Onnan jön ki közvetlen a karbi meg a henger csatlakozása alatti fényes csonkból, csak elfordítottam az ujjammal a csövet! Tehát balra mellette levő fényes csonk!
2006-os YZ 250 lejjeb van amit vettem, nemtudom miért van ez a csonk ledugózva!? Le kell, hogy legyen? Nem gyári az biztos, egy kis szövetes gumicső van ráhúzva és be van egy csavarral dugaszolva, attól akitől vettem azt mondta, hogy így jó, a szerelője szerint...:S de ez nem a blokk szellőző aminek nyitva kéne lenni?
gézáék biztos tudnak segíteni(borsos áron) persze. és ha megprobálod a nagykereskedőket, pink motors(athena)
-JB-tech(wiseco) szerintem tuti van nekik
-Auner(prox)
Kivancsi lennek arra, milyen lehetosegek vannak a 450F loketterfogatanak novelesere. Magyarorszagon hol lehet pl. 490-es hengert kapni? Probalt mar valaki mar ilyet?
Egy fedeles vödör aljába raksz egy lyukas lemezt 2-3 cm-re elemelve, ott szépen leülepedik, felette pedig mosogathatsz a mosófolyadékkal sokáig. Fedelet visszarakod és nem is párolog.
Ultrával vigyázni kell mert kicsit szemcsés, nem oldódik fel tökéletesen a vízben, a sima folyékony szappanok is langyos vízben öblíted át annyiszor amíg pl egy fehér edény alján látsz még porszemcséket, sokszor ez 4-5 is lehet, de után újszerű lesz.
Olajozni meg úgy szoktam, hogy egy kiürült bútorápoló spricnibe (elsőre nehéz jót találni, de amit most használok az szuperül porlaszt) teszem az olajat és bespiccelem vele, és utána finoman összegyűröm, amíg egységes nem lesz a színe. Ezután célszerű pár órát állni hagyni (motorba be lehet tenni), és csak utána motorozni vele.
Köszi srácok az eligazítást, én mondjzk jó keményen kinyomkodtam benzinbe, nem sajnáltam a szűrőt, igaz be is van repedve a peremnél a pár helyen:S Cserés lehet már?Mivel mossátok ki? elment majd 4 liter benzin mire szép lett kicsit azért durva ... Jah én is most motul légszűrőolajat vettem, ha took majd netről jóáron ilyet veszek, ha nem akkor putoline-t sztem, olajból meg motul 800-al mentem ma először, tette a dolgát erdőztünk, dunán, nagyon brutál volt, 3 órán át, fel lettem avatva rendesem, meg a szép kis mocim is... De nagyon élveztem!
Meg ne haragudjon senki, de ez a video úgy faszság ahogy van! A légszűrőszivacsot nem szabad ilyen durván összegyűrni, kicsavarni, mert azzal összetöröd a szálszerkezetét és nem fogja ellátni megfelelően a funkcióját...vékonyan kell beolajozni és a felesleget kinyomkodni belőle! http://www.twinair.com/worldwi...
2006-os YZ 250 lejjeb van amit vettem, nemtudom miért van ez a csonk ledugózva!? Le kell, hogy legyen? Nem gyári az biztos, egy kis szövetes gumicső van ráhúzva és be van egy csavarral dugaszolva, attól akitől vettem azt mondta, hogy így jó, a szerelője szerint...:S de ez nem a blokk szellőző aminek nyitva kéne lenni?
-JB-tech(wiseco) szerintem tuti van nekik
-Auner(prox)
Ereszt a vízpumpa mögötti szimering
Ultrával vigyázni kell mert kicsit szemcsés, nem oldódik fel tökéletesen a vízben, a sima folyékony szappanok is langyos vízben öblíted át annyiszor amíg pl egy fehér edény alján látsz még porszemcséket, sokszor ez 4-5 is lehet, de után újszerű lesz.
Olajozni meg úgy szoktam, hogy egy kiürült bútorápoló spricnibe (elsőre nehéz jót találni, de amit most használok az szuperül porlaszt) teszem az olajat és bespiccelem vele, és utána finoman összegyűröm, amíg egységes nem lesz a színe. Ezután célszerű pár órát állni hagyni (motorba be lehet tenni), és csak utána motorozni vele.
Elkészül a gép kimegyünk majd, nekem ettől függetlenül tetszik
Kami az illetékes pálya-ügyben
Fasza gép
Azt a pályát egyébként gondozza valaki?
Majd üzenek, ha megvan a fájl!
megbeszéljük ha tudok konkrétumokat....egyébként occcó miszter nem drága..probaproba..öccáöhen...
http://www.twinair.com/worldwi...
És kb mennyi az annyi és mennyit engedsz a feléből?