Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jááááááááá Összemértük a wr-t és az yzf-et.Endurócross pályán.50 mp-el nyert a wr.Többször is kipróbáltuk.Úhhogy yzf krosszmotor a wr meg endúró+krossz
ahha jah vágom a témát nagyából dehát mondjuk a szervízigény attól is függ kik votak az előző gazdii a gépnek..
Ha nem titok, mennyi volt az a nagyon jó ár?
(jöhet mailben is)
6 óránként olajcsere, meg a szokásos, nem tudom mennyire vagy othon a témába. Légszürö teloolaj stb 25 óránként szelepállítás.
Nálam most van benne 75 üzemóra meghibásodás semmi.
Vezmüláncot cseréltem benne most
Pajtás a Manuálba le van írva a gép minden igénye a-tól z-ig még a keverési arányt is leírják
Én ha ilyen gép álna ithon akkor fuchs silkolene-t kapna abbol is a pro2sx-et nálam ez a NR1.
utánna jön a motorex
szép a bringád nagyon, még csak nézegetem őket sztem majd nyár végén veszek vmit ha lesz rá keret. am milyen a szervízigénye?
Én is szoktam vele endurozni, de ha tehetem pálya ott othon érzi magát. De az Erdőbe is frankó lenne más áttétellel
Az évjárat enyémet meg veheted
Agip Racing 2T 3e pénzért,sztem ennél jobbat nem találsz,nem akarok reklámozni senkit,és jutalékot sem kapok érte,így itt nem teszem publikussá hogy honnan,olvasgass utána,ha érdekel adom a címet.
Nagyon szép a motorod. Grat hozzá. Olajaból nekem bevált a Castrol de már kicsit félek tőle mert elég sok rosszat hallani róla. Most Repsol Racing-el megyek valaki panaszkdik a repsolra is de nekem meg pár embernek nagyon bevált. Igolt nem használtam azt mondják jó. Motul is nagyon jó főleg a 800 mert az gyönyörűen elég.(bár én még nem próbáltam) Sokan azt mondják hogy az Agip Racing is jó bár ilyet kúton kívűl még nem nagyon láttam a környékbe.
Sziasztok!
srácok mi a tapasztalatok az yz-f 400 ill 450el kapcsolatban ha csak 7végi endurozásra használnám? szervízigénye meg hasonlók. melyik évjárat fasza melyiknek vannak hibái. Köszi előre is a tapasztalatokat.
erről a bringáról tud vki vmit? http://www.kepesmotor.hu/yamah...
például itt a képes motoron az apróban is találsz,(castrol power 1 racing 2T) az A747-et aligha meg lehet venni 5000 alatt(talán egyszer láttam valahol) az 1:40 simán jó lesz, KTM 125-be gyárilag azt írja, akkor egy 250-esnek is elég...

nah hát akkor tessék is neki örülni ha ilyen jó vételt sikerült kifogni
Köszi szépen srácok a segítséget, akkor 1:40-re keverem, hol szerzel 2200-ért? de akkor az Castrol R2 nem? A747-et lehet kicsit jóárasított formában kapni valahol?

Jaja épp ezt beszéltük, hála égnek kifogtam nagyon, és még 50et engedett az árból, uh egy szavam se lehet:) Nagyon örülök neki
Megsúgom,sok olajat teszteltünk!A fullszintetikusok közül bármelyik megfelelő a célra.1:40-re keverd.
A telókat postán szokták elküldeni a messzebb lakók,egy a lényeg doboz alakú legyen a csomag.Abban az esetben 990 ft-ért eljön,ugyanannyiért visszamegy. 1 nap alatt itt van, 1 szerelde, 1 vissza. Elérhetőségeim adatlapomon.
ahogy említettük a telefonba hogy nincs a piacon YZ 250 aluvázas, azonnal lett is egy a használtautón nagyon patikának néz ki a gép,örülök hogy tudtál venni olyat amilyet amúgy is akartál! gratula!
az A747-től jobb nincs az tuti, a 800-as is fasza,a 710 is elég TANULÁS szintre, de én akkor is a Castrolnál maradok immár 4éve.... 2200-ért!
aztán vigyázz magadra,meg a motorra is!
És mit mondasz akkor milyen olajat tegyek bele? csak 800V, vagy 747? kicsivel finomabb áron nincs vmi ami tuti jó? nem akarok rajta spórolni az biztos, csak ne legyen fölös kilapátolt pénz ilyen tanuló körözgetésekre 7000forintos olajjal menni...nem? Kár, hogy ilyen messze laksz, tuti vinném a telót szimeringezni! Tulaja átszelepeltette elsőt, Öhlins olajjal elöl-hátul, nagyon jó a rugózás is, csak enyhén szivárog az olaj...
Nem tudtok valami MEGBÍZHATÓ és jó CROSS szerelőt errefelé? Dunaújváros környéke jó lenne...
Olajon,ne spórolj!Többe kerül a leves mint a hús.Üssed vágjad,telókat ha beszarnak vagy extra igényed van kűggyed hozzám
Hú még annyi, hogy a matricázást mivel lehet faxán ráragasztani idomra? meg idomnál picit be van repedve azt mivel lehet megragasztani? köszi
Hali Mindenki! Tegnap bevásároltam egy 2006-os YZ 250-et, nagyon jó áron, és makulátlan állapotban, jó mégsem mert az első teló szimeringeket cserélni kell, mert kiszáradtak a sok állástól:)

Még nem volt crossom, uh elég ütős gépezet, de sztem "kezelhető", ma mentem vele először terepen, (igaz már haver 250-esével mentem) hát, folyamat vigyor volt az arcomon:D nah meg félelem:D imádom!

Akitől vettem ő castrol 747-el használta én ma motul 800V vettem bele, Ő 1:30-ba keverte,én 1:40-be de még nem raktam bele! ti mit ajánlotok hozzá hobbizni elég az 1:40? MONDOM TANULOK, én nem kenem neki nyelezve, de mégsem R2-t szeretnék bele tenni, 800V is igen húzós áron van meg 747 is, Igol-nak a verseny olaja milyen valaki használta már? piros színű olaj, fém dobozos, 3000-körül kapható úgy hallottam! meg van metabondnak is full szint 2t olaja az milyen lehet? az is 3 körül van!
Gumit milyet ajánlotok hozzá mintában, márkában, elég mély homokos helyen körözgetünk... Mitas-ról azt mondják jó. De a mintázatban nemtudom melyik lenne jó!

Szedtem le hozzá service manualt, 1500 jómagyar forintért, ki van vesézve szépen 600 oldalon keresztül

Köszi a segítségeteket! Várom a válaszokat! Üdv: Ádám

Na hát kíváncsi leszek majd kérek róla pár adatot, tudod szegény ember kézzel nőz
Egyébként tud valaki olyan embert aki egyedi féktárcsákat vág saját vektoros fájlból?
Ez olyan,hogy a pöc..m is beleillik minden p...nába,csak van amelyikbe szorul,van amelyikbe lötyög
Azt hallottam ma, hogy a Sherco némely alkatrésze -gondolok itt a kuplungkosárra- megegyezik az yz-fvel. Ezt megtudná valaki erősíteni?
Hello!

Valaki tudna mondani tapasztalatokat 2006os yz 250-ről. Milyen típus hibái vannak? Mire kell odafigyelni vásárláskor? Milyen az ereje és az irányithatosága?
a 2005-ös és 06-os között az egyik külömbség az első fejidom. a 05-ös ilyen lapát formájú, míg a 06-osnak már keskenyedik a sárhányó felé mutató oldalak.:)