Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

norbedlee@vipmail.hu
Adj egy mélcímet, mondanék valamit
Sziasztok!

Egy átlagos hobbi célra (és nem versenyzésre) használt crossba mennyi üzem óra az ami jónak számít?
amit kinéztem 2005-ös évj. 35 üó ill. 2004-es 85 melyik számít gyanúsnak? gondolok itt arra mint egy normál autó is évi 10-15e km között van

köszi

üdv
2002 125 SX, nem az enyém, csak nálam tárolja a gazdi.
Amit te keresel, 2005ös már... az újfajta telós
Szia!

Igen érdekel, és eldöntöttem maradok a 4T-nél, érdekelhet a dolog (szeretnék még ebben az évben motort venni) a korábban leírt e-mail címemre pár képet adatot/árat írhatnál...

köszönöm
Szia Norbo,

Nekem lesz egy 2003-as évjáratú yz 250 F eladó.
Másodszor van nálam a masina és 2 éve áll...felújítás miatt ( ebben a fórumban már részleteztem a felújítás részletit )
Amennyiben a 4T mellett döntesz, érdemes lehet megnézni.

( komplett új idomszett, felújított első hátsó telók, himba, kerékcsapágyak, bowdenek,vezérmű lánc, hengerfej tömítés, komplett fék felújítás, vadi új gumik, fékbetétek, szinterezett váz stb )

Saját részre kezdtem el a felújítást, de sajnos 2x műtötték a térdem...

Üdv
Mihu
sose késő. milyen évjáratú?
Sajna az enyém kint ázik az utifutin még, nem megyek ki ezért... de holnap megmérem ha nem késő
Srácok!
Valaki lemérné nekem akinek 2005-2008 közés esik az évjárat a fék oldali telópapucsnak a szélességét,ahol a tengely átmegy rajta.
vegyél egy cr 500 ast az megtanit motorozni nem -8 lesz a köridöd hanem -28!
Ahogy Kaccsso mondta a 2t megtanít lendületből motorozni!
én eléggé 4T-s felé hajlok, bár hallgatok a profikra mert hobbi krossz-ra készülök csupán magam szórakoztatására...
hali én 2t 125ősel kezdtem a nagyon amatőr krosszozást(még ma is amatőrként csak saját szórakozásra) azt mondják a 2t megtanít lendületből mocizni ez tényleg így is van,2t után a 4t a nagy motorféke és kis fordulatú nagy nyomaték miatt furcsa volt de nagyon hamar meglehet szokni a jót má akinek ez a jó,a 2t az olcsó fenntartása miatt nagyon nyerő lehet,de ha te tényleg sokat mociztál nem lehet gond a 4t sem nekem bevált
msn-em nincs, de írj ide : norbedlee@vipmail.hu aztán beszélünk fb-on ha jó
van msn-ed ott tudnánk dumálni!
Yamaha-Honda érdekel csak :)

miért baj a 4T kezdésnek? 500e lenne a motorra a keret gondolom ez 2002-2003 évj. körüli gépek... 178cm 70 kg vagyok mert ez is számít
a 2 ütemtől tartok...
Szia!
Én javaslom hogy 2t-vel kezd ezt a pályafutásodat, legalább 1 évig! aztán, ha utána ráülsz a a 4t-re sokkal gyorsabb leszel! Na meg persze megtanulsz dolgozni a motoron a 2t-nél! egy 250 2t-t tudok javasolni, ott garantált a fejlődés és ha utána ülsz vissza a 250 4t-re akkor 8mp-t leszámolhatsz a köridődből! ;) Tudok egy 2t-t ha érdekel!
hali..
Segítséget kérnék töletek..aki ismeri az YZ450F mocit mondja már meg hogy a 04-05ös blokkja ugyanaz?
04es-nek az első fékcsöve még egyenesen jön telón és alulrol a munkahengerhez..
05ös-nek már oldalt megy? ha jol tudom..
Sziasztok!

Szeretném elkezdeni a krosszozást (hobbi szinten)
Tanácsot kérnék, hogy jó-e kezdésnek egy Yamaha YZF-250 4T
7 éve motorozom igaz közúton több nagy gépem volt, végigjártam a szamárlétrát (simson, mz,) legutóbbi gépem egy Yamaha XT volt

köszi a válaszokat

üdv
Keme ezek a te képeid ? mijen ktm is van ott a kép jobb oldalán.?
Ezeken látszik, az a szép fényes, egyenes
Helló Keme! Képet kérhetnék a kipufról? Lehet érdekelne a dolog ;)
Jó kérdés, mert sosem volt fent nekem a motoron, egy 08-as YZF250-ről lett leszedve, én beszámoltam más cucokkal, de szerintem igen.
Ennél a haspáncélnál a szárazkartel olajleereszújét kitudom csavarni úgy hogy nem kell levenni?