Szia HagaNRG nekem csuklós Cemoto térdvédőm van 4 ezerért vettem használtan,az előbb említett anyagleválás nálam is előjött,azon kívül egyetlen probléma van vele,hogy nem enged annyit mozogni amennyit kéne ahhoz hogy finoman tudjak váltani fékezni,egyszerűen hátráltat és előbb elesek vele egy karcolós fékezés miatt mint nélküle,ez azért van mert le kell győzni a feszítő ellenállást és nem érzem mennyire nyomom a féket..
Nekem is hasonló térdvédőm van csak Wind ami a képen is van. Nem volt drága 8e forint volt de szerintem nem olyan rossz mínőségű. Nekem a nadrágba befér és a csizmába is, bár nekem a 44-es csizmába könnyen belemegy mert olyan 65 kg vagyok és elég vékony a vádlim. Ugynilyen könyökvédőm van az is jó. A lápamat nem vágja a pánt. Szerintem ennyi pénzért megéri. Ja nálam jelentkezett egy rossz tulajdonsága mégpedig az hogy a szivacs bélésre rávan ragasztva egy ilyen nagyon vékony lukacsos anyag. Na az elkezdett lejönni a könyökvédőről és a térdvédőről de szerintem az is csak azért mert kicsit csúszkál a vékony könyökömön és térdemen. Lehet hogy ez a No fear még jobb.
7 ezerért ilyen No Fear azt hiszem a legjobb árban van, amit megvehetek.
Van valakinek tapasztalata akármilyen márkából az ehhez hasonló csuklós térdvédőkkel?
Félek, hogy csizmába alig fér be és kényelmetlen lesz. (viszont a nadrág elég bő rám, így mindenképp kellene a minél nagyobb térdvédő)
én is csodálkoztam hogy 2 hete igazábol semmi aktivitás nincs ezen a fórumon.
remélem mostmár nem lesz ekkora pangás.
a benzintémáról meg annyit hogy kiváncsian várom, lesz e változás jó irányban, most hogy minden"MÁS" lett.
ha nem megy lejjebb a benzinár akkor nem is tudom talán majd nem eszek vagy nem iszok de a szenvedélyt azt letenni mégse lehet.
mint minden crossmotor így ez is sokat eszik.
én csak jót tudok mondani az yz röl, ha ilyet veszel nem fogsz csalódni, megbízható vasak mind!
én ha tehetem majd a jövőben csak és kizárólag japán motort veszek, és azok közül is inkább a yamaha.
sok sikert a vásárláshoz. uja és egyábként van a sportmotor.hu oldalon egy olyan topik hogy boncterem. sok érdekes véleményt és tapasztalatot olvashatsz ott. na azt is ajánlom.
na csövii
Egyébként a hütő alján koxra volt hajolva a cső, igy valamiféle túlnyomás keletkezhetett, vagy csak egyszerüen hütés hiánya miatt megszorult a dúgó és betörött az oldala. A henger off. Hozzáteszem új dugó henger perselyezve új tömitőszett... Aki esetleg tud olcsón dugó,hajtókar,tömitőszett,szimeringek az vegyen fel msnre. Kössz
Amit itt olvastam az alapján azt mondom bízd szakira a szerelést, mert a kuplungnak semmi köze a kompresszióhoz. Ha nincs kompresszió üresben könnyű lenyomni a berugókart.
A kuplung ha elszáll ott valami törni szokott és abból van galiba, és hangja is van előtte rendesen. A kuplung lényege, hogy ha kuplungolsz a lamellák elvállnak egymástól.
A csavar levételét jó minőségű szerszámmal nem gond megoldani, pl veszel belevaló bit-et és T kulccsal kihajtod.
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van egy 95' yz250-em és menet közben nem nagy fordulaton megállt a motor,mintha "kifogyott volna a nafta", de aztán észrevettem h eltűnt a kompresszió. Nem adott semmiféle csúnya belső hangot, nem szorult meg a dugó(új van benne).Úgy gondolom a kuplungnál van valami gáz, olyan mintha alap állapotban is kiemelne egy picit. Első kérdésem,hogy valami tipp,tapasztalat, lehetséges hiba? A másik pedig az,hogy levettem a deknit, és 6db csillag csavar fogja. Mivel próbáljam lelazítani őket,ugyanis hamar deformálódik a fejük, de kurvára meg vannak húzva. Nem akarom elbarmolni. Amikor kuplungolok, a külső lamella elválik a többitöl és van egy kis holtjátéka. Ez normális? Válaszokat előre is köszönöm, ha esetleg van valaki aki nagyon keni-vágja, hálás lennék ha felvenne msnre, és felvilágosítana mert tudatlan vagyok :) Előre is köszi! Üdv
alapelőgyújtás 1.2mm
13.5 fok (nem celsius ) 8500 1/min
ez a gyári gyújtásra vonatkozik. Egyébként Csetényben meg a szerencsi emberkénél is van bontva yz 250. érdemesebb megvenni ami rávaló, de te tudod.
