Merre vetted ezt a gépet? Tavasszal néztem ezt Komlón, de több motort is megnéztem és végül nem vettem meg (végül az idén ki is maradt a cross), el is tűnt akkor a hirdetése. Nem tudom mennyiért vetted, de eléggé egyben volt a gép... Megkaptad hozzá a gyári cuccokat? Még minden meg volt hozzá bontatlanul (tömítések, gyűrűk stb.) Akkoriban 500-ért volt hirdetve.
Erre választ senkitől sem fogsz kapni, mert ez sokban függ a telók állapotától, milyen helyen használod stb. De csináld azt hogy eltekered az egyik irányba teljesen a csavart, majd a másik irányba is, úgy hogy számolod a kattanásokat és oszd el kettővel a kattanások számát. Állítsad be középre, majd innentől rád van bízva a dolog, ahogy érzed.
Elég csak a blokkból, mert az a maradék is lefolyik a vázból a blokkba. Én pl hogy a lehető legtöbb olaj folyjon ki meg szoktam emelni a motor elejét. Nekem 450-es van úgyhogy azt nem tudom hogy a 250-be mennyi olaj kell, de sztem ebben is ugyanannyi mint a 450-be.
Nekem 1 liter ha csak olajat cserélsz, 1,1 ha szűrőt is és ha szanaszét volt szedve a blokk akkor 1,2.
De neked is csak azt tudom mondani mint az előző kollégának, hogy töltesz bele 1 litert, majd mész vele 1-2 percet és látod is a szintet hogy meddig van.
Helosztok valaki tudna segíteni nekem hogy egy 125-ös yz-n az első teleszkópon az állító csavart hány kattanásra kell ki csavarni? a tetején és az alján ? 75 kiló vagyok a motor 99-es évjárat
Én is tegnap vettem egy 250 yzf-et amin szintén meglepődtem, hogy hol van a nívója (nem is ez a lényeg) Leengedni az olajat a blokkból kell csak vagy a hűtő alatt a vázba is van egy csavar. Ott is le kell engedni? A másik kérdés, mennyi olaj kell bele? Van itthon Liqui Molly olajam 10-40 racing, az jó bele? Azt rakom mindig a nagy banditomba is.
Köszi
Szia
Az első tulaj a megvétel után lábát törte,9-10 ben alig használta. A másik srác 11 februárban vette meg tőle, ő sem használta sokkal sűrűbben. A harmadik tulaj kb 1 hónapja használja. Ismerem mind a 3 srácot hobbi motorosok.Sokszor én szervizeltem, és motoroztam is vele.
Hali.
Kételkedtem én is a 40 ü.ó -ban. Egy 40 órás géptől többet vártam volna külalakra.Így képen szép,de élőben már nem annyira.
Köszi az infót.Miért van már a 3. tulajnál ilyen rövid idő alatt?
sziasztok.. érdeklődni szeretnék hogy ayamahákon hánybáros a vizhűtősapi?
nekem most 1.3as van de nagyobbat szeretnék..1.5-1.6 sokat endúrózunk és ezért...
válszokat előre is köszi
bár nem tudom a 450esken gyárilag bowerbomos e a leömlő,de láthatóan a védő lemez az a gyári könyökről való...talán akkor ebben a modellévben gyárilag powerbombosan jöttek ki?
hmm
ez a huzokuplung az én gépemen sajna nem ilyen van. ugyanaz a kuplungkosár meg a lamellák csak a közepe más rálehet rakni az enyémre is csak akkor másik kuplungdekni kell hozzá
Nekem 1 liter ha csak olajat cserélsz, 1,1 ha szűrőt is és ha szanaszét volt szedve a blokk akkor 1,2.
De neked is csak azt tudom mondani mint az előző kollégának, hogy töltesz bele 1 litert, majd mész vele 1-2 percet és látod is a szintet hogy meddig van.
Köszi
Az első tulaj a megvétel után lábát törte,9-10 ben alig használta. A másik srác 11 februárban vette meg tőle, ő sem használta sokkal sűrűbben. A harmadik tulaj kb 1 hónapja használja. Ismerem mind a 3 srácot hobbi motorosok.Sokszor én szervizeltem, és motoroztam is vele.
Kételkedtem én is a 40 ü.ó -ban. Egy 40 órás géptől többet vártam volna külalakra.Így képen szép,de élőben már nem annyira.
Köszi az infót.Miért van már a 3. tulajnál ilyen rövid idő alatt?
Ismerem a motort új korától kezdve. Inkább 55-60 óra van benne,minden alkatrésze eredeti, bontva nem volt soha.Szerintem nagyon jó választás.
6000 ft a kínai wc-láncos 1.6:
http://www.ebay.com/itm/1-6-ba...
vagy 30-ért van neves amerikai (kínában gyártatott):
http://www.ebay.com/itm/high-p...
nekem most 1.3as van de nagyobbat szeretnék..1.5-1.6 sokat endúrózunk és ezért...
válszokat előre is köszi
hmm
nem szokványos a vázszám,de láthatóan eredeti,2009esnek kell lennie
nem néz ki rosszul...