Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
yamaha yz 125 re hol érdemes full idomszettet venni?
Helló!
250-es yz be milyen váltóolaj ajánlott?
Egy 2004-es 250f-nél a múltkor ugyanígy jártunk..mondjuk az többet állt egy hónapnál (állítólag fél évet), de megnézheted a következőt, ha előtte tényleg jó volt: nálunk a karburátorba gyakorlatilag belerohadt a benzin, ki lett pucolva, ekkor már elindult, de durrogott, leállt stb., ezután alaposabban átnézve látszott, hogy a tűn van még valami lehelet vékony lerakódás stb. én se hittem volna, de amikor az le lett dörzsölve (konyhai fémszálas cuccal) egyből jó lett.
hali első sorban a hátsó teleszkóp érdekelne mert lenen 1 motor amit kinéztem és az a baja hogy kiment a géz a telóbol hátul azt akarom emgtudni megéri e vele foglalkozni e vagy sem meg álítólag hengerfejtömítés kell bele és megy
szia!

Nekem van pár alkatrészem 87-es 250-es YZ-hez! Váltóalkatrészek is! Írj egy e-mailt, ha aktuális még.
Hali érdeklődnék hogy lehet e hátsó teleszkópot feltöltetn igázzal és hogy kb mennyibe kerülne yamaha yz 125 1993-gépröl lenne szó vagy ha esetleg tudhozá eladó hátsó teleszkópot irja meg mennyibe kerülne!
Előre is köszi
Nekem sem akart indulni a DT ha sokat állt. Én olyankor azt csináltam hogy leengedtem a karbiból a benzint és utána kb 3. rúgásra be is indult. Gondolom nekem ez azért volt mert lecsapódott a benzin. Ez mondjuk akkor jön csak be ha neked is valami ilyen ok miatt nem indul, de még ha nem is jön be szerintem egy próbát megér.
Sziasztok! Van egy kis gond a motorommal (Yz250f 2002) . Kb 1 hónapja nem indítottam be, most lett egy kis szabad időm gondoltam megyek vele egyet, de az istennek sem akart beindulni, sem rúgásra sem tolásra. Tolásra jön egy kis füst a kipufogóból ami mindig szokott jönni amíg hideg a motor. Egyébként a legutóbbi motorozás során semmi furcsát nem tapasztaltam, letámasztottam a fűtött garázsunkba és most egyszerűen nem indul. Kérlek adjatok tanácsot. Előre is köszönöm.
1989 Yamaha Yz 125 crosshoz nincs valakinek eladó jó állapotban lévő tanksapkája?
Hello!

Ha tudna valaki esetleg egy 89-es 250ccm yz-hez berugótengelyt azt megköszönném. Választ a nmedalsn@freemail.hu címre várom.
Köszönöm
Sziasztok
ha van valakinek 1 1987-es yamaha yz 250 be való váltója vagy csak váltófogaskerekei kérem jelezze vevő lennék rá
köszönöm
idő közben kiderült mi volt a baj.

előzőleg szét volt szedve a motor főtengely felújítás miatt, és a két blokk oldal közti tömítés felül a hengertalp illeszkedésénél,egy nagyon kicsivel beljebb lógott mint a forgattyúsház tetejének a színe. ezért ott egy tűhegynyi lyukon be birt folyni a víz. kicseréltem a hengertalp tömítést+ tettem egy kis speckó ragasztót, és már jó is! de azért számomra érdekes hogy egy apró tűhegyni lyukon beszívott fél litert vizet a forgattyúsházba.... (csurig volt a forgattyúsház+a kipuff ból is öntöttem ki vizet...) na mind1 megoldódott, csak egy kis tömítés kelett.

jövő7 végén mostmár biztos hogy kimegyek a Nyáregyházi pályára! ebböl a fórumbol szokott arratántorogni valaki?
Erre való a fórum
Amúgy én is remélem hogy mihamarabb meglesz a kis darabka.
Motorozni pedig tudok menni a DT-vel úgyhogy nem nagyon panaszkodhatom, de az azért valahogy mégsem az YZ
Itt pl nem lehet vele játszani, mert akármit csinálsz vele nem tud csak a 3/4-ig felmenni
köszi hogy megosztotad velűnk sok sikert a kis db megtalálásához mert most faszántos idöjárás van mi is megyünk turázni remélem te is mi hamarabb
igen de ha lekerül a viz a forgattyus házban mivel 2t az felkerül utána az égéstérben és onan a kipufba ,érdekes hátha valaki ír majd valami jót
a hűtősapka levételekor, bedugtam az ujjam, a még hideg hűtővízbe befogtam a hűtő lukat, és nem keletkezett nyomás menet közben. a víz nem melegszik fel túl hamar, nem tapasztaltam drasztikus olaj foltokat a vízben(szivárvány). ebböl gondolva a hengerefelyességet talán ki is lehet zárni.

