Váltóba semmiképpen ne tegyél autóba való váltó vagy motor olajat. A motorba való motor olaj (pl. Castrol GPS 10W40) bőven megteszi én mindig ilyet használok
Azt nem vágom. Belekeveredtem a szavaidba:)
Valahonnan szedj le 1 robbantott ábrát. linket sajnos nem tudok dobni, de ha van service manualod az is jó.
Még 1 jó tipp.
A forgo alkatrészeket évente legalább 2xer zsírozd átt (kormánycsapágy, himba rendszer)
jah meg még annyi h a leghásó motortartó csavart ami a hátsó lengőkart is tartja amin egy anya van a bal oldalon azt a tengelyt csak ki kell ütni?mert anyát levettem koppogattam de meg se mozdult
Hali!tudnátok segíteni?letört a váltótengelyem vége ugyh csere előtt állok.tleg igaz h 'csak' a jobb oldali kis kör alaku deknit és az alatta lévő deknit kell levenni és cserélhető a tengely?
kipufogórendszer is van
Valahonnan szedj le 1 robbantott ábrát. linket sajnos nem tudok dobni, de ha van service manualod az is jó.
Még 1 jó tipp.
A forgo alkatrészeket évente legalább 2xer zsírozd átt (kormánycsapágy, himba rendszer)
Itt is megkérdezném tőletek, hogy YZ250-es géphez, endúró-áttételnek milyen fogaskerék-párt javasolnátok?
Köszi előre is.
Csak érdekesség miatt kiváncsiskodom.
de köszi
Van acél és titán is, nem csak acél.
Gyárinak az árát a Yamahától meg tudom kérdezni ha muszály.
Gyári titán ára érdekelne..
email: hetesi.valentin@freemail.hu
http://robogotuning.hu/sct/244...