Esetleg nem tudjátok h 426-os wr-be mekkora a legkisebb lapka méret aminél cserélni kéne a szelepet? Könyvébe nem találtam :S.
Nagyon nem hiányzik a "meglepetés".
Ez érdekes ugyanis ahogy használódik el a szelep pont hogy csökken a hézag ezeknél a motoroknál és egyre vékonyabb lapka kell bele nem pedig vastagabb.
Hi ismét! Elég bugyuta kérdésem lenne. A szelep hézagoló lapkákat általában 5százados méret eltéréssel lehet kapni (pl 175,180,185)
A kérdésem végülis az lenne h akkor én miért 178as lapkákat találtam a kipuf szelepeimnél? Szivónaál meg 192, 194, 198... Ezek gyáriak lennének vagy micsoda? Kipuffokat kéne lapkáznom csak.
Választ elöre is köszi.
Na ja, van, ki a Wössnerre esküszik, van, aki köpködi, páran itt a Vertexnek vágnak minden holdtöltekor kecskét, én meg anno majdnem egy évig mentem 125-össel (igaz, eléggé "lájtosan") METEOR dugattyúval, ami olyan hamutál minőségű és kidolgozottságú.
Mondom, Prox-szal nekem sem volt soha semmi bajom, sőt, a Prox gyára, az ART jópár japán gyártó állandó beszállítója.
Ezt az ISO-t inkább ne is mondtad volna . ISO/TS 16949 auditor vagyok és láttam már pár érdekes dolgot. Maga a minősítés sajnos ma már nem jelent sokat. Ilyen világban élünk..
Ne érts félre nem vagyok Kína ellenes, bár azért kicsit örülök hogy a minimálbérek növekszenek ott is (ehhez azonban nem kevés öngyilkosságra volt szükség a Foxcon-nál, gondolom ezt hallottad) ezáltal az európai vállalkozások/multik ismét versenyképesebbek lehetnek/lesznek.
Ami tény hogy nem kevés visszahívás volt pont főtengelyekből és hajtókarokból és honnan? Hát nem Mentor-ból (az amerikai központ ahol a dugattyúkat gyártják mind a mai napig).
Használtam én is Made in China Wiseco főtengelyet és működnek, de a PROX alapból precízebb és pontosabban van illesztve.
Volt wiseco főtengely (a nagy amerikából jött persze China felirattal) ami alapból, újonnan a maximális "lógás" értéken volt.
De aztán mindegy, mindenkinek szíve joga mit tesz a gépbe!
Az összes WISECO termék minősítése megfelel az ISO 9001-2000-nek, akárhol van a gyár, és aki jártas az ISO minőségbiztosítási rendszerben, az tudja, hogy mit jelent. Annak, hogy a gyár mondjuk Kínában van, nyilvánvalóan az iszonyatosan alacsony munkabér az oka. Ettől nem lesz a WISECO kínai termék.
Mondjuk nekem tökmindegy, nem kapok százalékot tőlük, ha védem őket, se a Proxtól, ha fikázom
"A wiseco jobb márka, mint a prox.."
Azért ez így kicsit meredek , főleg mióta a vájszikó főtengely és a hajtókar is MADE IN CHINA.
Persze ma már az a gyanús ami nem onnan jön, de hidd el hogy komoly gondok voltak/vannak ott.
A dugattyú viszont tényleg első osztály
Tegyél már bele egy igazi acél csavart a lehúzóba,fújd be csavarlazítóval belül is,mit számít az hova megy,azt basszá rá nagy kalimpával,bammeg úgy leugrik meg se találod.Ne kínlódjá mán.HA nem jön hőlégfúvóval adjál neki(lehúzót kiszedve)és közben fújkáljad,de forróra nyomjad.Betekered rábaszol egy embereset leugrik.Vagy betekered megütöd,húzol rajta,megütöd,húzol,míg le nem jön.Semmi baja nem lesz.Adjad neki.
A wiseco jobb márka, mint a prox, de nekem a prox-al sem volt semmi bajom.
Proxot is lehet ugyaninnen, de nem rontom inkább mások bizniszét, ha mindent ugyanott veszel és gépmunkáztatsz, talán kapsz kedvezményt
Hi ismét. A gondom továbbra sem oldódott meg. Próbáltam ütögetni finoman, melegitettem (hajszáritóval h ne süssek meg semmit), fújtam oda kis csavarlazítót is, de még mindig nem jött le a lendkerék. Ezzel mit lehetne kezdeni akkor?
sziasztok!Tudna nekem valaki segíteni nekem van egy yz 250-esem ( 94-es évjárat) és az oldal idomokat szeretném lecserélni. És hogy melyik évjárat lenne rá jó?
ööö nem tudom hogy az miylen márka, csak sokan mondják hogy a prox a legjobb és télleg nem akarom "gagyi"cucokbol össze rakni!te is iylen hajtokart rakatál a tiéd-be?mi a véleményed rola?
Helló! Ha beleszólhatok, én is tudok neked segíteni, szinte mindenem van a motorodhoz, pl. Prox hajtokarszett 25900, dugószett 21500Ft, nem is vagy messze tőlem (a környékedről sokan járnak hozzám). Gépmunka sem probléma. Ha érdekel és nem tudsz jobbat, keress bátran.
Nagyon nem hiányzik a "meglepetés".