Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy a képen látható yz hanyas évjáratú lehet ?
Eljött a felújítás ideje és az előző gazdi sem tudta pontosan hogy mikori évjárat.
A blokkba ez van beleütve: *4XM-00101 4* számít ez valamit ?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok!
Azt szeretném tőletek megkérdezni hogy az RM illetve az RMZ-kben a hátsó lengéscsillapitó aljában ahol megy át a csavar ott van-e ez a KTM-nél úgynevezett GE szem vagy a himba nélkülieknél PDS szem.
Vagy csak sima tűgörgős kosár van-e.
Illetve hogy van nektek olyan robbantott ábra a motorról vagy egyes részeiről?
Köszönöm!
Lassan a végére érek a motorkám összerakásának.
Viszont beleszaladtam egy nem kis bosszúságba.
A kábel korbácson a gyertyapipa előtt meg volt sérülve a szigetelés, ami valszeg véletlenszerűen letestelt. De mivel az előző tulaj ezt nem tudta halálra állította a gyújtást.
Nomost ugyebár kábelkorbács ki lett cserélve, viszont a gyújtás el van állítva.
Tudtok segíteni, hogy hogyan kell beállítani, vagy esetleg Vác környékén szerelőt aki be tudja lőni?
Már csak annyi infót, hogy a masina beindul, de lehet hallani a járásán, hogy nem kerek...
Sziasztok!
Keresek Idom szettet Yz 125-re 2003ra (2002-2013 közötti re gondolok).
Ha valakinek van és szabadulna tőlük kérem ne tartsa magában.
Újszerűek érdekelnek de meghallgatok mindent.
Erre az email címre várom az ajánlatokat : ngy.balazs@gmail.com
Köszönöm a figyelmet.
Új Mitaka dugattyúszettek eladó, 23-25000Ft közötti áron 68.0-68.5-69.0-69.5 méretekben, Yamaha YZ 1989-1998-ig való gépekbe! Érdeklődni emailon lehet:
patvaros87@gmail.com
A nagyobb, erősebb motorral egy gyakorlott motoros megbirkózik. A kezdő , könnyen pánikba esik ,és akkor a nagy elragadja. Nagy baj lehet belőle.Azért gondoljuk, a kisebb motor először még jobb megoldás. A 250 2t már crosba, nagy motor, az én nézetem szerint. A 125 2t-vel jól meg lehet tanulni motorozni ,és utána jöhet egy nagy. Bár a 250 4t is egy megbocsátó motor , de a125 2t-t mindenkinek ki kellene próbálni. Olyan alapokat ad amire később szükség lesz.
Szétnéztem az interneten! Elég jó árak vannak! de nem baj most még csak érdeklődöm keresgetek mit érdemes megvenni és mit érdemes kerülgetni, Igazatok van végülis tanuló leszek nem motoroztam folyamatosan komoly gépekkel, most fűtés projekt aztán aztán szigetelés aztán emeleti fürdőszoba, és utána saját szobám tuningolása. Sokat fogok keresgetni olvasgatni h mi milyen gép, Még az elektromos krosszon gondolkozom van pesten egy cég az szállít magyarországra, majd elválik, köszi mindenki!
Nem erőszak a disznótor azt szokták mondani....ilyen súllyal a 125 feledhető válik,de a 250 2T sem nézendő le,a 450T vel van partiban egy motorozni tudóval a hátán.
Véleményem szerint ha rögtön a legnagyobbal kezdesz és kihagysz egy két lépcsőfokot pont az vész el amit ki tudsz tapasztalni,egy kisebb géppel ügyesebben kell menni,technikásabban,ez a 450 el egyenesben nagy gáz kanyarban fék lesz...sokkal "szögletesebb leszel"nem tud finomodni a technikád...de ne legyen igazam.
A tapasztalat azt mutatja hogy aki végigjárja a rangsort az tud finomítani a vezetési stílusán,szebben,ügyesebben keneti neki,nem erőből old meg mindent mert az erő az bizony véges ahogy telnek a motor hátán a percek! :D
Természetesen örülünk neki hogy jó fizetéssel rendelkezel és nem okoz problémát a motor megvásárlása és fenntartása...de ha élvezni is szeretnéd a kétkerekezést akkor ízlelgesd magadban hogy mit is írtam.
Tuareget ne hasonlíts egy vérbeli versenymotorhoz...mert itt nagy vagy rossz gáznál sajnos nem csak a motor sérülhet.
