Olyan gondom lenne,hogy kb 6 üzemórája cseréltem első féktárcsát (GoldFren) uj fékbetéttel együtt (szinteres Prox).bejáratós volt még a motor szal túl nagy terhelést nem kapott először.2 alkalommal voltam pályán járatás után és a bal oldali fékbetét szinte teljes mértékben 0-ra kopott és a tárcsának szépen megadta az ívet.A jobb oldali fékbetét mondjuk hogy normál állapotban van.(egyébként a fékhatással se voltam túlzottan megelégedve).
Esetleg ha valakinek lenne sejtése róla milyen nyomom is induljak a probléma felé és megosztaná velem nagyon megköszönném!
Sziasztok. Van egy ilyen hengerem, ha jól látom 25-ös YZ henger, vagy ez még RD? Eladó, henger 18000Ft, persely ép, dugattyúm nincs hozzá. Power vezérlés 6000Ft lemezekkel együtt, működőképes ez is. tamasitibor95@citromail.hu
Sziasztok!Yamaha yzf 250 2002-es evjarat , kézo dekompresszoros..most vettem a motrot és melegen nehezen indul és nem tudom hogy ez valami motorikus problèmára utal vagy esetleg a rugási technikám nem jó , tehát az lenne a kerdesemhogy milyem technikával kell inditani az ilyen motrokat ?
Láttam már ilyet visszahegesztve és szabályozva úgy hogy jónak is tűnt...
Amúgy milyen megfontolásból gondoltátok hogy nem fog letörni a fül miközben betámasztasz egy csavarhúzóval hogy lelazítsd az anyát?
Yamaha yz 125-250 1993-2004ig kuplungkosarat keresek normális áron ha van akkpr desgfsdg@gmail.com ra várom a képet és az árat ,esetleg javítani lehet?
Előző hétvégén elkezdett szitálni/rázni a motor hátulja,így hát a hátsó kereket kikaptam,szétkaptam,előző gazdik lehet nem tartották fontosnak a cserét ... elől-hátul cseréltem a csapágyakat,tankot színig tankoltam,de már csak emlék lett a teletank xD
Sziasztok,nekem lenne egy olyan kérdésem hogy most mit csináljak!
2008 yz250f Nemrég motoroztunk 1 pályán és arra lettem figyelmes hogy borzasztó erős a motorfékem,1 hosszú egyenes után le is lassítok hogy itt valami gáz van és akkor már meg is állt a motor 1 rúgásra vissza beindult de le is állt rögtön,és utána már meg se mozdult a berúgókar.Most meg próbálom,beindul és megy?
Nem tudom mit csináljak vigyem szervizbe,húzzuk szét,vagy csak olajcsere!
Tiltani nem tud, ha egy bizonyos fordulat felett nem forog már ki, csak leejti-felpörög-leejti stb., akkor nagyon valószínű, hogy túl van etetve. Schuber-tű eggyel lejjebb vagy kisebb fúvóka megoldja.
Nem kötözködésképpen,de hogy ennyire helytelenül és összefüggéstelenül írni? Egy mondatban kb 20 helyesírási hiba,nem tudom hány éves vagy de ez a szint 4. osztályban sem megengedett...én sok mindent megértek,azt viszont nem hogy miért nem lehet,értelmesen és helyesen írni.
Nem hibátlanul,mert azt nem várom el,de ezt 3x kellett elolvasnom mert nem hittem el hogy ilyen létezik.
Egyszer nekem volt egy olyan,hogy a kipufogoba a perforált cső eltörött és a gyapot beletömörödött ezzel elállva a füst útját.Kb fél fordulatig volt hajlandó kipörögni a motor.
Már para volt hogy nagy a baj amikor észre vettem,hogy nem igazán akar füstölni a kipufogo mikor beinditom.Hálisten csak ez volt a gond.
nekkem lenne egy ojan problémám hogy van egy yz 125 nem pőrőg ki hanem tilt szo szerint és nem jővők rá az okára gyujtás lehetcséges ée egyép tapasztalatokat kérnék karbi hibátlan gyujtásal mit tudok kezdeni 95 a mocim
Olyan gondom lenne,hogy kb 6 üzemórája cseréltem első féktárcsát (GoldFren) uj fékbetéttel együtt (szinteres Prox).bejáratós volt még a motor szal túl nagy terhelést nem kapott először.2 alkalommal voltam pályán járatás után és a bal oldali fékbetét szinte teljes mértékben 0-ra kopott és a tárcsának szépen megadta az ívet.A jobb oldali fékbetét mondjuk hogy normál állapotban van.(egyébként a fékhatással se voltam túlzottan megelégedve).
Esetleg ha valakinek lenne sejtése róla milyen nyomom is induljak a probléma felé és megosztaná velem nagyon megköszönném!
További szép napot!