Vki akkor nagyon jól fog járni ezzel a mocival,Te pedig részben azzal foglalkozol amit szeretsz,mert úgy gondolom a motorozáshoz nem csak az tartozik hozzá hogy ráülök és megyek,hanem az hogy karbantartom,megadom neki azt ami jár..és Te is úgy gondolkozol mint én,ha már szét van szedve akkor normálisan csinálom meg,nem gányolok,sem saját,sem más rézére,mert jobb ez így a lelkiismeretemnek.(bár van olyan ember aki nem tudja mit jelent ez és nem is foglalkozik vele)
Aztán nehogy az legyen hogy jön majd az érdeklődő aztán beleköt az élő fába és nem hiszi el hogy van ilyen hogy teljesen fitt állapotba van egy ilyen idős motor,mert amennyi önjelölt motor után érdeklődő,szerelő és egyéb állatfajta van a Magyar motorpiacon az igazán elkeserítő.
Másik topikban crossba akar belerakni használt dugót…értem én hogy nincs pénz,de akkor ne csináljunk már hülyeséget,ha elszáll a dugó akkor szép nagy kár lesz a majd egy nicasilos hengernél.
Mindesetre jobbulást és további szép napot,látom rosszul nem kerülhet ki a Yami a kezeid közül! :D
Maximálisan igazad van. Azt a pénz nem fogom visszakapni.. Viszont tavaly amikor szétszedtem a masinát, akkor még abban a hitben éltem, hogy saját részre rakom majd össze.
Viszont azóta változtak a dolgok 2. térdszalag műtét, nomeg érkezik a legifjabb, így bővül a család.
Nomost a motor pedig szétszedve nem igazán eladható, de amikor szétszedtem, kidobáltam a rossz alkatrészeket, így kellettek az új cuccok. Nem kevés, és nem olcsó pénzért.
Blokk 35 recsegő ( vez lánc, hengerfej tömítés, és gyertya )
Szinter: 10 recsegő
Teló és központi rugóstag felújítás: 25 recsegő
Komplett új idomszett + üléshuzat: 40 recsegő
Alkatrészek amerikából ( elsó teló komplett felújító, első hátsó fék felújító - fő és munkahengerek, himba felújító, központi teló alsó felső, első hátsó kerékcsapágy + szimmering, hűtő rács ) 130 recsegő.
Mennyi ez összesen? 240? Nem rossz..
És még kell: kipufogó tűzkarika, új gumik és központi telő védő.
A legszebb, amikor majd el akarom adni, jönnek majd korrekt vevők és elkezdik fikázni úgy hogy fingjuk sincs arról min ülnek..
No erről ennyit... ha el akarom adni össze kell rakni, ha összerakom csak normálisan. Annak meg ára van.
Van aki lányokra, van aki cigire, van aki piára...
Tisztában vagyok benne hogy fontosabb az állapot mint az évjárat,az hogy mikori a gép ugye kiderül alvázszámból és benne van egy csomó alkatrészben.
Csak nekem az a furcsa hogy megcsinálsz rajta mindent,mert ugye az munkaórában is sok,és a vásárolt alkatrészek is gondolom képviselnek egy nagyobb összeget…ergo nem kapod vissza a belefektetett pénzt.
Így nevezhetjük ezt egy hobbinak is hogy motort szerelsz,bütykölsz,alkatrészeket cserélsz..csak jelenleg ez a hobbi is pénzbe kerül,és más fog vele jól járni nem Te.Nah ezt nem értem meg,ismerve a mo-i motortulajokat! :D
De örülök neki hogy vannak ilyen emberek akiknek fontos hogy mit adnak ki a kezük közül,minden tiszteletem érte…
Esetleg ha meglesz,dobj egy üzit,még az is lehet hogy én szeretek bele! :D
2006 márciusban került hozzám a masina.
2008-ban sajnos el kellett adnom, mert vettem egy utcait. Kellett a money.
2010-ben visszavettem a kevesebbért mint az eladási ár feléért.