Hello azt szeretném kérdezni h van egy yz250-em 94-es de ducati gyujtás van rajta és most elszált de márt megcsináltam csak azt nem tudom h hogyan lehet beálítani a gyujtást ha tudtok segíteni irjatok.Előre is kösz!
térdvédőt készülök venni.
7 ezerért ilyen No Fear azt hiszem a legjobb árban van, amit megvehetek.
Van valakinek tapasztalata akármilyen márkából az ehhez hasonló csuklós térdvédőkkel?
Félek, hogy csizmába alig fér be és kényelmetlen lesz. (viszont a nadrág elég bő rám, így mindenképp kellene a minél nagyobb térdvédő)
remélem mostmár nem lesz ekkora pangás.
a benzintémáról meg annyit hogy kiváncsian várom, lesz e változás jó irányban, most hogy minden"MÁS" lett.
ha nem megy lejjebb a benzinár akkor nem is tudom talán majd nem eszek vagy nem iszok de a szenvedélyt azt letenni mégse lehet.
de most már legalább nyugodt vagyok, hogy bent jó minden
drága a benyó, drágák a szelepek...pffffff
06-70-3376-176
Csörgess meg vissza hívlak!
én csak jót tudok mondani az yz röl, ha ilyet veszel nem fogsz csalódni, megbízható vasak mind!
én ha tehetem majd a jövőben csak és kizárólag japán motort veszek, és azok közül is inkább a yamaha.
sok sikert a vásárláshoz. uja és egyábként van a sportmotor.hu oldalon egy olyan topik hogy boncterem. sok érdekes véleményt és tapasztalatot olvashatsz ott. na azt is ajánlom.
na csövii
Egyébként a hütő alján koxra volt hajolva a cső, igy valamiféle túlnyomás keletkezhetett, vagy csak egyszerüen hütés hiánya miatt megszorult a dúgó és betörött az oldala. A henger off. Hozzáteszem új dugó henger perselyezve új tömitőszett... Aki esetleg tud olcsón dugó,hajtókar,tömitőszett,szimeringek az vegyen fel msnre. Kössz
Most szeretnék venni egy yz-t, nincs vele sok baj? vagy sokat eszik, vagy valami?
köszi M.
A kuplung ha elszáll ott valami törni szokott és abból van galiba, és hangja is van előtte rendesen. A kuplung lényege, hogy ha kuplungolsz a lamellák elvállnak egymástól.
A csavar levételét jó minőségű szerszámmal nem gond megoldani, pl veszel belevaló bit-et és T kulccsal kihajtod.
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van egy 95' yz250-em és menet közben nem nagy fordulaton megállt a motor,mintha "kifogyott volna a nafta", de aztán észrevettem h eltűnt a kompresszió. Nem adott semmiféle csúnya belső hangot, nem szorult meg a dugó(új van benne).Úgy gondolom a kuplungnál van valami gáz, olyan mintha alap állapotban is kiemelne egy picit. Első kérdésem,hogy valami tipp,tapasztalat, lehetséges hiba? A másik pedig az,hogy levettem a deknit, és 6db csillag csavar fogja. Mivel próbáljam lelazítani őket,ugyanis hamar deformálódik a fejük, de kurvára meg vannak húzva. Nem akarom elbarmolni. Amikor kuplungolok, a külső lamella elválik a többitöl és van egy kis holtjátéka. Ez normális? Válaszokat előre is köszönöm, ha esetleg van valaki aki nagyon keni-vágja, hálás lennék ha felvenne msnre, és felvilágosítana mert tudatlan vagyok :) Előre is köszi! Üdv
13.5 fok (nem celsius ) 8500 1/min
ez a gyári gyújtásra vonatkozik. Egyébként Csetényben meg a szerencsi emberkénél is van bontva yz 250. érdemesebb megvenni ami rávaló, de te tudod.
Köszi