hát szerintem ha a gyűrűd tőrt volna atól még tolásra be kelet volna indulnia gyenge lett volna meg lehet fűstölt volna bár a pitemben elvolt tőrve gyűrű annyira hogy már kikezdte a hengert is mert szép lassan kezdte felzabálni kompreszio nem sok volt de azért be indult bár ez csak kinai de a müködési elve ugyan az de volt dolgom olyanal is aminak nem zárt a szelep rendesen az hasonlot csinált mint a tiéd ,bár most már más ateknika mikor még mi tanultuk igy sem lesz olcsó de te legalább meg nyugodhatsz hogy az a része amit megcsináltok az már tökéletes lesz!de azért ha kész árat meg konkrétan mi volt ird le
Hát őszintén megmondom hogy én sem tudnám egyből rendbe rakni a motort ha zsebbenyúlósabb lesz a dolog. Amúgy tegnap 5 perc alatt leszedte a deklit és nézte felülről hogy hogyan mozognak a szelepek, megnézte a vezérműláncot is és még pár dolgot. Azt mondta hogy 2 dolog lehet csak. Az egyik hogy a gyűrű adta meg magát, vagy az egyik szelep ment szét. Jelenleg pedig várom a hívását hogy melyik dolog a 2 közül.
Bár azt azért hozzáteszem hogy lehet ez egy "szerencsés" széthullás mert a vezérműlánc zajcsökkentő kis cucca már el volt törve és nem kellett volna neki sok hogy megegye a a vezérműlánc. Az pedig biztos hogy húzós összeget generált volna.
az nem baj ha jobban mint kéne mert én is Így teszek!ép ezért nem lehet nagy baj lehet csak a gyertyád szarakszik ,sajnos nem vagyok pénzel nagyon eleresztve ugyhogy nekem is a nagyon vigyázok rá maradt de igy is jóókat mocizok és szorakozok a kis drágámal! sok szerencscét !
Ma jön a szerelő, de vszínű csak épphogy ránéz, nem áll neki szerelni, de ha kiderül akkor írok majd hogy mi is volt a gond. Amúgy én is vigyázok rá, olykor még talán jobban is mint kéne, de remélem nem lesz zsebbenyúlós a műtét.
én is mindig etől félek pedig nagyon vigyázok rá aban bizok hogy a japok nem egykét kőre rakták ösze majd légyszi ozd meg velűnk ha kiderűlt mi történt köszi
Sziasztok!
Gondom támadt a mai motorozás során. Egyszer csak gondolt egyet a motor és egy kuplungbehúzás után leállt, és nem indult be. Ha rúgom akkor is csak annyira kemény a berúgókar mint amikor sűrítesz. Tolásra úgy csinál mintha be akarna indulni de meg is áll egyből. Amikor megállt semmiféle hangot nem adott csak leállt és annyi. Rúgás közben sem csörög semmi sem.
Valakinek van valami tippje hogy mégis mi lehet a gáz. Ja és amúgy egy 450-ről lenne szó.
hali én is ezt tudnám mondani mit /tomahawk/bár én fokozatosan ültem egyre nagyobb mocira csak a 250 2t krossz maradt ki az életemből ,szeretem a kis125cagiva vmxemet maga kis 40körüli erejével nem vagyok egy nagy krosszos de az ilyen motorok szerintem is a pályára valok bár turáztam is vele jo volt mert könyü és mozgékony volt de a hátizsákban mindig ot figyelt a bkana,azota volt egy pár mocim bár azok már 4t voltak meg endurok ezek nem pályára valok/yamixt600,honda domi650nx/turázni jo volt nyomaték böven!de nekem nehezek voltak,azt meglátam első látásra sz. yami yz 426 f et tőbb rosszat is halotam meg jót is krossz moci létére imádok vele turázni könyü mozgékony és erős és nem kell tövig huzni hogy felmenjen ahol akkarok és még a pályára is kiszoktam meni fényévekel más mint egy 125 2t de ezt nem azért irtam hogy ocsároljam én is ezel kezdtem!16 éves létedre nem hiszem hogy ovatos lenél egy 250 2t az pedig gyilkos tud leni,végűl is azt kéne eldönteni mire is akarod jobban használni
Itt szerintem azt kell szem előtt tartani hogy mire használja az ember.
