Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi válaszod!
minden jót!
Ha láttál már közelről autó motor-kupplungot-váltót, akkor tudnád, hogy a kézi váltós autók szárazkuplungosak. Tehát a motorban motorolaj, a váltóban váltóolaj van a kupplungban meg semmi, max akkor ha elszáll a főtengelyszimmering, vagy nyelestengelycsapágy és beleszivárog. Tehát semmiféle csúszásgátló adalék sincs benne.
Amúgy a 10w40 motorkerékpár olaj jó a 125-be, de volt olyan amelyik nekem hamar meghalt benne, nem emelt ki vele rendesen a kupplung.
én olyat hallottam h motorokba motorba való 10w40-es castrol motorolajat tesznek, ami ilyen csúszás gátlós.
miért nem jó bele az autóba való motorolja ami szintén kuplungcsúszás gátlós? az elv ugyanaz, nem? vagymi miatt nem szabad?
Ne tedd bele,megcsúszik
autóba való valvoline 10w 40 es motorolaj.

és 2t 125 ös
2 vagy 4T?
Ótóba,vagy motorba való?
helló
légyszives mondja meg valaki hogy 125 ös yz-be (95) milyen motorolaj kell. ha jól tudom a yamalube 10w 40 es olaj kell de ebben nem vagyok biztos.
másik kérdésem: ha jó a 10w 40 akkor a walvoline féle 10w 40 es motorolaj jó e bele, mert az van itthon bőven....
nehogy beletegyé annyit, egyből kibassza a szimeringet!
1,4l max ha darabokra kapod a blokkot
én is így jártam jót akartam töbet tettem bele aztán egyből kivágta az első lánckeréknél a szimeringet
A szervízfüzet szerint 1.4 liter olaj megy be a blokkba olajszűrő cseréje esetén.
Legutóbb azt mondta valaki, alig 1 L a YZ250F befogadóképessége.
Ha már itt tartunk, olajszűrő minden egyes olajcsere alkalmával ajánlatos?
Ahol csak tudok
Erről a nyakprotektorról mi a véleményetek?
Leatt Brace-hez képest jóval olcsóbb:

http://robogotuning.hu/shop_ar...
Kösz a segítséget! Nem lesz vele gond szerintem!
jöhet
Indulsz újra majd?miben?
Minden baba,minden szép,versenyidőszakot várom. Kék bírja,szezont kikéne neki,szeressem a dögöt
Én órákig próbálkoztam a berúgással mikor megvettem a motort! A sok izomláz után a gyakorlás azért meghozta a sikert! Max 2.ra mindig eltudom indítani hidegen! Ha kirugod belőle a kompressziót akkor egy 60 kilós ember is megerőltetés nélkül beröffenti! Elindulásnál valóban kell egy kis gáz különben azonnal lebök! Nekem még nemfulladt le gázelvételkor!
Nálatok minden ok?Lyányok rendben? Kéket szereted?
Nem sokan látják ezt be sajnos,és csak magukkal utáltatják meg a mocizást Ha ne adj isten valakinek jó teló kell,akkor kűűűggyed
Hát az enyém után csak lobogtam.Minden körben nyúlt a karom vagy 2 centit. a kicsivel meg sokkal jobban éreztem magam.
Ha lenne pénzem,endurora meghagynám,mert most tényleg patent és úgysem kapom meg azt a pénzt közel sem,amit én ráköltöttem,de egy motort fenntartani bőven elég,még sok is.
Igaz-e,hogy jobbak a kicsik
kimaradt a mint szó az amit elöl
A futómú kétségtelen,hogy jobb lett,de rájöttem,hogy pályára nekem elég a 250 teljesen.Olyan vigyor volt a pofámon utána.Ez a motor nagyobb kondit kíván,amit én el tudok érni heti max1 motorozással meg némi foci-futás-jégkorong "edzéssel"
Az a lényeg jó lett neked
Kevés vagyok én ahhoz,hogy használható véleménnyel szolgáljak,de az biztos,hogy jobb lett.Az eleje főleg.
Otthon is voltam kint,meg Debrecenben is voltam.
De kipróbáltam néhány 250est és szerelembe estem.Most beújítás a cél...