Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előző kérdésedre már kaptál választ.A miért jó a variált?Azt belehet lőni szinte centinként ,hogy csillapítson adott cumókhoz(értsd ezalatt a belét).Nem fejtegetem ki, egy élet kevés lenne rá
mert az - ideális esetben - egyénre szabott. és ez a fontos!

a sima meg egyencucc. "mindenkinekjó" tehát "senkineksejó"
Nem lehet mindenki 75 kiló
Csak tudod azt nem értem, miért jó mindenkinek az átszelepelt motyó, a sima meg senkinek sem jó
A progresszió fokozatosságot jelent, vagyis hogy kisebb erőhatásra finomabban reagál, nagyobbra meg keményebben. És progresszív tekercselésű rugóval lehet elérni (meg értelemszerűen ehhez való szelepeléssel).
motorikussan semmi bajuk ezeknek a régi gépeknek, csak a telók
Mesterem, kérdés
Adott az 1. telók, minden frankó, tuning-olajeltöltssel mit is csinálok.
Vágom a belső szárba több olaj kerül, ezzel keményebb lesz a telóm? Vagy csak a csillapíttás milyen irányba fog elmozdulni- keményebb lesz, és mitől Progresszív 1 progi teló?
progresszívet, értem az alatt hogy kemények a teloim, de egyben nem ütnek vissza.
Hát eléggé megőrült, de azért én is szívesen kipróbálnák egy ilyen CR-t !
Jó lehet.
Hát mindenkinek más az ízlése
Köszi a válaszod, meg fogom próbálni!
Ő is biztos sokat lapozgatta Johannes Itten - A színek művészete című könyvet!
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1214202-4015726-15-0-0
Na egy ilyet!
A hondás kicsit megőrült a vörös festékkel a kezében
Nem is mondtál olyan nagy hülyeséget, nekem is kell 1 régi gép
Most néztem a képkek azért nem írtem rá mert moccoltam
1. kép alatti szövegen majdnem beszartam
Tehát még 1xer a kérdést értelmezzük, szar az 1 féked, meg van mindened de szerinted a féknyereg be van rohadva.
Nem kell helyette uj szerintem alaposan széttkapod és kipucolod akkor jó.
veszel 1 doboz féktisztottó earasol+ 1 régi fogkefét.
A féknyergen van ugye 2 db dugó ami a betéteket préselik a tárcsához.
Megfujod sprével, majd a fogkeféddel alaposan elkezded sikálni, utánna nyomd vissza a dugokat miután alaposan megtisztitottad, kicseréled a felső munkahengerbe az oilt+ a karmantyúkat lelégtelenítted annak jónak kell lenni elvileg
itt is van
Pl1974-es
Nagyrészt én szereltem, jó is lett csak a karbit kell még egyszer szétkapnom, mert szerintem az alapjárati fúvókával lesz a gond. Egyébként a felújítás után erősen elgondolkoztam hogy milyen jó lenne megint inkább 2T Vagy e helyett vagy mellé de akkor egy oldschool ami szívem vágya
Kössz:)
nyereg
Segítséget kérnék!
Yamaha yz 125-ös 91,92,93-as(nem tudom pontosan hányas) évjáratú motoromon(fényképgalériámban látható) elszállt az első fék. Fékbetétem megvan, fékcső is meg a kormányon levő cuccok, viszont szükségem lenne a tárcsánál lévő egész fékberendezésre(sajna nem tudom a nevét). A gyári nissin volt, de sajnos az egész kb be van rohadva.
Aki tud ilyet bontottan vagy akárhogy, vagy hogy ilyet honnan stb. az legyen szíves írjon vissza mihamarabb.
Előre is köszönöm:Tomi
Helló! Azt szeretném kérdezni Váz védőt merre találok a motorhoz mert szeretnék egyet venni? Előre is köszi.
Magyarul többe kerülne a leves mint a hús...
Tied egyébként már jó?
És ki szerelte?
Volt hogy kb 80$ért vettem valamit és 44$ volt a posta! És ráadásul 2 hét volt mire megjött... tehát nem mindig jobb főleg most hogy 220 a zöldhasú...