Mielőtt bárki is bármit mondana tisztában vagyok vele hogy nem az én példám a követendő de sajnos így tudtam megoldani. Az első motorom egy 125-ös DT volt. Nagyon jó kis motor. Nem is volt vele gondom addig ameddig el nem kezdtem/próbáltam nagyobb falakat mászni vele. Közben elkezdtem egy régi elhagyatott pályára kijárkálni vele és kb 3-4 hónap folyamatos pályázás alatt már úgy éreztem hogy kevés oda. Hozzáteszem tisztában vagyok vele hogy az endúró és nem krossz. Lehet ha DT helyett Yz-m lett volna akkor még mindig azzal nyomnám, de 125-ös krossz helyett 450-es YZ-m lett. Abba nem mennék bele hogy miért az stb, eméssze meg mindenki :)
Azóta elég sokat járkálok bányákba és tudom majd azt mondjátok oda endúró is jó lett volna. De én pl nem akarok 20-30 kilóval nehezebb motorral szórakozni a bányában. Nekem pont hogy az is tetszik benne hogy könnyű és minden olyan rajta ahogy én azt elképzelem. Persze járkálok vele pályára is néha.
Ezzel csak azt akarom mondani hogy nem feltétlen kell lebeszélni az embert arról hogy krosszt vegyen ha keveset vagy nem is jár pályára. Vannak helyek ahol szerintem sokkal jobb krosszal menni mint endúróval. Haverok közül is van akinek endúrója van és ugyanazokon a helyeken megyünk, de közülünk mindenki azon a véleményen van hogy sokkal jobb és élvezetesebb azokra a helyekre a krossz.
Ugye ilyenkor majd szóba jön a pénztárca is, de ezt mindenkinek magának kell eldöntenie hogy mit engedhet meg magának.
pár éve már motorozom,de hogy még mindig a 125 2T-n érzem a legjobban magam az biztos! 450-ről leültem újra a kis huszonöcsire...élvezetes,persze ha ott használják ahová tervezták! CSAKIS krosszpálya! néha belefér egy kis enudozás is,ami nálam azt jelentette,hogy elmentem a hegyekbe,meg romániába és ott mentem a kis 125-tel! nem valltam szégyent vele,de az endurozás volt,nem szántóföld melletti düllő úton motorozás! ara tessék endurot venni!
most is "csak" a 125ös erejével bíró 250 4T-vel motorozom,teljesen elég! akárki akármit mond...mindenki eddig is hülyének néztek,hogy "csak" 125össel motorozok...persze mikor kipróbálták akkor azért kinyílt a csipa,hogy azért a 40Le nem olyan kevés súly/lóerő arányban...
szóval ha ahaverok modják,hogy kell a 250 és te csak azért is azt akarsz,hogy megmutasd ki aJani...háát vegyél...de kicsi pénzből jó 125-st vagy 250st senem veszel...ha mégis sikerül,akkor meg az életed rá fogod költeni
Nem nézünk hülyének! többségünk fiatalon ugyanezeket a kérdéseket feltette , ha nem is a fórumokon, de elgondolkotunk....
Az én véleményem az hogy ha keveset motoroztál, mint írtad is akkor valószínű nem is mentél huzamosabban 125-ös cross motorral. ítt gondolok, 4-5 üzemórákra...... a crossmotorzás nem abbol áll hogy kimész egy némiképp egyenes szántóföldi útra és széthúzatod a szarvát a kecskének. ilyen módon egy 450 es cross-t is megül bárki......
