Nézegetem az ebay-t, de szinte minden matricaszett 06-tól újabb YZ-khez van.
Nekem a 02-05-ös típusokat kell nézegetnem?
Van különbség egyébként az idomokban a 2/4 T motorok, illetve a 250-450F-ek között is?
Nem tudom rendelt-e már valaki külföldről matricaszettet, a választék miatt legalábbis biztosan megéri, azt nem tudom viszont kell-e ilyen semmiségek miatt is vám-mal, stb.-vel számolni, ha EU-n kívülről, USA-ból pl. rendelem?
Műanyagszettek esetében?
Ezek szerint 04-es, most nézem az adásvételin a vázszámot.
Ez most már késő bánat, de ennyi baj legyen. (ettől függetlenül még lehet, hogy tényleg 05-ben érkezett újan)
Holnap hívlak valamikor délben! A gumit nem rendelem hanem a szalonból elhozom, azt mondta a srác, hogy 14 vagy 15 darabja én ennél olcsóbban nem is nagyon láttam. Frankó gumának nézett ki FIM-es. Ha van egyel nagyobb (asszem a tied 1 mérettel nagyobb mint az enyém) akkor vegyek?
Mert gondatlan gazdája vagy a talicskádnak! Az enyémen nincs is... Basszus havat mond csütörtökre! A héten lehet veszek gumit, nézzek neked is? Hátha van neked is méretben. Mondjuk ez nem krossz hanem enduro, de szerintem ganz egal
az én motorom 2001-es és az nem autómata!
Én mindig kijáratom a karbiból a benzint mielött leteszem a mocit!
hosszú idő uán úgy szoktam beindítani ,hogy kinyitom a benzincsapot rugok rá egy párat behúzott dekompresszoral és utánna 2-3 gázfröcss és ráhúzom a szivatót és első vagy 2. rugásra be indúl nekem mindig ez nekem így vált be!
a 2004 (CG18C) a 2005 -ös (CG21C) így kezdődik az alvázszám ez a 2004-es Model code number: 5XC1 (USA)
5XC2 (EUROPE)
5XC4 (CDN, AUS, NZ, ZA)
2005-ös Model code number: 5XC5 (USA)
5XC6 (EUROPE)
5XC8 (CDN, AUS, NZ, ZA) remélem tudtam segíteni
A manualba minden le van írva, még az indítás is
Kerezsd csak meg, ott lesz hogy feltöltjük benzinnel meg kinyitom a bemnzincsapot bla bla bla
Nekem is már jön fel a dekor nincs 1 éves
Mert ezen az oldalon csak olyan van, hogy sorozatszám, de az alapján nem értem, honnan lenne beazonosítható a motor. Vázszám alapján megoldható valahogy?
YZF450 tegnap azt mondtad, hogy 04-es a motor, amit vettem 05 helyett.
Ezt nem tudhattam előre így nem merült fel alkuokként sem, azt hiszem most már mindegy is.
Nem ezen az egy évjáratkülönbségen fog múlni a jövbeli megbízhatósága remélem. (ez is rosszul esett, hogy mondtad, de 10 éve 16 évesen rosszabbul esett, hogy a '93-asnak megvett Cagiváról kiderült, hogy valójában '83 körüli lehet).
Hiszem, hogy crossos körben ritka értelmes és őszinte gazdától hozhattam el a motorom, aki maximálisan karbantartotta és gondoskodott róla, így ilyeneken nem nagyon problémázok.
05 augusztsban lett USA-ból hozva új motorként-bár elsőre nekem is felmerült, hogy attól még lehet 2 évvel régebbi gyártmány is akár.
Végülis a KTM is 05-ös volt amit megnéztem, még drágább lett volna és sokkal több sebből vérzett.
Megvan hozzá szerencsére a vaskos felhasználói szervízkönyv is, plusz egy hogy motorozzunk a terepen című füzetke, persze angol mindkettő, majd átnézegetem még.
A kézi dekompresszor minden 4T Yamahán megvan a kupplung kar mellett? Mert úgy tudtam, hogy talán '02-es évjáratok után ez már automata volt. A tulaj szerint automata is, soha nem volt rá szüksége, de mindegyiken rajta van a biztonság kedvéért.
Ő azt tanácsolta, hogy hidegen 3 gázfröccsöt húzzak, akkor 2 rúgásból be kell pöccennie a motornak, melegen simán, gázfröccs nélkül.
Ti hogy csináljátok?
Nagyon félek, hogy úgy járok mint ismerőseim, akik az első időkben folyamatosan beköpették a gyertyát a 426F és 400F-eken, mert eddig mindenhol azt hallottam, hogy szigorúan vigyázni kell, nehogy gázt húzzunk rúgás előtt.
Ezért nem értem, hogy akkor hidegen 2-3 gáz mégsem árthat a gyertyának?
Köszi szépen minden tanácsot.
(a matricaszett új a motoron, sajnos sarkak néhol kicsit föl vannak válva. Gondoljátok, hogy egy hajszárítóval esetleg még segíthetek rajta? Vagy hőlégfúvóval szoktátok feltenni ezeket a vastag matricákat? (nem akarom megolvasztani a sárvédőt)
Szevasztok
Tegnap mondom kimegyek egy körre az Yz vel és nem jól sült el :S
A gyertyámról az elektróda letört bekerült a dugóhoz (szrencsére nem okozott kárt) és távozott a kipuffogón.
Eközben a gép szépen elnyalta a lendkerékéket.
Nos most annyit kérdeznék hogy egy lendkerékék mennyibe fáj ?
Ugyhogy nem ám veszel 1-et , de köszi rendi vagy.
(van zsetonom, de másra kell)