Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csá vagyis a henger felöl a légszűrő fele adsz magasabb járatot
Karbi tisztítás akart lenni
Köszi szépen a segítséget.
Bentrű kifelé vagy másfél vagy kettő vagy amit kíván De a tekergetésnek,csak vót oka
Szasztok

Nekem is lenne 1 kérdésem a virtuális szervízhez .
Hogyan állítsam be a levegő/benzin keverékes csavart 400f-en gyári értékre ( sikerült elállítanom )
Mára már olyan univerzális lettem,simán legyártok egy motort Még nem őszülök
gondolom a cumantós rész elég siralmas
Adom a nevem csináld,nekem elég az itthoni cummantásos mocik,stb
Nyitun1 virtuális mühelyt
Csipter&Csika online szerelés
szerintem is
Szimmeringes az
naaaaaaaaaaa
Miért akarsz rá dobot? Milyet, tuning dobot? Szerintem 1 tuning rezoval többet érsz, de a komplett szettel + még tutibb lenne
paraszt megoldás ha a nap fele tartod a membránt (fordítva) és ha átt jön rajta a fény akkor uj álja a helyét.
De Nem vagyok vírtuális szerelő, ahogy a többiek sem. Ezek csak felvetések. Olyan emberhez vidd el aki legalább keni vágja a témát.
De a jó szerelőt, Én máig keresem
Szevasztok szeretnék dobot a motoromra.
2000 es yz 125 és nem találok sehol néztem ebayen csak ott is ilyen 30.000 ft esetleg ha valakinek van eladó vagy cserélendő dobja ami jó állapotú esetleg érdekelne.
Ha valakit érdekelne csere adoik egy gyári dobot full jó állapotú
Választ előre is köszönöm.
Szevasztok
Hát eléggé füstől! 40-es keverékkel van használva újj a főtengely csapágy és a szimering és a tömítés is.
Esetleg nem lehet az a baj hogy a membrán nem zár tökéletesen?
Ha meg visszaveszek anyagot a karbiból meg felpörög.
Lehet hogy a forgattyus házból átt folyik az olaj a hengerbe
szimering csere és tömítés cser
nagyon füstöl?
A kipuffot kiégettük.. a levegőszűröt levettük a gyertya hézagot álítottuk 0.4-06 között mindenhova és a subert is álítottuk de sehol semmi. Annyit kell még tudni a motorról hogy most lett felújjítva a legnagyobb dugót kapta az 58.00-at és kellett a power szelepből kicsiszólni hogy a dugó ne érje el kapott újj power meghajtó fogaskereket is szal még a power is tökéletesen nyit.szóval eggyáltalán nem tudjuk mi a baja. DE várunk még tippeket hátha aztmég nem csináltuk meg. Amúgy henger tömítettségi baja nem lehet?
És a keverék szerinten nem nagy mert power racing 1 es olajal van keverve amit kipróbáltunk 50-es és 40 es keverékkel is de hiába.
Hát amennyire tudtuk lehúztuk a benzinszintet és a subert is a leg minimumabbra álítottuk!
Azért a főtengely alsó csapját nézd meg alaposan, mielőtt összerakod.
Főtngelycsapágyak?
esetleg a kipuf eltőmődve,vagy a légszürönél nemkap elég levegőt,a gyergyahézag nagy v. kicsi,v sokat kap,a suber nem középüt van
Szia!
én maximálisan a karburátorra tippelek.
Az a motor szerintem rengeteget üzemanyagot kap...
A másik feltételezésem pedig egy kérdésben bocsájtanám feléd: Milyen keverékkel van használva az az yz? csak mert nekem régen volt hasonló problémám, aztán rájöttem h túlzotan óvni akartam a gépet és......
Hali,

Lehúztam ma a vezérlést meg a hengert. A főtengelynek csak oldalra van 1mm mozgása fönt is meg lent is. Páran azt mondták, hogy szeleprugó, de megnyomorgattam őket felülről és egyforma erősnek tűnnek az azonos oldaliak. Szelepek épek, henger ép, dugattyú ép, vezláőnc ép, veztengely ép, vezlánc alsó fogaskereke ép, vezlánc vezető ép. El nem tudom képzelni, hogy mi okozhatta a csörgést majd csattogást. Lassan kezdek a váltóra gyanakodni.