Idézem a tulajdonossal váltott emailből:
"A motor ujként érkezett 2005 tavaszán amerikából. Rendszeresen szervizelt,
7-üzemóránként olajcserélt.
2009 tavaszán szakműhelyben teljes felújításon esett át.(félsonka,
hajtókar, dugattyú, vezérmülánc-láckerék, fogaskerékpár, kuplungkosár,
minden csapágy, és szimering)A teljes futómű
felújítva(telók-lánc,lánckerék, új gumik. Ezután az első edzésen
elestem,(keresztszallagszakadás+porcleválás) a motor azóta garázsban áll. "
Nem szokásom ennyire semmitmondó, átlagon aluli fotókat közzétenni, de sötétedéskor, sáros motorról, csúnya háttérrel most ennyi sikerült. (jobbára azért, hogy lefekvés előtt még utoljára meg tudjam nézni)
Ha jó idő lesz (ma este 10cm hó esett egy óra alatt itt borsodban) és végre hazaviszem a motort vidékre, akkor majd csinálok róla normális képeket, ígérem!
K*%va szép ez a motor
Kipuff annyi, hogy szétszeded, a perforál cső köré tekersz 4t kipufugó gyapotot és összerakod Ezek versenymotorok, gyárilag ilyen hangosak
Kicsit megnyugodtam, hogy megnézte szerelő ismerős és szerinte is rendben van a motor, nem csörög, futómű sima, nem ereszt sehol.
Külön dícsérte, hogy a hozzá megkapott cserélt alkatrészek között számos olyan apróság is van, amit csak az igazán odafigyelő tulajok szoktak cserélni.
Egyedüli negatívum, hogy a kipuff szerinte teljesen üres, így nagyon ordít a motor.
Ezt viszont nem is kérdeztem, hogy szervízben helyrehozható-e, vagy mindenképp új dob kell rá.
(keresztapám szokott csinálni saválló kipuffogódobokat, de szerintem azzal csak még hangosabb lenne, mivel ő semmiféle tömítést nem használ)
Szia. Grat. Mint irtam attól még lehet jó.Legnagyobb külömbség az első teló a két motor között. A motorod automata dekomos a kis kar a melegindító. Én csak akkor húzom ha befullasztom.Hidegindítást leirták a többiek (szivató, 2-3 gáz, rúgás)
laler!
én már találoztam olyannal aki szintén kijáratta a karbibol a benzint, állt 4 hónapot a motor és a karbiban a tűszelep ami elzárja benzint el oxidálódott és amikor kinyitotta a csapot ömlött a benzin orrán száján. szoval véleményem szerint semmi baja nem lesz ha úgy rakod le a mocit hosszabb időre hogy benne van a benzin a karbiban.sőt talán előnyös is lehet.. (pusztán tapasztalat megosztás volt)
"akár garanciát is vállalok a motorra, mivel a
felujítás ota, kb.4 üzemórát ment."
"A motor ujként érkezett 2005 tavaszán amerikából. Rendszeresen szervizelt,
7-üzemóránként olajcserélt.
2009 tavaszán szakműhelyben teljes felújításon esett át.(félsonka,
hajtókar, dugattyú, vezérmülánc-láckerék, fogaskerékpár, kuplungkosár,
minden csapágy, és szimering)A teljes futómű
felújítva(telók-lánc,lánckerék, új gumik. Ezután az első edzésen
elestem,(keresztszallagszakadás+porcleválás) a motor azóta garázsban áll. "
Mondjuk nekem pont a kipuff nem tűnik gyárinak, de majd megmondja aki ért is hozzá.
Nem szokásom ennyire semmitmondó, átlagon aluli fotókat közzétenni, de sötétedéskor, sáros motorról, csúnya háttérrel most ennyi sikerült. (jobbára azért, hogy lefekvés előtt még utoljára meg tudjam nézni)
Ha jó idő lesz (ma este 10cm hó esett egy óra alatt itt borsodban) és végre hazaviszem a motort vidékre, akkor majd csinálok róla normális képeket, ígérem!
Kipuff annyi, hogy szétszeded, a perforál cső köré tekersz 4t kipufugó gyapotot és összerakod Ezek versenymotorok, gyárilag ilyen hangosak
Fontos kiegészítő lenne? Gondolom a felhelyezése csak a teleszkóp szétszedésével oldható meg.
Kicsit megnyugodtam, hogy megnézte szerelő ismerős és szerinte is rendben van a motor, nem csörög, futómű sima, nem ereszt sehol.
Külön dícsérte, hogy a hozzá megkapott cserélt alkatrészek között számos olyan apróság is van, amit csak az igazán odafigyelő tulajok szoktak cserélni.
Egyedüli negatívum, hogy a kipuff szerinte teljesen üres, így nagyon ordít a motor.
Ezt viszont nem is kérdeztem, hogy szervízben helyrehozható-e, vagy mindenképp új dob kell rá.
(keresztapám szokott csinálni saválló kipuffogódobokat, de szerintem azzal csak még hangosabb lenne, mivel ő semmiféle tömítést nem használ)
én már találoztam olyannal aki szintén kijáratta a karbibol a benzint, állt 4 hónapot a motor és a karbiban a tűszelep ami elzárja benzint el oxidálódott és amikor kinyitotta a csapot ömlött a benzin orrán száján. szoval véleményem szerint semmi baja nem lesz ha úgy rakod le a mocit hosszabb időre hogy benne van a benzin a karbiban.sőt talán előnyös is lehet.. (pusztán tapasztalat megosztás volt)
El sem hiszem, 10 év robogózás után végre meglett a nagymotor!
Pedig már egyre távolabb éreztem magam tőle, 26 évesen.
Most már csak vigyáznom kell a szépségre és magamra és talán még lehet folytatás
Idő van menni kő sütni a kenyeret!
Na császtok
Szegénység bassza a nyomorúságot........