Amít írtam a hozzászólásomban azt kimondottan a saját motoromra értendő! Elképzelhető ,mivel az én motorom az első szériábol való más mint pl. a Tied ami ha jól emlékszem 2002. Az eggyik ismerösöm azt mondta ,hogy szerinte szelepszár-szimeringes.....lehet ,hogy ezért eszi az olajat? Nem tudom nem értek a motorok lehetséges hibáihoz. A fogyasztásom álltalában 6.5-7 l ,de ez gyosabb tempóra érvényes.
Amit sanza írt, azzal nemigen értek egyet, nekem más a tapasztalatom: nekem nincs olajfogyasztásom, legalábbis két olajcsere közöt nem kell uánnatöltenem. Fogyasztása nekem 5 l körül van, 2 személlyel se több (akkor még ovatosabb vagyok). De volt már 4,7 l-es átlagfogyasztásom is. Persze nem vagyok egy vadállat, mi se bizonyitja jobban, hogy a 8 éves motoromon eredeti fékbetétek, lánc van Csak a gumikat szereti enni Én elmegyek egy ujjal 10 ekm is.
Teljesitményről: Nem ismerem a1200-es Kawát, Barátonhak GSXR1000-ese van K4, szerinte közuton nem érezhető jelentős különbség- eltekintve, hogy az kurva kényelmetlen.
Egy az egyben FZR blokkos a Thunderace, ha jók az ismereteim.
Apropó! A februári Superbike magazinban Thunderace használtmotor teszt! Ádám cikkeit ismerve csak jó lehet!
Zorro, hogy alszol mostanság?
igen,annó a 90es évek elején amikor a pupos gsxr ek suly lóerö arányban az egyik legjobban áltak ,a kawasaki sorra döntógette meg az erö és a sebességrekordokat , a gpz1000 rx is bezsebelte az akkori 1helyeket, de nehhéz volt mint ta dög és csattogott. Ment de ugyebár a harckocsi meg munkagépek gyártása mellet nem figyeltek a zajokra rezgésekre,de birta a nyuzást,a honda talán akkoriba dobta ki az nr750et ami legendás ezresverö volt az ováldugóst 32 szelepes megoldással igaz csak pár darab készült a prototipuson kivül, köztük egy magyar is vett 1db ot. A cbr jei meg mindig is egy kényelmes megbizható erös darab volt, a 90es évek közepéig a 900rr ek megjelenésével egyidöben, a yamahának ujitania kellet, kitalálta ne legyen 32 szelep ne legyen ováldugó, legyen 5 szelep hengerenként és szapályozzuk a kipufogó gázáramlást teljesitmény növekedés érdekében exup, és megszületett az fzr1000 exup le is söpört szépen mindenkit, elérhetö áron a legjobbat megvehette a motoros társadalom kónnyü erös kezes turasport lett, igy utólag rengeteg hibával, mondjuk ez használatfüggó is,nekem pl negativ élmény, a tartós egykerót nem birta , nem szivta fel az olajat a szivattyu gyárilag, rengeteget orvosoltunk utólag a hátravezetett csövel, viszont talán a mai napig az 1ik leghosszab 1es fokozatot kapta az enyém 130at tudott 1ben az még ma is irigylésre méltó, attol függetlenül hogy zabálta az olajat, remélem ez az thunderrace egy kifinomitott változata, mert akkor egy tartós moci lehetne a csajszimnak, eröt demonstrálni meg ugyis ott az enyém. (nem nagyképűségböl) de nekem szükségem van erre is mocizáskor. 1 szó mint 100. Remélem beválik a vas, szép napot mindenkinek. Sziasztok
szia sanza ez a gép tényleg a 20 szelepes fzr utódja?, mert akkor nem lehet olyan szar nekem volt az a fajta fzr-em és nagyon szerettem olajat azt kajálta az is de nem volt vészes, egyébként 55ezer van a gépbe és nagyon szépen simán jár.
Nekem 2007-óta van meg ez a motorom/1996/, de a magas olajfogyasztáson kivül elégedett vagyok vele. Kényelmes üléspozició, jó szélvédelem, aránylag normális fogyasztás, erős ,nyomatékos . Ha túrázásra akarjátok használni akkor szerintem jó vétel. Kb ennyi!
üdv uraim gábor vagyok itt még nem ismertek, kis infót szeretnék kérni a vasatakról a barátnőmnek néztem ki egy full gyári állapotut, és érdekelne pár pozitiv és negativ vélemény a gépsasról, köszönöm szépen elöre is üdv yzf1000 2000évj. üdv
Eladtátok a motorszerelő padokat is? És motorozztok még egyáltalán?
Csak karbi szinkront kéne állítani, az nem egy olyan nagy dolog, azt még megcsinálnátok?
Motor szereléssel már nem annyira. Viszont ha Fordot veszel szólhatsz nyugodtan.
De van olyan szerelő akit nyugodt szívvel ajánlok. Ha érdekel szólj. Pesti
Amít írtam a hozzászólásomban azt kimondottan a saját motoromra értendő! Elképzelhető ,mivel az én motorom az első szériábol való más mint pl. a Tied ami ha jól emlékszem 2002. Az eggyik ismerösöm azt mondta ,hogy szerinte szelepszár-szimeringes.....lehet ,hogy ezért eszi az olajat? Nem tudom nem értek a motorok lehetséges hibáihoz. A fogyasztásom álltalában 6.5-7 l ,de ez gyosabb tempóra érvényes.
Teljesitményről: Nem ismerem a1200-es Kawát, Barátonhak GSXR1000-ese van K4, szerinte közuton nem érezhető jelentős különbség- eltekintve, hogy az kurva kényelmetlen.
http://youtu.be/BC5Hu-irMiA
Apropó! A februári Superbike magazinban Thunderace használtmotor teszt! Ádám cikkeit ismerve csak jó lehet!
Zorro, hogy alszol mostanság?
Nekem 2007-óta van meg ez a motorom/1996/, de a magas olajfogyasztáson kivül elégedett vagyok vele. Kényelmes üléspozició, jó szélvédelem, aránylag normális fogyasztás, erős ,nyomatékos . Ha túrázásra akarjátok használni akkor szerintem jó vétel. Kb ennyi!
Csak karbi szinkront kéne állítani, az nem egy olyan nagy dolog, azt még megcsinálnátok?
De van olyan szerelő akit nyugodt szívvel ajánlok. Ha érdekel szólj. Pesti
Holnap várlak a boltba meditációra!
Amúgy a varadero egy baromi jó vas!
Nekem ebben a szegmensben ez tetszik a legjobban!
LEhet, nem maradok márkahű, nézegetek egy Varaderot....ugye nem tagadtok ki?
Jobbulást kivánok!
Ne legyenek álmatlan éjszakáid
Álmatlan éjszakáim nekem lesznek, amikor szép csendben elpöfögsz ....