Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az idomokkal sokat szenvedtem. Hónapokig vártam, hogy Angliából hazaköltözzön egy srác akitől kaptam jó áron bal oldali és műszerfal idomot. Lefényezte egy "kollégám", akiről kiderült, hogy kontár. 20.000 Ft bánta és azóta nem szólunk egymáshoz. Fényezés ill. festés után jöttek a repedések. Az apróságokat nem is mesélem. Egyébként jól számoltam? 295+177euró x 275Ft=130.000Ft. Más költség nem megy rá?
Érdemes végignézni, mert valamiért van ugyanazon szett olcsóbban fent..... Szép nagy ládában szállítják, úgy csomagolva, hogy ne sérüljön meg. Szerintem megéri. Mikor az enyém összetört és lett volna ilyen lehetőség, nagyon tudtam volna neki örülni.
Köszönöm! Lehet hogy kihasználom. Úgy számolom kb 130000-be kerül forintban. Egy jó fényező 120-ért csinálta volna meg, csak a fényezést.
Van valakinek szüksége javított, sérült de gyári idomokra?
Itt van jó áron jó mínőségű komplett idomszett ha érdekel:

link

Barátomnak rendeltünk tőlük a gixer k8-ra és jó mínőségű a festés, lakkozás, valamint a műanyag alapanyag is. Nem üvegszálas. A postázás csomagolás is jó volt. Ha gondolod........
Elment a kuplungom. Fogyott a fékolaj. Szétszedtem. A munkahenger oldalára kövesedett kosz kikezdte a gumit. Ez szerintetek, hogy fordulhat elő? A belefolyt víz keveredett a fékolajjal és letapadt?
Felpolíroztam a munkahenger falát a gumiról leszedtem a bemaródásokat. Remélem jó lesz. Holnap összerakom. Idővel kicserélem.
A legtöbb olajat a menetrendszerinti buszok engedik. De mindennél több tócsát a kukásautók- mert példát mutatnak környezetvédelemben
Hívtam a rendőrséget. Azt mondták, ne szopassuk egymást. Lehet hogy erre gondoltak. Én viszont úgy gondolom, hogy azért fizetem a benzinben lévő adót, hogy biztonságosan tudjak közlekedni. Hangsúlyozom, nem mentem gyorsan. Lehet hogy hirtelen fékeztem, de ezzel a géppel lehet. Vagy nem azért van a fék, az aszfalt felülete nem azért ragyás hogy a gumi bele tudjon kapaszkodni és a műszaki vizsga nem azért van hogy az öreg szarokat kiszűrjék?
Örülök hogy megusztad!
Kár a mociért mert tényleg szépen megcsináltad
Ha hivtad volna a rendörséget és azt mondják, hogy az olajfolt miatt volt a baleset, akkor mi van? Az olajfoltok nem szoktak fizetni
Hallottam már olyat is hogy megbüntették a motorost mert elesett (mert ugy kell közlekedni hogy ne essél el és ne veszélyeztess másokat, se magadat )
Akkor jó
Már itthon van.
Milyen rendesek
A mocit meg minél elöbb kérd vissza, az a biztos ha nálad van
Kösz Gaben!
Vígaztal, hogy a nettet tegnap megjavítottam.
Elfogadtok egy jó tanácsot? Kérjetek a rendőröktől helyszínelést. Hülye voltam. Most nekem kell állni az összes káromat plusz 10000(autósnak). Mutogathattam a végig folyatott olajat, senkit nem érdekelt. Csak az volt a fontos ne kelljen dolgozni. Cserébe elvitték egy biztos helyre a motoromat.
Helló!

Most olvasom a sajnálatos hírt
Az a lényeg, hogy neked nem lett nagyobb bajod. Minél előbbi gyógyulást kívánok!
A mocit meg elöbb-utóbb megjavítod
A Kecskeméti reptéren voltam rendezni a gyorsulási versenyen. Jeleztem, hogy túl közel van a autógumifal a pálya végén. Hümmögtek, nekem adtak igazat, de megindult a verseny. Két Hayabusás (akkor még új, nagy márka volt) megindult és az egyik bukott. Kérdeztem a haverját, aki állította fel a motort. "-Lett valami baja? -Tört a karter, elfolyt az olaj, körben minden letört. -Nem a motornak banyek! A haverodnak!? -Ja! Neki eltört a kulccsontja."
Az a baj hogy a baj nem jár egyedül.
A kuplungból szivárog alul a folyadék.
Törött csuklóval nem tudom javítani.
Autót eladtuk, kellene egy másik, de mivel keressük?
Internetem 2 hétig nem volt.
A Sziget szarul sikerült.
Kaptunk egy gusztustalan cigó főnököt.
Olvastam itt a Sportmotoron egy keserédes történetet.A lényege az, hogy egy Hayabusás srác benézte a dolgokat és eldobdta a vasat. Másnap felhívta egy haverja, mikor megtudta, hogy balesete volt, és a következő párbeszéd zajlott le:
-Szia XY vagyok, hallottam tegnap csúnya baleseted volt!
-Szia, igen, sajnos karamboloztam.
-És nagy a baj?Milyen sérüléseid lettek?
-Hát...elég komoly a helyzet,kell egy fejidom, oldalidomok, lámpa, indexek, elhajlott a segédváz, felni, féktárcsa......
-Nem úgy, neked milyen sérüléseid lettek.....
-Ja, nekem?Óóóóó, semmi különös,nyílt lábszártörés, eltört két bordám is és leszakadt a lépem....
Kösz! Sokan mondták, hogy szerencsém volt, de én a motort sajnálom. Ha nem csúszok bele az előttem lévő autóba, most van lámpám, fejidomom és csak az index megy gajra. Ez az ütközés nekem plusz 70-80 ezer. Azért rohantam a Szigetre dolgozni, hogy legyen pénzem fényezésre. Most gyűjthetek, (de törött csuklóval nehéz) az idomok hegesztésére és a fényszóróra.
Részvétem a moci miatt!Még szerencse, nem lett nagyobb baj.Motort meg még 100-at vehetsz!Anyám testvére is olajfolton csúszott el, neki sajna amputálni kellett a lábát(1972-ben).Azóta is motorozik, fél lábbal
Egy jó tanács: Ne fékezzetek rá olajfoltra! Szombaton megtettem az M0-on. Esélyem se volt hogy megfogjam a gépet. Károk:
-10.000 az előttem haladó autósnak.
-lámpa 50.000
-bal első index 4.000
-fejidom
-bal oldali idom
-jobb oldali idom
-műszerfal keret
-törött csukló, 4 hét gipsz
-csontig kopott térd
Tanulság : A neoprém térdvédő semmit nem véd, mert lecsúszik, a kesztyűtől pedig, simán eltörik a kezed. A két említett ruhadarabon semmi sérülést nem láttam. Legalább szétszakadtak volna.
márkatársunk messzire ment

http://www.motorostura.hu/buil...
ahhoz képest nem is rossz ár, tudván hogy hogy nézett ki és az enyémhez hasonlítom
négyszázért
mert mennyiért ment el?
az egyémért igen csak "üveggyöngyre" nem cseréltem!
és még így sem kapkodtak érte
Bocsi emberek elfelejtettem benézni egy ideig a fórumra!
Hát sajnálom hogy ilyen problémáid vannak Lionking, remélem azért idővel javulni fog!
Az azért megdöbbentett hogy Ess neked csak 520-ért vitték el a mocit, pedig kikérem magamnak ezek remek motorok ahhoz, hogy leszakadt gsxr árban mérjék őket! Felháborító!