Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áh,most gondolkodom, hogy nincs is pízem
Ugyhogy nem ám veszel 1-et , de köszi rendi vagy.
(van zsetonom, de másra kell)
Nézegetem az ebay-t, de szinte minden matricaszett 06-tól újabb YZ-khez van.

Nekem a 02-05-ös típusokat kell nézegetnem?
Van különbség egyébként az idomokban a 2/4 T motorok, illetve a 250-450F-ek között is?
Nem tudom rendelt-e már valaki külföldről matricaszettet, a választék miatt legalábbis biztosan megéri, azt nem tudom viszont kell-e ilyen semmiségek miatt is vám-mal, stb.-vel számolni, ha EU-n kívülről, USA-ból pl. rendelem?
Műanyagszettek esetében?
Köszi!

Ezek szerint 04-es, most nézem az adásvételin a vázszámot.
Ez most már késő bánat, de ennyi baj legyen. (ettől függetlenül még lehet, hogy tényleg 05-ben érkezett újan)
Holnap hívlak valamikor délben! A gumit nem rendelem hanem a szalonból elhozom, azt mondta a srác, hogy 14 vagy 15 darabja én ennél olcsóbban nem is nagyon láttam. Frankó gumának nézett ki FIM-es. Ha van egyel nagyobb (asszem a tied 1 mérettel nagyobb mint az enyém) akkor vegyek?
ez van, majd veszek rá 1 másik dekor
havat?! essen nem tudunk vele mit csinálni
Gumit hívj fel elötte ha rendelsz meg mondom milyen kell
Mert gondatlan gazdája vagy a talicskádnak! Az enyémen nincs is... Basszus havat mond csütörtökre! A héten lehet veszek gumit, nézzek neked is? Hátha van neked is méretben. Mondjuk ez nem krossz hanem enduro, de szerintem ganz egal
megközelítőleg 50 és 500ft közé tippelem, kb annyibe kerül egy ék.
Zolika 1023!
Az utolsó mondatod az igazi mondat amit nagyon sokan nem vesznek figyelembe!
teljesen egyet értek!
az én motorom 2001-es és az nem autómata!
Én mindig kijáratom a karbiból a benzint mielött leteszem a mocit!
hosszú idő uán úgy szoktam beindítani ,hogy kinyitom a benzincsapot rugok rá egy párat behúzott dekompresszoral és utánna 2-3 gázfröcss és ráhúzom a szivatót és első vagy 2. rugásra be indúl nekem mindig ez nekem így vált be!
Én is mindíg így indítom hidegen a kawámat nekem eddig még semmi gondom nem volt belőle,viszont hidegen tényleg könnybben indul tőle
a 2004 (CG18C) a 2005 -ös (CG21C) így kezdődik az alvázszám ez a 2004-es Model code number: 5XC1 (USA)
5XC2 (EUROPE)
5XC4 (CDN, AUS, NZ, ZA)
2005-ös Model code number: 5XC5 (USA)
5XC6 (EUROPE)
5XC8 (CDN, AUS, NZ, ZA) remélem tudtam segíteni
Bemész 1 yamahába és bediktálod a számokat/kódot..
A manualba minden le van írva, még az indítás is
Kerezsd csak meg, ott lesz hogy feltöltjük benzinnel meg kinyitom a bemnzincsapot bla bla bla
Nekem is már jön fel a dekor nincs 1 éves
Erről az oldalról ki lehet nézni, hogy milyen évjáratú a motorom?
http://craigmac215.tripod.com/...

Mert ezen az oldalon csak olyan van, hogy sorozatszám, de az alapján nem értem, honnan lenne beazonosítható a motor. Vázszám alapján megoldható valahogy?
Szevasztok
A motoromban Br8EG volt (versenygyertya)
nos msot ebből van Br9eg is ?
mert a 8 as megadta magát :S
Szevasztok!

YZF450 tegnap azt mondtad, hogy 04-es a motor, amit vettem 05 helyett.
Ezt nem tudhattam előre így nem merült fel alkuokként sem, azt hiszem most már mindegy is.
Nem ezen az egy évjáratkülönbségen fog múlni a jövbeli megbízhatósága remélem. (ez is rosszul esett, hogy mondtad, de 10 éve 16 évesen rosszabbul esett, hogy a '93-asnak megvett Cagiváról kiderült, hogy valójában '83 körüli lehet).
Hiszem, hogy crossos körben ritka értelmes és őszinte gazdától hozhattam el a motorom, aki maximálisan karbantartotta és gondoskodott róla, így ilyeneken nem nagyon problémázok.
05 augusztsban lett USA-ból hozva új motorként-bár elsőre nekem is felmerült, hogy attól még lehet 2 évvel régebbi gyártmány is akár.
Végülis a KTM is 05-ös volt amit megnéztem, még drágább lett volna és sokkal több sebből vérzett.

Megvan hozzá szerencsére a vaskos felhasználói szervízkönyv is, plusz egy hogy motorozzunk a terepen című füzetke, persze angol mindkettő, majd átnézegetem még.

A kézi dekompresszor minden 4T Yamahán megvan a kupplung kar mellett? Mert úgy tudtam, hogy talán '02-es évjáratok után ez már automata volt. A tulaj szerint automata is, soha nem volt rá szüksége, de mindegyiken rajta van a biztonság kedvéért.
Ő azt tanácsolta, hogy hidegen 3 gázfröccsöt húzzak, akkor 2 rúgásból be kell pöccennie a motornak, melegen simán, gázfröccs nélkül.

Ti hogy csináljátok?
Nagyon félek, hogy úgy járok mint ismerőseim, akik az első időkben folyamatosan beköpették a gyertyát a 426F és 400F-eken, mert eddig mindenhol azt hallottam, hogy szigorúan vigyázni kell, nehogy gázt húzzunk rúgás előtt.
Ezért nem értem, hogy akkor hidegen 2-3 gáz mégsem árthat a gyertyának?

Köszi szépen minden tanácsot.
(a matricaszett új a motoron, sajnos sarkak néhol kicsit föl vannak válva. Gondoljátok, hogy egy hajszárítóval esetleg még segíthetek rajta? Vagy hőlégfúvóval szoktátok feltenni ezeket a vastag matricákat? (nem akarom megolvasztani a sárvédőt)
Bemész egy csapágyboltba és pár forintért kapsz.
Szevasztok
Tegnap mondom kimegyek egy körre az Yz vel és nem jól sült el :S
A gyertyámról az elektróda letört bekerült a dugóhoz (szrencsére nem okozott kárt) és távozott a kipuffogón.
Eközben a gép szépen elnyalta a lendkerékéket.
Nos most annyit kérdeznék hogy egy lendkerékék mennyibe fáj ?
Tudom,de nem tudok vele mit csinálni
kössz
Tavasz után szerintem majd felkereslek
nem nyitódik meg a link az adatlapodon ..
Megkeresel,van elérhetőség adatlapomon,vagy elhozod
most akko mi van hova vigyem mi lehet vele ha még 1 szer ezt csinálja?