A teleszkóp alapján nem lehet megmondani az évjáratot, mert tudomásom szerint ez nem gyári. A fék dugóit megpróbálom megmenteni, de ha nem lehet akk ez van, és majd azt kell cserélnem.
Köszi a te válaszodat is. Ja és a vázszám j-vel kezdődik
Ha az alvázszám, vagy motorszám (elvileg csak egy E betű a kettő között a különbség) elejét megnézed, akkor abból utána lehet nézni, mikori a gép. De 1991-nél idősebb, mert olyanom volt, annak pink színű a villája, 92-ban meg barna volt.
Ha a dugattyúk a féknyeregben már berohadtak a dugók, akkor lehet, hogy a dugó már menthetetlen, annyira rozsdás.
Nem mondtam azt hogy egyszerü....
Ahogy írtam nem téged fikáztalak, de pl 1 szervízbe rákérdeztem lemezelés mennyi lenne? 75 rongy(1.telók)
Na, akkkor kit basznak átt...
Há bammeg, ezen meggazdagodni,nem fogok az tuti 1,50-2 euró egy lemez,az olaj,a szimering ,az o-gyűrűk,zsír,tisztítószer,polír,áram,meló,agyalás,idő.Ezt mind összerakod,nem píz érte,és nincs elbaszva,ráadásul garanciás.
Olajat megveszed,oké,tudod milyet veszel,szorzójukat ismered?Feltöltöd,de tudod-e mennyivel!?Rugóelőfeszítés?Teljes tartományban tudd állítani és működjön is!Mindezt, adott vagy választott rugóhoz,gyári vagy választott dugattyúkhoz,variálható lemezeléshez(ezt mondják mindig szelepelésnek)és olajhoz,ami szintén variálható.
Na,találd el otthon magadtól az igazit,hogy baba legyen,mindig mindenhol.
Nem egyszerű ez,mint ahogy elképzelted
Miért nem?
Miért vinném el "szervízbe" amikor othon is + van hozzá a kulcsom.
Meg veszem bele a gyári cuccokat, oil, stb.
Miért fizetnék olyanért, amit én is meg tudok csinálni, tudom hogy én csináltam ki van cserélve benne az ami kell. A kurva píz az ami minket motivál, mert mindenki meg akar gazdagodni a piti kis üzletein(most nem rád gondolok) Mert te Tényleg olcson dolgozol
És sok embernek ezt a példát kéne követnie..
kevés munkával akarnak a Magyarok meggazdagodni, ezért tartunk ott ahol..
de ez már politika
Örülök neki, és grat is neki és a csapatnak is
Ezútón szeretném megragadni az alkalmat és megköszönni szponzoraimnak:
-Ktm Hungary
-LM-telók "by:csika"
Thor Hungary
Sőt, legtöbbször már az is sokat lendít a helyzeten, ha a 3-4-5-sok éves motor gátlóiban helyreállítják az eredeti állapotot (tisztítás, gázzal-olajjal feltöltés, tömítések cseréje)...
Nehogy azt hidd Ég és föld a kettő,nem mentél még akkor jó telóval.Az otthoni szerelgetés(hiába a könyvetek,sart nem ér,sőt) károsabb,mintha semmit nem csinálnál.
Most itt nem a sajátról van szó, amit beviszel a mesteredhez és személyrevágja neked.
Pl: veszel 1 gépet és átt van szelepelve, kérded a faszit vélemény? Kurva jó mocskos jó, 10-ből 11 azt mondaná.
Gyári meg szar, mindenkinek. Na mind 1.
Csak szerintem most ilyen teló szelepelési "divat" van. És senkit sem akarok megbántani a mondandommal, csak ez az Én véleményem
http://felix.henkelmann.tusche...
Köszi a te válaszodat is. Ja és a vázszám j-vel kezdődik
Ha a dugattyúk a féknyeregben már berohadtak a dugók, akkor lehet, hogy a dugó már menthetetlen, annyira rozsdás.
Ahogy írtam nem téged fikáztalak, de pl 1 szervízbe rákérdeztem lemezelés mennyi lenne? 75 rongy(1.telók)
Na, akkkor kit basznak átt...
Olajat megveszed,oké,tudod milyet veszel,szorzójukat ismered?Feltöltöd,de tudod-e mennyivel!?Rugóelőfeszítés?Teljes tartományban tudd állítani és működjön is!Mindezt, adott vagy választott rugóhoz,gyári vagy választott dugattyúkhoz,variálható lemezeléshez(ezt mondják mindig szelepelésnek)és olajhoz,ami szintén variálható.
Na,találd el otthon magadtól az igazit,hogy baba legyen,mindig mindenhol.
Nem egyszerű ez,mint ahogy elképzelted
Miért vinném el "szervízbe" amikor othon is + van hozzá a kulcsom.
Meg veszem bele a gyári cuccokat, oil, stb.
Miért fizetnék olyanért, amit én is meg tudok csinálni, tudom hogy én csináltam ki van cserélve benne az ami kell. A kurva píz az ami minket motivál, mert mindenki meg akar gazdagodni a piti kis üzletein(most nem rád gondolok) Mert te Tényleg olcson dolgozol
És sok embernek ezt a példát kéne követnie..
kevés munkával akarnak a Magyarok meggazdagodni, ezért tartunk ott ahol..
de ez már politika
Pontosan erről van itt szó.
Ezútón szeretném megragadni az alkalmat és megköszönni szponzoraimnak:
-Ktm Hungary
-LM-telók "by:csika"
Thor Hungary
másik oldalról meg azt hallom hogy bunda volt
Ott az emberem, versenyt nyert vele, azt ez a lényeg
ez esetben egy olajcsere felér egy teljes átszelepeléssel
Az sokat számítt?
Bubba telója is űberfasza, mégis ha ráülnék 1 kör után kibaxnám, hogy "ez használhatatlan"
Pl: veszel 1 gépet és átt van szelepelve, kérded a faszit vélemény? Kurva jó mocskos jó, 10-ből 11 azt mondaná.
Gyári meg szar, mindenkinek. Na mind 1.
Csak szerintem most ilyen teló szelepelési "divat" van. És senkit sem akarok megbántani a mondandommal, csak ez az Én véleményem