Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenkinek!
Lenne egy fontos kérdésem. Van egy yamaha yz-je a spanomnak és az a probléma hogy full gázon bedarál melegen is. Fel lett dugozva meg minden álítottunk a karbin is meg a gyújtáson is de nem lett jobb. Szal az lenne a kérdés hogy mért dadog be. Van fent egy videom is a gépről hátha segít.
Köszi!
yyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhh!
Csak kérdeztem, hogy neked pénzbe került-e, mert ha nem para, meg nincs kötelezeta ha gáz, akkor megvárom... Ha olyan helyen ...
Nem tudom Papa.
Én is mán várom jó ideje. szopás van a melóhelyen. 6 napozunk.
szerdán már nem megyek melozni.
7 végén meg bányázok, de civilbe
Ha olyan helyen Jársz tudod
Vagy akár ilyet Uram...
Hy Mr! Csak érdeklődnék a teleszkóp légtelenítő felől. Mikorra várható? ...csak, hogy olyanokat csinálhassak (kényelmesebben), mint Ön Uram...
na így mááá nem húúúz át a kóboráram
Mi-ez az uj ruha te? abba nyomassad
Láttam iwiw-en képeket+ a videjót is
Nekem most nincs sok időm moccolni
Villanyszerelőből Suszter lettem
Szia!
nem igazán kell járatni rajta semmit, annyi hogy eleinte keverd egy kicsit olajosabbra a benzint,és annyira ne húzd neki, így nem lesz majd gond!
semmit
Szeva!
Nekem azt mondta a szerelő, hogy 2 tank benzint pötyögjek ki belőle, aztán mehet a teligáz.
Helló!
Megnéztem a képeket! kommentáltam is!
jók volt bagon szombaton, remélem legközelebb egyszere megyünk majd ki, de előtte majd egyeztetünk, hisz már megvan az elérhetőség!
Na minden jót!
csaó most kapott a motor új hüvelyt + dugót mennyit kell járatni? yz125
ha nagyon nem akarsz rá ennyit költeni, és el tudod küldeni a fogaskereket, hogy meg tudjuk mérni a keménységet és a méreteit akkor kb. félárban meg tudjuk csinálni.....de lehet,hogy olcsóbban.Nem kókány sufnitunning....rendes gépmunka! Ha kell CNC is.
Létezik. Valószínű, alsó csapágy.
3 és 5 . fogaskereket kell cseréltetned mert párban van a 2 fogaskerék ára kb 50 ezer de márkakereskedő pontos választ tud neked adni
akkor szakinak vidd el
széttkapjátok azt látni fogjátok, mielött nagyobb baj lenne
anyagfáradás, bármi lehetséges semminek sincs garanciája
Szevasztok!

Történt két napja, hogy gondoltam egyet és kivettem ellenőrzésre a vezérműlánc feszítőt. Fasza állapotban volt visszaraktam szépen, igényesen. Ma voltunk pályázni, eleinte minden fasza volt, aztán elkezdtem hallani a blokk felől valami csörömpölést. Félreálltam akkor nem hallottam semmit, túráztattam akkor sem. Megyek tovább megint hallom bazz. Tehát csak nyomatékon kezdett csörögni. Gurultam egyet, hogy hallgassák meg a többiek is, aztán megálltam és üresben elkezdett csattogni gyorsan off. Itthon csodálatosan lekaptam a vezérműfedelet. Vezérműlánc fasza, vezérműtengely fasza. Ja és kompresszió van, tehát szelep sem lehet. Az létezik, hogy hajtókaros lett? Csak azért kérdezem, hogy volt e már valakinek hasonló? Tovább nem mertem még bontani, nem tudom mire számítsak.
Ha szétszedeted, akkor derül ki, hogy kell-e léptetővilla. Tömítéseket is számolj hozzá. Én a Yamaha Fehértől szoktam rendelni. Nálunk 15000,-nettó a munkadíja.
és az mennyibe fog kerülni nagyjából? remélem léptetővilla nem kell. :S
azok a telók
de annyit hozzáteszek hogy szinte csak ezt a 2 sebességet használom pályán