Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az lehet de akkor mi az élvezet?
Szia!
Igen jó volt tegnap, csak egy kicsit rövid volt a jóidő. 5-kor jöttünk is el, mire hazaértünk már elég hűsi volt. Néztem az adatlapodon a motorodat, haragoszölden is szép volt
veletek találkoztunk ma Cseszneken .ezt a videót ismerem.bent is van itt kedvencek közt .nagyon zúznak a csávók .eddig nem is néztem h megküldi a visszapillantót
Olyan gazdaságosan motorozom
de az gázt sem húzod
Gyerekek nekem még nem kellet fékbetétet cserélnem, ugy látszik nem fékezek
annyira azért nem drága a jó betét,
ha kell jó ami már bevált szólj
Ja és abban igazad van - sokan nem is gondolnák - hogy nem csak csillivilli fémfékcsövezéssel, nyeregcserével lehet javítani a fékhatáson, hanem jó fékbetét választással is.

Nem hiába vannak 20e Ft/nyereg árú szinter betétek is..
Igaz a komolyabb fékhatásnak a tárcsa látja kárát.
Az 'arany Brembo'-ról csak annyit, hogy a gépemen gyárilag ilyen volt (igaz csak 4 dugós) és épp ezt cseréli le mindenki a típuson R1, TAce fékekre. (Nekem utóbbihoz sikerült pár ezer Ft-ért hozzájutni)
A Yamaha is az első éves belpiacos Bremboval szereltek után a saját fékjeit rakta rá inkább.
Egyébként Yamaha TRX 850-ről van szó..

Ja és van eladó - tipp-topp állapotú 'ARANY Brembo' első féknyereg pár eladó nálam... ha valakit érdekelne.. :)
2001-2002 környékén volt váltás a fékekben, a fékbetétek egyébként megegyeznek az R1-ével elől legalábbis biztosan. Fém fékcsővel és 5.1 fékfolyadékkal jók a fékek átlagos karbantartás mellett, persze nem egy arany brembo, kell hozzá erő, de ez szerintem fékbetét függő is. De ezt ESS mester tudja megmondani igazán...
Köszi a választ!

És mi a tapasztalat, mennyire jó ez a fék?
Kompatibilis az R1 fékkel - felfogatásban?
Plusz tudtommal méretileg ugyanolyan fékbetét kell bele mint az R1-eshez, ez így van?
Az Ace-en volt, az erigyen már nincs összekötő cső!cső
Sziasztok!

Megtudnátok mondtani hogy a Thunderace-eket milyen első féknyereggel gyártották? A monoblock nyereg külső összekötő fémcsővel az az Ace-n volt, vagy a korabeli - azt követő R1-eseken?
A gumin nem érdemes spórolni, a mi gépeinken pedig pláne nem, mert nagyon lehet velük kanyarodni a futóművük alapján. Én mindig úgy veszek gumit, hogy nálam többet tudjon. ( nem irodalomból )
Van surfruhám és 10 fokig, 10 fokos vizben még OK-s. De ugye a motoron nagyobb a szél és állandóan egy irányból fuj (elölröl) ,szerintem áthülnénk elég hamar.
lehet hogy jó gumi, de én csak sport gumit használtam. Annak nem tudod utcán (még pályán sem nagyon) a tudását túllépni és el megy kb 6000 km-t nem feltétlen normál használatban
szerintem meg inkább búvár ruha kéne
Lassan felveheted mindkettőt egyszerre
Állítólag az Avon Azaro nem rossz gumi. Nem történ ma nagy kár csak a lábtartóból tört le egy darab.

Info: A AUCHAN-ban (Szigetszentmiklós) lehet kapni 250 Ft-ért "kommandós" motoros maszkot. Már vettem kettőt. Szerintem jó.
Szerencsére én már régen jártam motorral utcán, de én azt vallottam, hogy csak normális gumit teszek motorra. Ezért csak a nevesebb gyártók termékét vettem és azokban soha nem csalódtam, és nem is volt velük sosem probléma. Ja és nem mentem esőben csak ha nagyon muszáj volt. Persze tudom ez anyagi kérdés is, de lehet hogy olcsóbb gumit venni, mint a javításokat finanszírozni.
Rá kellett jönnöm, hogy nem tudok motorozni. Pont 5 hete estem el (motor eleje kaput, csuklótörés (4 hét gipsz), stb). Ma reggel ismét indultam másodállásba. Gurulok a kapu felé, az utcán van egy kátyú, a köcsög autós bele ment, a fröcsi elindult felém, megijedtem, és fékeztem, első kerék megcsúsz a szögvason, motor jobb oldalára le. Megin az első kerék. Egy AVON Azaro van fent. A kopasjelzőig van még egy kis idő, bár mindenki az mindja kopott.
Ha nem áll vízben a gumi csak vizes, tehát a vízelvezető mintának nincs szerepe számít az hogy kopott-e?
Volt egy 84-es katanám. Azzal is megcsúsztam a Szigethalmi HÉV átjárónál, a sínen (víz alatt volt). Bekuláztam, de nem estem el azzal a sz@rr@l. Mindíg mondtam a kopasz motorosoknak, "készüljenek arra hogy évente egyszer esnek. Idén nekem ez a második. Igaz, tavaj nem történt baleset.
-Nem kell mindent észre venni!
Szerintem is mind annyi!
Az enyém 1997-es és 107kw...
Az enyém 1999.10.05 és 107kW