( le is volt harcolva... )
Csak a lényeget 2008 szeptemberben műtötték először a térdem. A műtét előtt kb 6 hónapot állt a gép.
2010. februárban amikor visszavettem rögtön szét is szedtem, és most rakom össze.
Ha végig gondolom, akkor 2006 és 2012 május között tutira állt 2 évet.
Ezeknél a masináknál számít a kor, de inkább az a lényeg, ki és mit adott meg Neki.
Gyakorlatilag 3 hónap alatt totalra lehet vágni egy zsír új motort amit eladnak mint új, és meg lehet venni 1 méter felett egy szép de kigyilkolt masinát.
Akkor mi a lényeg az eladásnál/vételnél? Kor vagy az állapot?
Ja és még egy apró kérdés: én megírtam, hogy 2003-as, de ki mondja meg, hogy 2003 vagy 2005? Gyakorlatilag nem nagyon van különbség..
Meg fogom hirdetni, még az árakat nem néztem. De igazad van a beleölt munkám senki nem fogja megfizetni, de ha már motorozni nem tudok, legalább szerelem Őket és hallgatom a hangját amikor elkészül.
Szia Mihu!
Jelen esetben ezzel nincsen probléma,de ha megnézed az eladásra kínált crossokat,kb 80% nál oda van írva hogy frissen felújított.
Ismerve a Magyar piacot és saját tapasztalatból mondom hogy ez nem fedi a valóságot..természetesen vannak kivételek akik fel is fogják hogy ez azért pénzes sport/hobbi és megadnak mindent vagy még többet mint ami jár a bringának.
Nem akarok a zsebedben turkálni,de 2005 öst kapni 500e környékén,feltételezem 400e felett nem nagyon lesz rá sok jelentkező,hogy jössz így nyereségesen az üzletből,úgy hogy beleszámolod a saját melódat is?
Érdekes ez a kérdés.
Véleményem szerint két típusú ember van:
1. Képes magának megcsinálni, vagy rászánja a pénzt, hogy megcsináltassa. Ők keresik az olcsóbb leharcolt masinákat.
2. Aki csak motorozni szeretne. Ők veszik „a felújított” jó állapotban lévő motorokat.
Én most újítok egy 2003 –as YZ 250 F-et. Gyakorlatilag a fékektől kezdve a kerék csapágyakig, himba csapágyak, telók totál fel lesznek újítva. Gyakorlatilag minden ( most jöttek meg az alkatrészek Amerikából ) Keresetem egy olcsó leharcolt gépet, és megcsinálom.
Valszeg az életben nem fogok vele menni, mert most műtötték 2x a térdem… így amikor kész lesz megy eladásra. Ott pedig úgy lesz hirdetve, hogy FELUJÍTOTT, mi ebben a baj?
Sziasztok! Yz 125 (1988)-hoz kellene nekem komplett gyújtás. Ha tud valaki eladót, vagy van elfekvőben otthon valakinek az kérem dobjon egy emailt: sparxx@tvn.hu vagy hívjon 70/628-2271 Köszönöm.
Itt jön ki a használt motoros verzió,ki mit tett javított rajta...érdekes módon aki el akarja adni a crossát az pont előtte javította,generálozta,tette rendbe..vigyél magaddal egy kompressziómérőt és egy épkézláb szerelőt,sokat spórolhatsz.
hát értem én csak LTZ-m van és DRZ blokk van benne ugye és igen csak meg gyűlt a bajom ezzel a blokkal mert sok ilyen olyan baja volt és igen sokat sikerült már rá költeni ahhoz képest hogy milyen szét nyűhetetlen megbízhatónak mondják . Én se mindenképp üzem órásat akarok meg crosst , jó lenne az enduro cross is csak nem drz .
Sztem ne üzemórásban gondolkozz ha nem élet-halál a páyázás,endurora endurót,és ha quad volt előtte akkor sztem egy DRZ400E megfelelő választás lehet...majd ha kevés a paci,vagy már nem olyan a futómű amilyet Te gondolsz akkor jöhetnek a versenymotorok.De sztem ez a lépcsőfok kezdésnek elég lesz,az autóversenyzők sem a F1-ben kezdenek.
