akár itt vagy e-mailben szanicsferenc@freemail.hu
Mielőtt beszélgetnénk nem mindenáron eladó és nem hasonlítható össze a 600.000 ft körül kapható motorokkal :)
Sajnos az enyém is eladó! Házfelújítás és nősülök is....
Amúgy nem sok szebb és használhatóbb motor van az ACE-nál, bár ez az én véleményem (igaz nekem is egy FJR az álmom).
Kipróbáltam a Cat-ot is mikor motort választottam de mikor megláttam az ACE-t akkor nem gondolkoztam többet melyik legyen.
Amúgy meg hülyeség hogy többe kerül a fenntartása mint bármelyik másik motornak, ha nem vagy nagyon vad motoros ezen sem kopik gyorsabban a gumi és nem eszik többet 5 liternél......
Az Fjr 260 kiló
Az enyém kicsit kevesebb mert titán dobok vannak rajta leszedtem a középállványt(kardános nincs rá szükség)pár apróságot olyan 240-körül van.
De amiben verhetetlen az a súlypont hihetetlen alacsonyan van,gyakorlatilag egy vicc olyan könnyű vele motorozni,csak tréfáltam simán felállítom én is.
Egy motort minek kell eldobálni? Nem is értem
Az enyém még nem feküdt az oldalán A Te motorodat hányan állitjátok fel?
Ezek szerint akkor a sulykülönbség 20-25 kg ?
Furcsa mert egy GSXR600-as is min. 160kg
Szerintem nagyon jó motor az ace!
Alcsony fordulaton is nagyon jól lehet vele menni.
Hosszú távon is kényelmes!
És a fogyasztása sem vészes...
És még én egyedül is feltudom állítani
Egyébként ha jól be van állítva a moci (Cat-en 6ezrenként írja a karbi szinkront a szervízkönyv) és nem forgatja halálba az ember, akkor nem irreális az 5l körüli fogyasztás. A Cat is eljár 4,7-tel olyan használat mellett, hogy azért nem alszom el rajta.
200kg körül van menetkészen.
Ismerősöm mondta, hogy egy kipufogó tuninggal már több kg-t le lehet faragni az Ace súlyából és hát nálam a sportdob az alap, hogy felkerül.
Igen, én is olvastam, hogy a hatszázas talán a legjobb konstrukció teljesítmény/fogyasztás arányában.
Én következőre egy olyan motort szeretnék, amit már nem tervezek lecserélni, tehát legyen formás és megbízható. Szerintem 100LE fölött az itthoni utakon úgysem lehet kihasználni egy motort, hacsak nem pályázni akar az ember. Olyan motort szeretnék következőnek, amivel nem kell birkózni, nem agresszív és alacsony fordulaton el lehet motorozgatni vele. Nem szoktam versenypályának használni az utakat, inkább a lassabb, éles kanyarokat szeretem, ott is le lehet koptatni a gumi szélét.
A Thundercat azért tetszik, mert viszonylag jól húz már alul is, 7.500 fölött pedig megjön az ereje, jól megy, de abszolút nem félelmetes. Korántsem motoroztam ki a lehetőségeit, de azért lassan váltanék. Szóval hosszú, nyugodt túrákra és hétköznapi gurulásokra keresek valami "végleges" motort.
Az van hogy ennyi az összes előnye a nagyobbnak a 600-assal szemben többb nyomaték,nem kell annyit váltogatni és két személlyel használhatóbb.
De itt ki is merült mert gyakorlatilag ugyanúgy megy,de cserébe többet fogyaszt,zabálja a gumit,nehezebb.
Cattal még nem mentem, de Bandit és SV-hez tudom hasonlitani: ég és föld. Számomra korlátlan erő és nyomaték áll rendelkezésre, a 600/650-esek csak erölködnek,de nem megy, max ha szétforgatod.
Persze ha pályázni akarsz akkor jobb egy 600-as.
A 200kg önsuly pedig igazán nem sok.
Most jönnek az álmatlan éjszakák számomra...