Sziasztok!
Eltört a kuplungkarom a motoron egy kisebb esés következtében.(Lejtmenetben elcsúsztam a csapában és eldölt a motor a kuplungkarra ami le is tört).Haza szállítás után kicseréltem a kart egy másikra és próbaképpen beraktam sebességbe.Behúzott kuplunggal hajtani tudtam a dugót.Leszedtem a deknit kivettem a lamellákat amik egyáltalán nem voltak összeragadva és a kuplungkosár sincs beverődve.Összerakás után kézzel oldottam a kuplungot és nem hajlandó kiemelni.Valamit hozzáértő személyt kérdeznék róla h mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!
Üdv: Gábor
1 szerelő azt mondta(bár nem 1 hűdefasza szerelő) ő tuti nem venne vashüvelyest mert azzal nagyon sok a nyűg.2x annyi dugót megeszik,sűrűbben besül a dugó.1 nyár kb 3 dugó asszem vhogy igy mondta.
Nekem a CR125 még újszerű volt mikor elrepedt a két kipuff kiömlő között a henger, ami a CR-nél típushiba. Fehér Gézáék mondták, hogy meg tudják hegesztetni és újra nicasiloztatni, de újra megreped, inkább csinálnának bele egy perselyt. Pedig a másikon biztosan több pénzük maradt. A Wiseco perselyekről több helyről rosszat hallottam. Nekem amit a Gézáék csináltak az tök jó volt, 2007-ben azt hiszem 28000 Ft volt én nem éreztem semmi hátrányát.
Olajat mijent ajánlsz? még nem szedtem szét kb 1 hónapja vettem a gépet és nem szeretném megbontani!
hát 96os ként vettem de ahogy a neten néztem csak 95ös
és kipufogó gumibakot merre tudok venni?
El is olvasod, amit írok? Motorokat javítok, sokat perselyeztetek. Nem azt írtam, hogy rossz, csak a különbséget írtam le. És tisztában vagyok vele, hogy mi a NiCaSil - Nikkel-szilíciumkarbid, avagy egy keményfém bevonat, amit alu, vagy egyéb könnyűfém hengerre visznek fel elektrolízissel...
Az amerikai perselyek sem nicasilosak, bár az igaz hogy sokkal jobb az anyagminőségük mint az itthon készülteknek.
Nekem hazai van benne, és a második dugattyú után még nem mutatott kopást. Szóval nem kell félni a hüvelyes motoroktól.
Azért ez nem így van. Amerikában népszerű a mai napig a perselyezés, sokan a nicasilos hengert is azonnal átalakítják. Ott van rá piac, így van gyártó is gazdagon, aki csinál normális perselyt és hozzávaló dugót is. A nicasil sokkal keményebb, mint a persely. Így a nicasilos hengerhez keményebb a gyűrű anyaga, a perselyesnél meg puhább. Mivel itthon ritka a hozzávaló dugó, így a nicasilos hengerhez való dugót teszi a perselyesbe is, ami így gyorsabban megeszi a perselyt.
Nicasilos persely nem létezik.
Minden motort illik bemelegíteni, terhelés előtt.
Az igaz hogy a nicos kevésbé kopik, de ha időbe cseréled a dugót, egy méretből 3 at is használhatsz hüvelyesnél.
Tehát akkor érdemesebb bele tenni a nikacilos perselyt nem?
Ha lenne 1 motor ami patent fasza gép de a persely benne vasból van,mert bele tudtok nézni.Megvennétek?Bár ki tudja hogy más motorba mi van :)
A nicasil tartósabb, és kevésbé kopik, illetve nem érzékeny annyira a melegítésre. Más az illesztési hézag egyiknél-másiknál, és a vasperselyest be kell melegíteni rendesen az eltérő hőtágulás miatt...
Helló mindenki mitől van hogy a 250es yz-n kemény a kuplung min állítsak illetve a váltóba milyen olajat öntsek ? találtam egy manualt és abba castrol 10w30-at írtak most tifon olaj van benn szerintetek melyik a jobb?
és hol tudok idom szettet venni ehhez az évjárathoz?
mivel a gyári is nikasilos így értelemszerűen valamivel jobb is! DE kinek mennyit ér... sztem hagyja csak úgy ahogy van, érezhetően erősebb nem lesz,max tartósabb... persze jóval drágább is mint a vashüvely
Sziasztok.Egyik ismerősömnek van egy 2002 es yz-je.Vashüvelyes a motor és az érdekelné a srácot ,hogy az mennyire hátrány?Meg hogy mennyivel jobb a nikacilos?Na meg hogy miért jobb Mert ha fényévekkel jobb akkor vesz rá egy olyat.
Köszönöm a választ.
Van egy TT 600 asom 2000 évjárat öninditós nem e érdekel csere? árát szeretném tudni :D hát nagyon megszerettem ezt a wr t jobban mutattna a TT helyén mégegy:D
Helló mindenki mitől van hogy a 250es yz-n kemény a kuplung min állítsak illetve a váltóba milyen olajat öntsek ? találtam egy manualt és abba castrol 10w30-at írtak most tifon olaj van benn szerintetek melyik a jobb?
Ja és boldog karácsonyt!
Eltört a kuplungkarom a motoron egy kisebb esés következtében.(Lejtmenetben elcsúsztam a csapában és eldölt a motor a kuplungkarra ami le is tört).Haza szállítás után kicseréltem a kart egy másikra és próbaképpen beraktam sebességbe.Behúzott kuplunggal hajtani tudtam a dugót.Leszedtem a deknit kivettem a lamellákat amik egyáltalán nem voltak összeragadva és a kuplungkosár sincs beverődve.Összerakás után kézzel oldottam a kuplungot és nem hajlandó kiemelni.Valamit hozzáértő személyt kérdeznék róla h mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!
Üdv: Gábor
Akkor ez is normális vashüvely?
1 szerelő azt mondta(bár nem 1 hűdefasza szerelő) ő tuti nem venne vashüvelyest mert azzal nagyon sok a nyűg.2x annyi dugót megeszik,sűrűbben besül a dugó.1 nyár kb 3 dugó asszem vhogy igy mondta.
hát 96os ként vettem de ahogy a neten néztem csak 95ös
és kipufogó gumibakot merre tudok venni?
Üdv
Nekem hazai van benne, és a második dugattyú után még nem mutatott kopást. Szóval nem kell félni a hüvelyes motoroktól.
Minden motort illik bemelegíteni, terhelés előtt.
Az igaz hogy a nicos kevésbé kopik, de ha időbe cseréled a dugót, egy méretből 3 at is használhatsz hüvelyesnél.
Ha lenne 1 motor ami patent fasza gép de a persely benne vasból van,mert bele tudtok nézni.Megvennétek?Bár ki tudja hogy más motorba mi van :)
Sok mindentől lehet. Kuplungbowdwen milyen állapotba van? Ha kiszeded könnyen jár vagy már alapból ragad-akad-szorul? Kuplungkar-konzol?
Lejjebb, a kosárnál nincs valami kókányolás? Húzott vagy alátétezett rugók? Szükségesnél több lamella?
Idomszettet bárhol kaphatsz ha tudod hogy milyen az évjárat mert az nem írtad. (auner, motocomplet, parilla, universalmotor, motoroswebáruház)
10w-40-est tegyél bele. 15 üzemóránként cseréld.
Üdv
és hol tudok idom szettet venni ehhez az évjárathoz?
Köszönöm a választ.
Ja és boldog karácsonyt!