Vki akkor nagyon jól fog járni ezzel a mocival,Te pedig részben azzal foglalkozol amit szeretsz,mert úgy gondolom a motorozáshoz nem csak az tartozik hozzá hogy ráülök és megyek,hanem az hogy karbantartom,megadom neki azt ami jár..és Te is úgy gondolkozol mint én,ha már szét van szedve akkor normálisan csinálom meg,nem gányolok,sem saját,sem más rézére,mert jobb ez így a lelkiismeretemnek.(bár van olyan ember aki nem tudja mit jelent ez és nem is foglalkozik vele)
Aztán nehogy az legyen hogy jön majd az érdeklődő aztán beleköt az élő fába és nem hiszi el hogy van ilyen hogy teljesen fitt állapotba van egy ilyen idős motor,mert amennyi önjelölt motor után érdeklődő,szerelő és egyéb állatfajta van a Magyar motorpiacon az igazán elkeserítő.
Másik topikban crossba akar belerakni használt dugót…értem én hogy nincs pénz,de akkor ne csináljunk már hülyeséget,ha elszáll a dugó akkor szép nagy kár lesz a majd egy nicasilos hengernél.
Mindesetre jobbulást és további szép napot,látom rosszul nem kerülhet ki a Yami a kezeid közül! :D
Keresek váltót 97es yz 250-be! Ha van valakinek írjon egy mailt! baloghg3@gmail.com! Köszönöm
ezüst-piros Apico, Hondához 4ezer. Érdeklődni nálam.
Osszátok meg és uralkodjatok :D
(hátsó fékbetét csere érdekel)
Maximálisan igazad van. Azt a pénz nem fogom visszakapni.. Viszont tavaly amikor szétszedtem a masinát, akkor még abban a hitben éltem, hogy saját részre rakom majd össze.
Viszont azóta változtak a dolgok 2. térdszalag műtét, nomeg érkezik a legifjabb, így bővül a család.
Nomost a motor pedig szétszedve nem igazán eladható, de amikor szétszedtem, kidobáltam a rossz alkatrészeket, így kellettek az új cuccok. Nem kevés, és nem olcsó pénzért.
Blokk 35 recsegő ( vez lánc, hengerfej tömítés, és gyertya )
Szinter: 10 recsegő
Teló és központi rugóstag felújítás: 25 recsegő
Komplett új idomszett + üléshuzat: 40 recsegő
Alkatrészek amerikából ( elsó teló komplett felújító, első hátsó fék felújító - fő és munkahengerek, himba felújító, központi teló alsó felső, első hátsó kerékcsapágy + szimmering, hűtő rács ) 130 recsegő.
Mennyi ez összesen? 240? Nem rossz..
És még kell: kipufogó tűzkarika, új gumik és központi telő védő.
A legszebb, amikor majd el akarom adni, jönnek majd korrekt vevők és elkezdik fikázni úgy hogy fingjuk sincs arról min ülnek..
No erről ennyit... ha el akarom adni össze kell rakni, ha összerakom csak normálisan. Annak meg ára van.
Van aki lányokra, van aki cigire, van aki piára...
De nem ez a Yamaha az egyetlen..
Tisztában vagyok benne hogy fontosabb az állapot mint az évjárat,az hogy mikori a gép ugye kiderül alvázszámból és benne van egy csomó alkatrészben.
Csak nekem az a furcsa hogy megcsinálsz rajta mindent,mert ugye az munkaórában is sok,és a vásárolt alkatrészek is gondolom képviselnek egy nagyobb összeget…ergo nem kapod vissza a belefektetett pénzt.
