Köszönöm a segítséget.
Úgy néz ki megoldódott a probléma,egy napi szívás után.
A vadi új NGK hol ad szikrát hol nem.
A karbit is szét szedtem,a gyorsító pumpa is tiszta dzsuva volt.
Az úszót is belőttük a tűt is vissza vettem.
Most ugy néz ki szuper lett,de még ezt a beállítást megjátszom.
Megpróbálok először komplett blokkot szerezni bele mert kéne még henger is hozzá, irtad hogy csapágyakkal foglalkozol 400-as wr-be mennyi lenne a kerék csapágy első/hátsó?
Sziasztok! Van pár fölösleges cuccom, olcsón adom mert csak a helyet foglalják. ha érdekel valakit az árat megbeszéljük!
Yamaha yz 125 1987-89-ig
ezek vannak:
-Váz+himba egyben (dobfékes 87-es váz)
-hátsó kerék (dobfékes) javítva van, nem a legszebb ajavítás de használható!
-hátsó dobfék+szinte új yamaha fékbetét
-légszűrőház
-fékpálca, lábfék kar+bowden
-leállító gomb ( szerintem yamaha dt-é)
-Tec cdi
-hátsó teleszkóp (felújításra szorul! a csúszópersely kopott,igy nem csillapít! becsúszó nem rozsdás,minden más ok!)
-gyári ülés
kérésre küldök képeket! Csere is érdekelhet cross szemüvegre, cross sisakra vagy xxl-es cross mezre.
Nem azt nem adom el!Holnap megyek veszek bele egy váltót már le van beszélve,és összerakom.Már nagyon motoroznék!A blokközepeim pluszban vannak,donort vettem az enyémhez abból maradt!
Igen,a gyári csapágyak vannak benne,de ha kell tudok segíteni csapágy ügyben,mivel csapágyboltom van.A bontósok 40ezrért adják,vagy valami cserébe is jó!Az én 426-om darabokban van,váltó beadta a kulcsot.Most keresek hozzá alkatrészt,az nincs esetleg neked?Egyébként 30ért odaadnám mivel nekem nem kell!Szép estét!
Valamelyik motor nagyon érzékeny erre, más beállításokat kell csinálni tavasszal és nyáron, én speciel ősszel jártam vele így nem ment csak szívatóval durrogott állandóan leállt nem volt alapjárat, beállítottam a csavart és kész, hidegen melegen jól indult csak a Mol-os benzint nem szerette
A vezérlés helyén van, nagyon jól megy a motor. Még januárban vettem, akkor totál nem volt alapjárat, mostmár hogy melegszik az idő egyre jobb, van mikor nem áll le egyáltalán,de van mikor mégis.
Kicsit rapszódikus. A srác akitől vettem, mondta hogy majd ha jobb idő lesz állítsam be az alapjáratot, a karburátor alján lévő csavarral, de akkor nagyon nem figyeltem, és mikor kerestem rajta nem találtam.De mostmár akkor összeállt a kép.
Hi Gorazs!
Ez az info amit irtál a 426-ról nekem is segített. Ugyanilyen motorom van. 1 kérdés, ha ezt a csavart tekergetem, amit mondasz, akkor hangolhatom az alapjáratot ?
Mert a fekete alapjárati csavarral igen nehéz belőni az alapjáratot hogy ne álljon le.
elösször is állitsd be az úszo szintet hogy ne csöpögjön a benzin. utánna inditsd el a motort és melegitsd be, majd a karbi alján van egy kis csavar (blokk felöl 2cm es csavarhuzoval férsz hozzá) azt csavard ki addig amig alapjáraton a legjobban pörög a gép majd egy felet csavarj befelé
Tanácsot szeretnék kérni,egy yz426f-ről.
Elég nehezen indul,hidegen is és melegen is,és
rúgásra lángot vág és durrog. A karbi alsó túlfojóján elég rendesen csöpög a benzin. Próbáltam már szivatóval és anélkül,melegindítóval és anélkül. Ha beindul szépen jár és az erő is megvan benne.
Kapott uj gyertyát és levegőszűrőt is.Ez az első yamahám,előtte egy DR-em volt.
Ki tudna nekem péntekig elküldeni 2002-es yzf 426-hoz első (kis-)fogaskerék tartó anyát. A tengely végére amit fel kell csavarni, hogy ne essen le a fogaskerék. Esetleg az alá tartozó lemez is jöhet ha van jó állapotú. Sajna az enyémből már kiment a menet a sok rázkódástól, meg utánna húzogatástól.
A gyári meg csak j7 péntekre jön meg, hétvégén meg mociznék.
Akinek van ilyenje irjon telószámot és hívom. Egy levélben eljön ha van.
Hello! Valaki meg tudja nekem mondani hogy 2003-as yz 450f-re hogy lehet üzemóra mérőt tenni? Hova lehet rákötni? Mivel nincs gyertyakábel. Köszi előre is a választ!
Legalább 4 cm-es kellene.
Üdv.
Úgy néz ki megoldódott a probléma,egy napi szívás után.
A vadi új NGK hol ad szikrát hol nem.
A karbit is szét szedtem,a gyorsító pumpa is tiszta dzsuva volt.
Az úszót is belőttük a tűt is vissza vettem.
Most ugy néz ki szuper lett,de még ezt a beállítást megjátszom.
Yamaha yz 125 1987-89-ig
ezek vannak:
-Váz+himba egyben (dobfékes 87-es váz)
-hátsó kerék (dobfékes) javítva van, nem a legszebb ajavítás de használható!
-hátsó dobfék+szinte új yamaha fékbetét
-légszűrőház
-fékpálca, lábfék kar+bowden
-leállító gomb ( szerintem yamaha dt-é)
-Tec cdi
-hátsó teleszkóp (felújításra szorul! a csúszópersely kopott,igy nem csillapít! becsúszó nem rozsdás,minden más ok!)
-gyári ülés
kérésre küldök képeket! Csere is érdekelhet cross szemüvegre, cross sisakra vagy xxl-es cross mezre.
érdeklődni: sparxx@tvn.hu vagy 70/628-2271
Kicsit rapszódikus. A srác akitől vettem, mondta hogy majd ha jobb idő lesz állítsam be az alapjáratot, a karburátor alján lévő csavarral, de akkor nagyon nem figyeltem, és mikor kerestem rajta nem találtam.De mostmár akkor összeállt a kép.
Ez az info amit irtál a 426-ról nekem is segített. Ugyanilyen motorom van. 1 kérdés, ha ezt a csavart tekergetem, amit mondasz, akkor hangolhatom az alapjáratot ?
Mert a fekete alapjárati csavarral igen nehéz belőni az alapjáratot hogy ne álljon le.
Tanácsot szeretnék kérni,egy yz426f-ről.
Elég nehezen indul,hidegen is és melegen is,és
rúgásra lángot vág és durrog. A karbi alsó túlfojóján elég rendesen csöpög a benzin. Próbáltam már szivatóval és anélkül,melegindítóval és anélkül. Ha beindul szépen jár és az erő is megvan benne.
Kapott uj gyertyát és levegőszűrőt is.Ez az első yamahám,előtte egy DR-em volt.
Előre is köszönet.
A gyári meg csak j7 péntekre jön meg, hétvégén meg mociznék.
Akinek van ilyenje irjon telószámot és hívom. Egy levélben eljön ha van.