Ha ténylegesen terepezni szeretnél akkor vegyél egy 125 ös cros-t, nem lesz kevés, sőt! lévén hogy kezdő motors vagy, olyan meglepetéseket fog okozni amikre nem is számítasz. nekem 3 éve van 125 2t cross, azóta se motorozom ki 100% ra. bár általában scak pályákra járok vele, vannak dolgok amikor én is meglepődök. 250 est ne vegyél! az nagy lesz neked!
ha rám hallgatsz akokr veszel először egy 125ös endurót, vagy max egy crosst.
halgass ránk, az előttem szólókhoz, nem fogod megbánni a 125-öst sem!
viszont azt soha ne feledd hogy ez a "gazdagok sportja"éves szinten százezrek...
Énis csak azt tudom mondani mint az előttem szóló hogy felesleges a 250 2T első motornak még talán sokadiknak is...Az első crossmotorom egy 125-ös volt amit két évig használtam és egyátalán nem éreztem hogy kevés lenne,a mostani se nagyobb kategória csak 4 ütemű.Szerintem nemis tetszene a 250 pályán mert 2 kör ütán mindened bedurranna,mondjuk 125-östől is be tud de az nem ránt akkorákat.Szóval amondó vagyok hogy ne parázz hogy kevés lesz a 125.
Ha pályán crossra használod, és kevés lesz néhány hónap múlva, akkor valószínűleg te leszel Everts utódja :). Biztosan nem lesz kevés crossozásra, mire pályán kevés lenne, addigra (pár év) rengeteg pénzt kell a hobbidra költeni.
Ha nem pályán motocrossozni kell akkor meg endurót kell venni.
Szevasztok Srácok!
Kérdésem volna hozzátok.Lehet, hogy most kicsit hülyének néztek e miatt, de most komoly válaszokat szeretnék kapni.
Az van, hogy motort szeretnék venni.(Crosst)
Sajnos pénz ügyileg nem állok úgy, hogy most egyik pillanatról a másikra tudnék válogatni a motorok közül.Ezért is gyűjtök még.
Kérdésem az volna, hogy kevésnek érzem a 125-öt.(sokat nem motoroztam, de kevésnek érzem a 125-öt.Úgy gondolom, hogy felesleges lehet.Megveszem és használom pár hónapot és megunom.)
ezért azt szeretném kérdezni tőletek, hogy nagy hülyeség volna a 250-es?Nagyon sokan mondták, hogy a 125-öt hamar megunják.A 250-es jobb ezért azért.
Szóval nagy hülyeség volna 250-esre gyűjteni?
Ha igen vagy ha nem kérnék érveket.
(+ kérésem az volna, hogy ha tudnátok ebben is segíteni akkor nagyon megköszönném!)
Miért/miben jobb a 250 mint a 125? És miért/miben jobb a 125 mint a 250? Már ha él a 2. kérdés.Miszerint valamiben lehet jobb egy 125 ös gép.
Előre is nagyon-nagyon szépen köszönöm minden motoros barátom segítségét!
Üdvözlettel: AmBrUs7
(Ambrus Lóránd)
Sziasztok! szeretnék az yzmre oldaltámaszt rakni, találtam is elég sok bontottat, pl dt 125r-ét. Csak mivel nem vagyok biztos benne,hogy jólenne e motorra,igy nem merem megvenni...Az lenne a kérdésem,hogy valaki szerelt e föl az yzre támaszt és mifélét? köszi hello.
Sziasztok! A tegnapi motorozás után észrevettem,hogy a power dekni alól koromfekete olaj szivárog, mint amikor kifúj a kipufogó... Megnéztem és a power tengelymél enged a szimering. Az lenne a kérdésem,hogy ez okoz bármilyen problémát? mert nemrég lett fölújítva és ha nem muszály nem akarom szétborítani...
A másik kérdésem,hogy a leállító gombot,hogy kössem be?2dv vezeték jön ki a kapcsolóból, az egyik a test, a másikat a cdire, vagy a +szálra kell kötni ami a gyújtástól jön?
köszönöm a segítséget!
szívó 0,10mm-0,15mm
kipu 0,20mm-0,25mm
amúgy az embered valami mezőgép szerelő ? hogy érted azt hogy szétment a szelep ? az látványos jelenség !