Gondolkodom gondolkodom, és csak a hengertalp tömítésre tudok gondolni vagy esetleg valami törésra a blokkban ahol befolyik a víz. de az meg elég kis eséllyel mert a blokknál csak egy kicsi átömlő van a vízpumpáig... abban nem igazán hiszem h el tud törni bármi is. olyasmi lehetséges hogy a hengertalpnál a tömítés esetleg szar, és a vizet csakis és kizárólag beszívja? és nem fúj vissza? a dugattyú amikor lemegy akkor a forgattyúsházban vákum van, elképzelhető ez a teória?
pedig a jelek ara utalnak ha járás közben leveszed a hütő sapit talán lehet látni de remélem más is ír valami biztatot
bocsánat! yz 125 "94 es évjáratrol beszélek.
sziasztok!
segítsetek kérlek!

a hőtöböl elfogy a vizem, a kipuff gőzt fúj, az alapjárat az nem nagyon van, és a power olaj kicsöpögtető csövön csepeg a víz.

A hengerfelyet megnéztem, ennyire drasztikusan nem lehet szar, hogy alapjáraton megeszi a vizet.
a vízpumpa szimeringem jó, mert megnéztem az olajat a váltóban és nem volt tejfölös. de a hengerfej teteje tejszerű folyadékos volt... a lényeg h nem hiszem hogy hengerfelyes mert szétszedtem összeraktam , jól lehúztam a csavarokat, és gyakorlatilag kizártam azt hogy hengerfelyes lenne. milyen opciókat tudtok ajánlani mi lehet a baj? hengertalp tömítés? elvileg azzal sincs baj. ha tudtok valami épkézláb ötletet akkor megköszönöm!
Hét az meg hogy a rákban esett ki onnan? Vagy nem is volt?
Nekem pedig közben kiderült hogy mi a baj. A kipuszelepnél van valami kis ékhez hasonló dolog és az adta meg magát. Ami a jó hír hogy ez hihetetlen módon nem tett kárt semmi másban sem. Talán csak a vezérműlánc zajcsökkentőjét sikerült megtörnie, de az sem biztos hogy ez tette vele. A rossz hír viszont az hogy még mindig valahol benne van a blokkban és ki kell halászni.
Kaptam róla képet is, igaz én nem igazán tudom hogy mi az amit néznem kéne rajta, mert én nem vágom ilyen szinten a szerelést.
Ez lenne az:
Sziasztok!

Az lenne a problémám,hogy az első telót hogyan tudnám keményíteni,és abba is nitrogéngáz való? 1-1 autó szelep van mindkét telószáron. A másik pedig,hogy a hátsó teló elengedte a gázt, a becsúszón a króm bevonat jó nem rozsdás, szerintem szelep,illetve szimering csere és gázzal föltölteni. Ezt házilag meg lehet oldani? és hol találok hozzá alkatrészeket?

Van egy bowden is rajta azzal mit lehet állítani? ez is elvan szakadva...
A képen a pirossal megjelölt "csőből" megy a bowden, de nemtom hova van rögzítve a másik vége. A zöld pont pedig egy M5 csavar, gondolom ezzel a bowdent feszithetem... Ha valaki tud segítsen! Köszönöm
Amúgy a gyertyával kezdtünk és ott minden tökéletes volt. Amúgy ő egy volt versenyszerelő, külföldön is szerelt versenygépeket és nagyon vágja a témát. Egyik haveromon keresztül ismertem meg és jelenleg 2 másik haverom motorját is ő szereli. Amihez pedig hozzányúlt vagy ránézett mindent mondott is hogy mit miért és milyen állapotban van. Mindent előttem csinált. Ezek mellett még mentette a kissebb-nagyobb alkatrészeket is amik menthetőek. Felsorolta a lehetőségeket is hogy mik vannak, szóval korrekt nagyon.
Azt pedig hogy szétment a szelep azt arra értettem hogy megnyúlt vagy leszakadt.
Amúgy pedig tolásra épphogy annyira beindult hogy nagyon köhögve ha folyamatosan téptem a gázt még szenvedett. De nekem már volt Dt-nél gyűrű törésem, akkor nagy csattanás volt durrogással kísérve. Itt pedig még hangot sem adott csak leállt mintha kifogyott volna a benzin. Persze ettől független még lehet az csak ez diszkréten adta elő.
Viszont attól nem tartok hogy lehúz.
Na jah, lehet, csak egy új gyertya és kész.