Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jók lettek a képek Mesterem.....
90-es
De jó, hogy én nem szarakodok vele ennyit, csak ráülök azt megyek...mondjuk látszik is haha
Szerintem venned kellene egy MZ-t. Azzel nem kell ennyit szarakodni...
Na? és hanyas évjárat? az tuti hogy 94 es évjáratnál fiatalabb.
Kössz szépen!
De jó lenne kiderítenem, hogy hányas évjáratú. Ha valaki tud segíteni akkor légyszi írjon. Köszi
A teleszkóp alapján nem lehet megmondani az évjáratot, mert tudomásom szerint ez nem gyári. A fék dugóit megpróbálom megmenteni, de ha nem lehet akk ez van, és majd azt kell cserélnem.
Köszi a te válaszodat is. Ja és a vázszám j-vel kezdődik
Ha az alvázszám, vagy motorszám (elvileg csak egy E betű a kettő között a különbség) elejét megnézed, akkor abból utána lehet nézni, mikori a gép. De 1991-nél idősebb, mert olyanom volt, annak pink színű a villája, 92-ban meg barna volt.
Ha a dugattyúk a féknyeregben már berohadtak a dugók, akkor lehet, hogy a dugó már menthetetlen, annyira rozsdás.
Nem csak leveszik a hasznot
Áááááááá ott nem basznak át
Nem mondtam azt hogy egyszerü....
Ahogy írtam nem téged fikáztalak, de pl 1 szervízbe rákérdeztem lemezelés mennyi lenne? 75 rongy(1.telók)
Na, akkkor kit basznak átt...
Há bammeg, ezen meggazdagodni,nem fogok az tuti 1,50-2 euró egy lemez,az olaj,a szimering ,az o-gyűrűk,zsír,tisztítószer,polír,áram,meló,agyalás,idő.Ezt mind összerakod,nem píz érte,és nincs elbaszva,ráadásul garanciás.
Olajat megveszed,oké,tudod milyet veszel,szorzójukat ismered?Feltöltöd,de tudod-e mennyivel!?Rugóelőfeszítés?Teljes tartományban tudd állítani és működjön is!Mindezt, adott vagy választott rugóhoz,gyári vagy választott dugattyúkhoz,variálható lemezeléshez(ezt mondják mindig szelepelésnek)és olajhoz,ami szintén variálható.
Na,találd el otthon magadtól az igazit,hogy baba legyen,mindig mindenhol.
Nem egyszerű ez,mint ahogy elképzelted
Miért nem?
Miért vinném el "szervízbe" amikor othon is + van hozzá a kulcsom.
Meg veszem bele a gyári cuccokat, oil, stb.
Miért fizetnék olyanért, amit én is meg tudok csinálni, tudom hogy én csináltam ki van cserélve benne az ami kell. A kurva píz az ami minket motivál, mert mindenki meg akar gazdagodni a piti kis üzletein(most nem rád gondolok) Mert te Tényleg olcson dolgozol
És sok embernek ezt a példát kéne követnie..
kevés munkával akarnak a Magyarok meggazdagodni, ezért tartunk ott ahol..
de ez már politika

Pontosan erről van itt szó.
1xer én is átt szelepetetem a telomat ám de mindenkinek
Örülök neki, és grat is neki és a csapatnak is
Ezútón szeretném megragadni az alkalmat és megköszönni szponzoraimnak:
-Ktm Hungary
-LM-telók "by:csika"
Thor Hungary

másik oldalról meg azt hallom hogy bunda volt
Nem úgy működik azé az
Ott az emberem, versenyt nyert vele, azt ez a lényeg
jah, arról nem is beszélve, hogy sokan azt hiszik hogy a telókban "lifetime oil" van...

ez esetben egy olajcsere felér egy teljes átszelepeléssel
Helyre? Én hobby szinten megyek de évente min2xer lecserélek mindent benne
Az sokat számítt?
Sőt, legtöbbször már az is sokat lendít a helyzeten, ha a 3-4-5-sok éves motor gátlóiban helyreállítják az eredeti állapotot (tisztítás, gázzal-olajjal feltöltés, tömítések cseréje)...
így is lehet nézni. amíg az ember nem próbálja ki a SAJÁT motorján a különbséget, addig mondhat bárki bármit.

Bubba telója is űberfasza, mégis ha ráülnék 1 kör után kibaxnám, hogy "ez használhatatlan"
Nehogy azt hidd Ég és föld a kettő,nem mentél még akkor jó telóval.Az otthoni szerelgetés(hiába a könyvetek,sart nem ér,sőt) károsabb,mintha semmit nem csinálnál.
Most itt nem a sajátról van szó, amit beviszel a mesteredhez és személyrevágja neked.
Pl: veszel 1 gépet és átt van szelepelve, kérded a faszit vélemény? Kurva jó mocskos jó, 10-ből 11 azt mondaná.
Gyári meg szar, mindenkinek. Na mind 1.
Csak szerintem most ilyen teló szelepelési "divat" van. És senkit sem akarok megbántani a mondandommal, csak ez az Én véleményem