Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az igazság az, hogy az előző tulaj állítása szerint 100 óra (kétlem, h pont annyi, akár lehet 150 is) így mindenképpen kicseréltetem, minthogy vegyek egy hengerfejet. Az árak pedig 46E a dugószett, 12E a lánc, 4E a 3 lapka, olajcsere 3E + munkadíj 10E. Szóval több mint 70 a blokk. És nem kizárt, hogy elment volna még 100-at csak olajcserékkel. De a 250 óra meglepett. Amúgy mennyi az ára a motornak?
Hmmmm. Igen. (versenyzők 40-enként dobják ki a dugót)

Egy gyors matek: a telókat leszámítva tehát neked 60ezeret kellett költened a blokkra, és van egy hibátlan motorod.

Tegye már fel a kezét, aki megvett egy használt motort, és 60 ezret kellett rá költenie csak? Az egy igen kedvező eset, főleg egy 4T-nél.

Remélem sikerült megnyugtatnom téged.
Hmmm... 250 órát hibamentesen elmegy egy dugattyú, úgy, hogy egyéb károk nem keletkeznek, pl a hengerben? Gondolok itt az ovális kopásra? Azért nyugtass meg, hogy nem 250 óra a gyár szerint a csereperiódusa egy dugattyúnak
Csodálkozom, az előző motorom, a 2007-es YZF250 több, mint 240 óránál jár, és csak vezérműláncot kellett cserélni benne, az új tulaj (barátom) remekül megvan vele. Itt egy versenyző (MX1B) 450-es kawára ült 250 YZF után, az ő motorjában 250 óránál egy dugócsere és vezlánc csere lett. Szerintem téged átvertek. A 2007-esem 70 óránál vettem meg, és tökéletesen újszerűnek tűnt. Persze minden szerelő szeret jól keresni.
Ugyan ilyet vettem jómagam is 2 hete az is szintén bontatlan blokk volt, 100 üzem órával. Gondoltam megveszem mert ez biztos gyári (az is volt) értelem szerűen ilyenkor ugrik ki a dugó belőle. Mikor szétszedte a szerelő, meg is erősített a hitben, hogy mindene gyári. Csak a felújításával nem kalkuláltam annyira. Szóval 46e a dugószett (szelepeknek ne legyen baja) hézagállításhoz kellett 3 új lapka, vezérműlánc darabos és cserélni kell 13E ft + olajcsere. Ezt még megfejeltem egy telószimering + olaj cserével és 90E ft. Szóval szép dolog, hogy gyári állapotú motort vesz valaki, csak arra rámegy egy 100-as rögtön (tömítésszettem volt). De legalább tudod, hogy ezek után makulátlan a gép
2008-as Yamaha YZF 250 80 üzemórával, fehér, sárga és kék idomszettel ELADÓ. 10 üzemóránként Motul 5100 10w50 olaj cserélve, 20-anként Hi-flo filtro szűrő, légszűrő minden motorozás előtt mosva, 30 óránként kidobva. Gumik jók, RFX váltókar (gyárit is adom), Works Connection kartervédő (gyárit adom), üzemóramérő, új fékbetétek, grip üléshuzat (gyárit is adom) stb.
Költségmentes állapot, bontatlan blokk. Yamaha FEHÉR féle kipufogó dobvég. Nem nagyanyám járt vele boltba, nem is endurozásra használt (azaz sárban, sziklán szétbaszott, sosem takarított), hanem igényes, rendes és tehetős gazdától származó, megbízható, szakszerűen karbantartott motor. Sok extra, ruházat, tartalék karok, csere légszűrőszivacsok, olajok, emelőbak stb. további alku tárgyát képezi.

Tel.: 20 31 22 023

A motor leinformálható az előző, első tulajtól (Szepesi László) és a szervízben (Yamaha FEHÉR, Pilisborosjenő).

BESZÁMÍTÁS, csere maximum 125 2t érdekel, SX és RM előnyben.

*A motor egy összegű letét mellett krosszpályán is kipróbálható, nem árulok zsákbamacskát, szerelőt hozhatsz, de márkaszervízben is történhet az adásvétel.
**A motorról készítek szívesen képeket, állva, ülve, féltérdelő helyzetben, lemenő nap súroló fényénél stb., tökmindegy, mert képen mindegyik motor szép. Akit érdekel, jöjjön el és személyesen nézze meg.

Az eladás oka: átmeneti pénzügyi gondomat csak ezzel a fájdalmas húzással tudom megoldani.
Biztos vagy benne, úgy érzem elég otthonosan mozogsz ebben a témában...ha lenne még pár kérdésem fordulhatok hozzád?
Sziasztok! A héten telefonált nekem egy srác Yz karbival kapcsolatban! Telefonomat elhagytam és se cím se telefonszám se név! Ha olvasod ezt akkor írj!
Pontosan így van,már a kérdéssel meg is adtad a választ...
hát a bankszámla számod rajt van és a pénz összeg is. és a pecsét hogy kápolnásnyéken lett feladva 10 hó 10. én. amugy én irtam rád az elöbb facebookon. elmondanám amit szeretnék.
nem értek hozzá, biztos jó.
ez megint az !
itt a számla amit a postán adtak
Nem akar megjönni az utalás, de mindegy, holnap postára adom a lánckerék védőt. Majd mondd, miben segíthetek.
Helló Mindenki!

A napokba vettem egy YZF 426-ot, 2002-es, a kérdésem az lenne hozzátok, hogy az olajszűrő házat ugyebár 3 csavar fogja fel, a legalsó csavar az imbusz fejű csavart, ha kiveszem, akkor a csavar furatába van egy kisebb furat felfele az olajszűrő fele.Ez azért van hogy először ezt a csavart kell kicsavarni, hogy azon a kis furaton kifollyon az olajszűrőtől az olaj?
csáó. keme lesz majd még egy óriási feladatom számodra. rövidesen megtudod mi az!
elöre is kössy
Sziasztok.
426f-hez tudna valaki melegindítót?
A hétvégén esés miatt eltört.
És titán szelepek hejett kapható itthon gyári minőségű acél szelep?
szűrő, lánc, fékbetét ilyesmik is vannak ha érdekel, gyertya is
van egy árlista az adatlapomon.

de ha ide kattintasz akkor is megnézheted
Motul 5100-at (10w50) tudsz, mennyiért?
Szia
Na ebbe a kép alapján tényleg kevés üó-ra lehet, nagyon szép.
Látom a másik fórumon, hogy szupermotot nézegetsz. Ha érdekel nekem van egy szettem amiben minden benne van csak bele kell rakni (kb 30 perc)Ha érdekel Hívj fel
Ez szerintem is vizet kap. A régebbi Yamahákon nem volt még furat a vízpumpa alatt.
Köszönöm
Láttam, nagyon szép a géped.