem kevés, de nem fogyaszthat 5 litert egy majdnem 200 lovas motor!
Szerintem teljesen elfogadható fogyasztás ilyen teljesítménynél.
Ugyen nem kellene elfektetnem épp most?
Még hál'istennek nem kellett a blokkját szétborítani a motornak, csak amit láttam annak alapján ítéltem meg, hogy FZR blokkos, de ezen nem veszünk össze
Amúgy a fogyasztásom eléggé jobbkézfüggő, ha csak túrázgatok az asszonykával, akkor nekem egy tank benzinnel elmegy olyan 250-260 km-ert, de a Tátrában volt úgy, hogy nem ment el csak 150 km-ert
Szóval számszerűsítem: saját tapasztalatból olyan 6 és 12-liter közé teszem a fogyasztást.
Nálam az olajfogyasztás is jobbkézfüggő, én azért 5000 km-ként lecserélem az olajat, de számottevő olajfogyasztás nincs, amióta nálam van egyetlen egyszer töltöttem rá két olajcsere között.
Amúgy szerintem az egyik legszebb motor mai napig a Thunder, csak nekem nem nagyon kényelmes, bár elég magas vagyok és elég sok kiló is . Viszont soha de soha nem romlott le rajta semmi, ami miatt nem jött volna haza a lábán!
De a 23 éves FZ750-es mocimba sem kell folyton után tölteni.
Igaz nem is nyúzom.
Na erre varjatok gombot?