ha a képes motoron lévö yamaha yz 80 asra gondolsz amit 2000nek hirdetnek akkor tegyél le róla. mert az egy 1995 ös évjáratu motor max 96 os. !ez van fent 130 ezerért.
Sziasztok! B.nőm szeretne egy kis tanulómotort, sajnos sok pénze nincs rá és 150 körüliket nézeget. Szerintetek mennyire rizikós megvenni mondjuk egy 2000es évj-ú 80 as mocit. 85ösök csak 2001től vannak és drágábbak egy fokkal. 80 asokhoz jó még az alkatrész ellátottság mit gondoltok erről? Aki tud ezekről vmit légyszi irjon :) előre is köszi
Vagyis mint látható nagyon erős a szórás az alkatrészek tartóssága terén még akár típuson belül is, ezt még megfejelhetjük a használat módjával. Szóval mindenki azt cserél amit akar nem amit más mond
100 órát nem megy el egy lánc? A haveromnak cr250f-je van újonnan vette és 90 óránál tart és újszerű! Dugót azért kellett cserélni mert 2 századdal nagyobb kellett bele, értelem szerűen gyűrű is. Megvan a 2 garnitúra gyári gyűrű... ha kell valakinek elviheti. Vez. láncot meg pontosan azért kellett cseréli amit mondtál, nagyon darabos volt, de ez valóban típushiba. Nade. Ha valakinek 2-300 órát elmegy gyári cuccokkal a motorja akkor miért kellett volna hajtókart cseréljek pl? Az az igazság, hogy ahány ember annyi vélemény. 10 emberből 11 féle vélemény volt, h mikor kell dugót cserélni, egészen a 30 órától a 300 ig. A Szerelő srác nem egy ilyet csinált mivel sok éve motorszerelő, gondolom ért hozzá. Lényegében ennyi. Most, hogy tudom, hogy mi van alattam, lehet, hogy 150 óráig csak olajat cserélek és nem nyúlok semmihez (ha kibírja) nomeg persze légszűrő. A gumija pedig 2004 végi, mint a motor.
Vanyek beszéltünk a múltkor, hogy azt a motort én is néztem, nyugi jó vétel volt... de a gumik nem gyáriak, legalábbis a hátsó tuti nem volt az, a láncszett se (meglepne ha egy gyári láncszett elmenne 100 órát) emlékszem rá, nekem is ezt magyarázta a fickó, de keress rá a 2005-ös gyári képekre. Nem tudom ki szereli, de miért kellett dugószett? Hiszen a csomagban volt 2 garnitúra gyűrű, ahhoz elég lett volna csak dugót venni (mondjuk az külön lehet csak gyári van)
A keme volt motorja szerintem kuriózum a 2-300 órájával, nem akarlak elkeseríteni, de ha nem cseréltek hajtókart abból is nagy baj lehet. Én sajnos többet ismerek akinek szétment...na az az igazán drága mulatság ha szakad. A vezérműlánc is teljesen átlagos, hogy a 250F-es Yamin 60 óra körül darabos lesz, ha sokáig nem cserélik szétcseszi a fogakat a főtengelyen, ilyet is láttam már. Mondjuk az én 2005-ösömben a szelepekhez nem kellett nyúlni, minden gyári értéken volt (kb. 100 óra körül volt abban is), de sajnos a yamahánál is vannak hétfői motorok, mert hallottam én is korai szelepcserékről amikről a crf-ek voltak "híresek".
Enyémen jó a láncszett, a gumik még bőven elmennek, a telókhoz nem kell nyúlni, máshoz sem. 3 évvel fiatalabb...Szerintem a 740 jó kiindulási alap, aztán meglátjuk. Pokoli sok extra cuccom van hozzá
Ha nem kérik hozzá az idomszetteket, kartervédőt, tömítéseket stb., és azt mind eladogatom, akkor nyilván annyival olcsóbban vihető el.
A 450 még többet bír, ha tiszták a szűrők és megvan az olajcsere. Lánczi Sanya barátomnak a 450-es YZF szintén bontatlanul elment bőven 200 óra felett, pedig ő nem piskóta tempót ment a géppel, és azzal edz, versenyzik, ami van, nincs tartalékmotor
Magyarországon minden eladó motor PONT felújítás után van, amelyik nem, abban pont 40 üzemóra van. Vicces. Én gondolkodtam, hogy írjak-e egyáltalán órát, mert az állapota a lényeg, és mindenki hazudik. El fogják vinni az enyém helyett azt, amire kevés órát hazudik a tulaj. Tökmindegy, látszik a csavarokon, hogy mennyit volt berhelve, látszik, hogy gyári-e a tömítésszett, látszik a lábtartón, a váltón, a féken, a vázon, hogy mennyit koptatták.
(csak érdekességképpen: magyar autópiac, hogy létezik az, hogy a kereskedésekben álló összes autóban 70 és 130ezer km között van a futásteljesítmény, legyen az 3 éves Fiat Panda vagy 1982-es zőőőcséges merci?)
Az ár 740eFt, bár az árat sok minden befolyásolja, ki mit kér a motorhoz.
Biztos, hogy egy 24-27 lovas alig 80 kilós versenymotor kell neki?
GD megmarad a cross cumó hozzá úgyhogy bármi elképzelhető
Gratula! Szép kis szöcske!
Nincs valakinek elfekvőben egy benzinlevegő állító (pilot screw) csavarja elfekvőben?A hétvégén elhagytam. Előre köszi.
A keme volt motorja szerintem kuriózum a 2-300 órájával, nem akarlak elkeseríteni, de ha nem cseréltek hajtókart abból is nagy baj lehet. Én sajnos többet ismerek akinek szétment...na az az igazán drága mulatság ha szakad. A vezérműlánc is teljesen átlagos, hogy a 250F-es Yamin 60 óra körül darabos lesz, ha sokáig nem cserélik szétcseszi a fogakat a főtengelyen, ilyet is láttam már. Mondjuk az én 2005-ösömben a szelepekhez nem kellett nyúlni, minden gyári értéken volt (kb. 100 óra körül volt abban is), de sajnos a yamahánál is vannak hétfői motorok, mert hallottam én is korai szelepcserékről amikről a crf-ek voltak "híresek".
Ha nem kérik hozzá az idomszetteket, kartervédőt, tömítéseket stb., és azt mind eladogatom, akkor nyilván annyival olcsóbban vihető el.
Magyarországon minden eladó motor PONT felújítás után van, amelyik nem, abban pont 40 üzemóra van. Vicces. Én gondolkodtam, hogy írjak-e egyáltalán órát, mert az állapota a lényeg, és mindenki hazudik. El fogják vinni az enyém helyett azt, amire kevés órát hazudik a tulaj. Tökmindegy, látszik a csavarokon, hogy mennyit volt berhelve, látszik, hogy gyári-e a tömítésszett, látszik a lábtartón, a váltón, a féken, a vázon, hogy mennyit koptatták.
(csak érdekességképpen: magyar autópiac, hogy létezik az, hogy a kereskedésekben álló összes autóban 70 és 130ezer km között van a futásteljesítmény, legyen az 3 éves Fiat Panda vagy 1982-es zőőőcséges merci?)
Az ár 740eFt, bár az árat sok minden befolyásolja, ki mit kér a motorhoz.