Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma megnéztem egy 450-est.Állítólag 40 óra van benne.Ami észrevételem,hogy izzott a leömlő beindítás után nem sokkal.Nektek,hogy viselkedik a gép. És a váz száma nem a szokványos volt amiről le tudtam volna olvasni az évjáratot.
Kösz az infot!
Igen
Tehát a blokkba töltöm az olajat, és ő felnyomja a váz tartályába, ahol a szintet tudom ellenőrizni kis járatás után?
Ezek ilyen ömlősek
Simán csak betöltöd az olaja a ott ahol kell. A többit intézi a gép :) Viszont én szoktam vele gurulni utána 1-2 percet hogy biztosan tudjam meddig van olajjal, mert ha keveset járatod lehet hogy nem nyomta fel teljesen és nem a valós képet kapod a szintről.
Mármint a motort
Köszi a választ! A szimering meg 5-6E ft a kettő ahogy nézem. Alszok egyet és holnapra eldöntöm, hogy megvegyem-e vagy sem
Nekem ma érkezett meg, 21600Ft volt gyűrű nélküli AFAM lánccal a szett. O-gyűrűs lánccal 27000 lett volna.
Hellótok

Yz250F motor vásárlása előtt állok és sehol nem találok láncszettet rá, hogy mennyibe kerül, meg hogy milyen is való rá. Tudna valaki segíteni, h mennyi egy láncszett a gépre. Illetve folynak az első teleszkópok (ma megnéztem 4 motort mindegyikből ömlött) az még milyen árat képvisel
Köszi
2005-ös acél vázas 450-es
Sziasztok
2008-as yz250f- vezérlését állítanám be éppen! Erre valaki valami tipp?! alúl 2 vonal van ami ugyebár a holpontot jelöli! melyikre kell tenni? Illetve a vezérműtengelyek: Bal oldali 2 pont van jobboldalin 3! Ezek állása melyik pozícióban van helyesen? köszi a segítséget!
Sziasztok, lehet hülye kérdés, de nem volt még olyan motorom aminek üzemszerűen a vázban van az olaj . Leengedni sikerült, a szűrőt kicseréltem, a másikat kitisztítottam, de hogyan töltsem fel olajjal? Nem világos nekem, hogy a váz és a blokkban lévő olaj hogyan cirkulál.
Megint jól fel lettem hívva.
csavar középponttól a másik csavar középpontjáig 71mm ? Hát akkor sajnos nem pedig már kezdtem örülni...
71mm, írtam. Ezek szerint nem egyezik meg.
Nekem a csavar középpontól a másik csavar középpontjáig 51 mm ha neked is akkora, akkor várom a válaszod, és holnap küldöm a zsét te meg küldheted a láncvédőt!
Nekem a csavar középpontól a másik csavar középpontjáig 51 mm ha neked is akkora, akkor várom a válaszod, és holnap küldöm a zsét te meg küldheted a láncvédőt!
Sajnos én már ugy vettem,hogy rá volt tákolva egy komplett gyujtás amit felsőtárkányban egy neves motorversenyző szerelömühelyében végeztek el.Gusztustalan módon a jeladót olyan pozicióba rakták föl,hogy a BLOKKBÓL KIVÁGTAK! egy darabot,hogy elférjen a jeladó(BIZTOS HOGY NEM HOZZÁVALÓ).A főtengelypozició igy még mindig nem volt jó,igy föltették a lendkereket ék nélkül CSAPÁGYRAGASZTÓVAL! Az állórész tekercsét ledarálta a lendkerék közepe és igy megállt a motor.(EZ IS MUTATJA HOGY AZ ÁLLÓRÉSZ IS MÁS MOTORÉ).A CDI-n van egy 94-es irás,igy azt gondolom,hogy talán egy ujabb yz gyujtás vagy fogalmam sincs,hogy milyen motoré,de állitolag amig ment jó volt.Szóval ezért kellene minden.
A gyújtásrendszer áll az alaplapból (tekercs, jelfogó), lendkerékből, CDI-ből, trafóból. Ez mind kell? Mert ez kb. 50ezerbe fog kerülni.
71mm
Szeva! Én küldeném a 2500 ft ot banki átutalással! azt mondod hogy a lyuk távolság megegyezik? Ha igen akkor a jobb oldali kéne! ok?
Amúgy mekkora a lyuktávolság?
Sziasztok,89-es 125-ös Yz-hez keresek komplett gyujtást,vagy ha valakiröl tudsz,hogy bont motort,és még talán megvan,kérlek szolj,vagy irj:20/8035208,tamas.pari@freemail.hu

(nem fontos,hogy pont 88-as legyen)
Köszönöm!
holnap felhivlak és megbeszéljük