Eladó
-YZ450F 2005 első teleszkóp. Hibátlan 60 üzemóra van benne.
Év végén szakszervizben átvizsgálva, olajcsere stb. Ár 60eFt
Beépíthető 2001-2006évj WR/YZ 250/450be is.
2 évvel ezelőtt ugyan így jártam jó kis móka nekem is be kellet maratni a fészkeket meg 5 új szelep gyárit raktam bele mert jobbnak láttam mint a yamaha Fehér féle készletet ha valakit érdekel tudok még gyári titán szelep készletet 110-120 ezer közt van most kb 250 - 450 re egyaránt !
Ennyire nem hiszem h be fogom tartani de az olajat azt nem spórolom majd, 1:25 ös keverékkel finoman megyek majd egy kis laza enduró kört kb fél tankot utána pedig kapja majd a rendes keveréket 1:40
apropó mit mondtok a castrol racing 2t olajrol? A köztudatban a castrol az egyik legjobb. De én hallottam olyat h hamisítják és h nem egy embernek állt már be a gép e probléma miatt.
Itt egy kawás srác a zsír új hnegerrel, dugóval összerakott motort kivitte a pályára, ment vele 3-4 könnyedebb kört, hogy csörög vagy törik-e valami , aztán NYÉLGÁZ neki. Semmi baja sem lett, 1:30-as keverékkel.
Elolvasod a gyár által javasolt bejáratást és berosálsz :
1. 20-as keverék a tankba
2. Beindít, leellenőriz minden, majd leállít
3. Kihűlés után elindítod, bemelegíted, alacsony fokozatokban nem teljes fojtószelep nyitással 5-8 perc járatás. Leállítás majd gyertya ellenőrzés. Motor kihűl.
4. elindítod majd 5 percnél tovább járathatod, ellenőrizve a teljes fojtószelep nyitást is. Leállítod hagyod kihűlni. Gyertya ellenőrzés megint....
5. henger levesz(! ), a dugattyún a karcolásokat 600-as vízpapírral lecsiszol. Mindent tisztán visszaszerel
6. normál keverékkel feltölt, majd 10-15 percig járat normál üzemben
7. ÉS KÉSZ IS!
Szerinted hányan tartják ezt be?
Én azt mondanám hogy az 5. pontot hagyd ki aztán jó lesz az! Nem kell a bevonatos hengereket órákig járatni.
Kész lett a yézi, komplett motorgenerál, kivéve a főtengó mivel az jó volt! Végül NTN főtengely csapágy és prox dugó lett beletéve.
Gondoltam megosztom az örömöm! Kívánom nektek is!
Ha jó lesz az idő a 7 végén talán csapatok is egyet.
Ja igen! meddig és milyen módon járassam? nicousilos a henger, 1:35 ös keveréket gondoltam, és "lágyabb"intezitásssal, kb 1 teli tank.
Utána mehet a vastag? csakmert ha jól tudom a köztudatban úgy van elterjedve h nem igazán kell járatni.
nos?
Szia. Ma voltam a Fehéréknél. A két szélső szívó 37-37ezer, középső 43ezer, most van szívó szelep szett (3 szelep 3szimering) 95ezer. Kipufogó szelep 50- 50 ezer, szett nincs. Dugószett 42 ezer,hajtókar 43ezer, vez lánc 10ezer.
Maga a szelep tányér verődött be nálam, a fészket természetesen újra martuk de ott nem látszott kopás. Képeket remélem csatolja, és ott látható a hiba.
Nekem meg olyan kérdésem lenne feléd, kedves Zsolt. Ha szelepbeverődésről beszélünk, akkor zulajdonképpen mi az ami be verődi, relatíve a szelep. Ilyenkor a szelepfészket is megrongálja? Vagy az egyszerü szavakkal élve szent és sérthetetlen
http://www.motul.hu/index.php?...