paraszt megoldás ha a nap fele tartod a membránt (fordítva) és ha átt jön rajta a fény akkor uj álja a helyét.
De Nem vagyok vírtuális szerelő, ahogy a többiek sem. Ezek csak felvetések. Olyan emberhez vidd el aki legalább keni vágja a témát.
De a jó szerelőt, Én máig keresem
Szevasztok szeretnék dobot a motoromra.
2000 es yz 125 és nem találok sehol néztem ebayen csak ott is ilyen 30.000 ft esetleg ha valakinek van eladó vagy cserélendő dobja ami jó állapotú esetleg érdekelne.
Ha valakit érdekelne csere adoik egy gyári dobot full jó állapotú
Választ előre is köszönöm.
Szevasztok
Hát eléggé füstől! 40-es keverékkel van használva újj a főtengely csapágy és a szimering és a tömítés is.
Esetleg nem lehet az a baj hogy a membrán nem zár tökéletesen?
Ha meg visszaveszek anyagot a karbiból meg felpörög.
A kipuffot kiégettük.. a levegőszűröt levettük a gyertya hézagot álítottuk 0.4-06 között mindenhova és a subert is álítottuk de sehol semmi. Annyit kell még tudni a motorról hogy most lett felújjítva a legnagyobb dugót kapta az 58.00-at és kellett a power szelepből kicsiszólni hogy a dugó ne érje el kapott újj power meghajtó fogaskereket is szal még a power is tökéletesen nyit.szóval eggyáltalán nem tudjuk mi a baja. DE várunk még tippeket hátha aztmég nem csináltuk meg. Amúgy henger tömítettségi baja nem lehet?
Szia!
én maximálisan a karburátorra tippelek.
Az a motor szerintem rengeteget üzemanyagot kap...
A másik feltételezésem pedig egy kérdésben bocsájtanám feléd: Milyen keverékkel van használva az az yz? csak mert nekem régen volt hasonló problémám, aztán rájöttem h túlzotan óvni akartam a gépet és......
Lehúztam ma a vezérlést meg a hengert. A főtengelynek csak oldalra van 1mm mozgása fönt is meg lent is. Páran azt mondták, hogy szeleprugó, de megnyomorgattam őket felülről és egyforma erősnek tűnnek az azonos oldaliak. Szelepek épek, henger ép, dugattyú ép, vezláőnc ép, veztengely ép, vezlánc alsó fogaskereke ép, vezlánc vezető ép. El nem tudom képzelni, hogy mi okozhatta a csörgést majd csattogást. Lassan kezdek a váltóra gyanakodni.
Köszi szépen a segítséget.
Nekem is lenne 1 kérdésem a virtuális szervízhez .
Hogyan állítsam be a levegő/benzin keverékes csavart 400f-en gyári értékre ( sikerült elállítanom )
Csipter&Csika online szerelés
De Nem vagyok vírtuális szerelő, ahogy a többiek sem. Ezek csak felvetések. Olyan emberhez vidd el aki legalább keni vágja a témát.
De a jó szerelőt, Én máig keresem
2000 es yz 125 és nem találok sehol néztem ebayen csak ott is ilyen 30.000 ft esetleg ha valakinek van eladó vagy cserélendő dobja ami jó állapotú esetleg érdekelne.
Ha valakit érdekelne csere adoik egy gyári dobot full jó állapotú
Választ előre is köszönöm.
Szevasztok
Esetleg nem lehet az a baj hogy a membrán nem zár tökéletesen?
Ha meg visszaveszek anyagot a karbiból meg felpörög.
szimering csere és tömítés cser
én maximálisan a karburátorra tippelek.
Az a motor szerintem rengeteget üzemanyagot kap...
A másik feltételezésem pedig egy kérdésben bocsájtanám feléd: Milyen keverékkel van használva az az yz? csak mert nekem régen volt hasonló problémám, aztán rájöttem h túlzotan óvni akartam a gépet és......
Lehúztam ma a vezérlést meg a hengert. A főtengelynek csak oldalra van 1mm mozgása fönt is meg lent is. Páran azt mondták, hogy szeleprugó, de megnyomorgattam őket felülről és egyforma erősnek tűnnek az azonos oldaliak. Szelepek épek, henger ép, dugattyú ép, vezláőnc ép, veztengely ép, vezlánc alsó fogaskereke ép, vezlánc vezető ép. El nem tudom képzelni, hogy mi okozhatta a csörgést majd csattogást. Lassan kezdek a váltóra gyanakodni.