Így nevezhetjük ezt egy hobbinak is hogy motort szerelsz,bütykölsz,alkatrészeket cserélsz..csak jelenleg ez a hobbi is pénzbe kerül,és más fog vele jól járni nem Te.Nah ezt nem értem meg,ismerve a mo-i motortulajokat! :D
De örülök neki hogy vannak ilyen emberek akiknek fontos hogy mit adnak ki a kezük közül,minden tiszteletem érte…
Esetleg ha meglesz,dobj egy üzit,még az is lehet hogy én szeretek bele! :D
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
a 2db. tárcsa+ 2db fékbetét 42000ft!
csáó
2006 márciusban került hozzám a masina.
2008-ban sajnos el kellett adnom, mert vettem egy utcait. Kellett a money.
2010-ben visszavettem a kevesebbért mint az eladási ár feléért.
( le is volt harcolva... )
Csak a lényeget 2008 szeptemberben műtötték először a térdem. A műtét előtt kb 6 hónapot állt a gép.
2010. februárban amikor visszavettem rögtön szét is szedtem, és most rakom össze.
Ha végig gondolom, akkor 2006 és 2012 május között tutira állt 2 évet.
Ezeknél a masináknál számít a kor, de inkább az a lényeg, ki és mit adott meg Neki.
Gyakorlatilag 3 hónap alatt totalra lehet vágni egy zsír új motort amit eladnak mint új, és meg lehet venni 1 méter felett egy szép de kigyilkolt masinát.
Akkor mi a lényeg az eladásnál/vételnél? Kor vagy az állapot?
Ja és még egy apró kérdés: én megírtam, hogy 2003-as, de ki mondja meg, hogy 2003 vagy 2005? Gyakorlatilag nem nagyon van különbség..
Meg fogom hirdetni, még az árakat nem néztem. De igazad van a beleölt munkám senki nem fogja megfizetni, de ha már motorozni nem tudok, legalább szerelem Őket és hallgatom a hangját amikor elkészül.
Csak néhány kép..
Jelen esetben ezzel nincsen probléma,de ha megnézed az eladásra kínált crossokat,kb 80% nál oda van írva hogy frissen felújított.
Ismerve a Magyar piacot és saját tapasztalatból mondom hogy ez nem fedi a valóságot..természetesen vannak kivételek akik fel is fogják hogy ez azért pénzes sport/hobbi és megadnak mindent vagy még többet mint ami jár a bringának.
Nem akarok a zsebedben turkálni,de 2005 öst kapni 500e környékén,feltételezem 400e felett nem nagyon lesz rá sok jelentkező,hogy jössz így nyereségesen az üzletből,úgy hogy beleszámolod a saját melódat is?
06309126743
ha érdekel hivj!
csáó
Keresek 80-81 hez berúgótengelyt és váltó deknit.
A tengely jó fogaskerék nélkül is ha úgy lenne.
A berúgótengely végén van egy gyűrű aminek letört ez a darabja. Lehet cserélni, vagy az egész berúgótengelyt kell?
Itt van a kép:
http://kepfeltoltes.hu/120429/P1518_29-04-12_www.kepfeltoltes.
hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120429/P1519_29-04-12_www.kepfeltolte
s.hu_.jpg
Továbbá keresek 81-re oldaldeknit is.
http://kepfeltoltes.hu/120429/P1521_29-04-12_www.kepfeltoltes.hu_.j
pg
Érdekes ez a kérdés.
Véleményem szerint két típusú ember van:
1. Képes magának megcsinálni, vagy rászánja a pénzt, hogy megcsináltassa. Ők keresik az olcsóbb leharcolt masinákat.
2. Aki csak motorozni szeretne. Ők veszik „a felújított” jó állapotban lévő motorokat.
Én most újítok egy 2003 –as YZ 250 F-et. Gyakorlatilag a fékektől kezdve a kerék csapágyakig, himba csapágyak, telók totál fel lesznek újítva. Gyakorlatilag minden ( most jöttek meg az alkatrészek Amerikából ) Keresetem egy olcsó leharcolt gépet, és megcsinálom.
Valszeg az életben nem fogok vele menni, mert most műtötték 2x a térdem… így amikor kész lesz megy eladásra. Ott pedig úgy lesz hirdetve, hogy FELUJÍTOTT, mi ebben a baj?