Javaslom próbálj ki egy két gépet mielőtt felülsz egy 450 es crossra,mert nagy meglepetés érhet amikor kicsivel nagyobb gázt húzol a bedurrant alkar miatt és azon veszed észre magad hogy Te vagy alul..szval csak óvatosan.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy a képen látható yz hanyas évjáratú lehet ?
Eljött a felújítás ideje és az előző gazdi sem tudta pontosan hogy mikori évjárat.
A blokkba ez van beleütve: *4XM-00101 4* számít ez valamit ?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Keresek 2T 250 yz re rezót és dobot.
Aluvázasra kellene, normális állappotban.
köszi
üdv
mohos_z@freemail.hu
Újban tudunk segíteni.
Üdv.
Yamaha yzf250-hez keresek berúgókart,ha esetleg van valakinek eladó vagy tudja honnan tudnék beszerezni, írjon..
Yamaha yz 125 (2003évj.-ról) Kuplung kosár és tartalma.
Féktárcsa Első-hátsó.
Érdeklődni: ngy.balazs@gmail.com
YZ-ben és YZF-ben
Azt szeretném tőletek megkérdezni hogy az RM illetve az RMZ-kben a hátsó lengéscsillapitó aljában ahol megy át a csavar ott van-e ez a KTM-nél úgynevezett GE szem vagy a himba nélkülieknél PDS szem.
Vagy csak sima tűgörgős kosár van-e.
Illetve hogy van nektek olyan robbantott ábra a motorról vagy egyes részeiről?
Köszönöm!
70/6231473
Lassan a végére érek a motorkám összerakásának.
Viszont beleszaladtam egy nem kis bosszúságba.
A kábel korbácson a gyertyapipa előtt meg volt sérülve a szigetelés, ami valszeg véletlenszerűen letestelt. De mivel az előző tulaj ezt nem tudta halálra állította a gyújtást.
Nomost ugyebár kábelkorbács ki lett cserélve, viszont a gyújtás el van állítva.
Tudtok segíteni, hogy hogyan kell beállítani, vagy esetleg Vác környékén szerelőt aki be tudja lőni?
Már csak annyi infót, hogy a masina beindul, de lehet hallani a járásán, hogy nem kerek...
Előre is köszönöm
Mihu
Szezon Nyitó Akció 2013. Április 15-ig !
Szervizelés Off-Road motorok, Supermoto, Quad-ok számára:
-Szelephézag ellenőrzés
-Gyújtógyertya csere
-Motorolaj csere
-Első teleszkóp olaj csere
-Fékfolyadék csere
-Légszűrő tisztítása
-Himbarendszer zsírozása
Munkadíj Bruttó: 12.000 Ft
A munkadíjak az anyagárat nem tartalmazzák!
Bővebb információk weboldalunkon..
További Kellemes Hétvégét Mindenkinek!
Keresek Idom szettet Yz 125-re 2003ra (2002-2013 közötti re gondolok).
Ha valakinek van és szabadulna tőlük kérem ne tartsa magában.
Újszerűek érdekelnek de meghallgatok mindent.
Erre az email címre várom az ajánlatokat : ngy.balazs@gmail.com
Köszönöm a figyelmet.
5000 ért most csak itt a sportmotoron! :)
patvaros87@gmail.com
Üdv
Köszönöm! Nagyon jó amit leírtál! köszönöm szépen! akkor kezdjünk 250-el hagy szokja!
Véleményem szerint ha rögtön a legnagyobbal kezdesz és kihagysz egy két lépcsőfokot pont az vész el amit ki tudsz tapasztalni,egy kisebb géppel ügyesebben kell menni,technikásabban,ez a 450 el egyenesben nagy gáz kanyarban fék lesz...sokkal "szögletesebb leszel"nem tud finomodni a technikád...de ne legyen igazam.
A tapasztalat azt mutatja hogy aki végigjárja a rangsort az tud finomítani a vezetési stílusán,szebben,ügyesebben keneti neki,nem erőből old meg mindent mert az erő az bizony véges ahogy telnek a motor hátán a percek! :D
Természetesen örülünk neki hogy jó fizetéssel rendelkezel és nem okoz problémát a motor megvásárlása és fenntartása...de ha élvezni is szeretnéd a kétkerekezést akkor ízlelgesd magadban hogy mit is írtam.
Tuareget ne hasonlíts egy vérbeli versenymotorhoz...mert itt nagy vagy rossz gáznál sajnos nem csak a motor sérülhet.
Javaslom próbálj ki egy két gépet mielőtt felülsz egy 450 es crossra,mert nagy meglepetés érhet amikor kicsivel nagyobb gázt húzol a bedurrant alkar miatt és azon veszed észre magad hogy Te vagy alul..szval csak óvatosan.