Vegyél dekoros boltban fehér fóliát és csináld meg otthon.Pár száz Ft-ból megvan.Én talán 600Ft-ért vettem egy négyzetméter 3M-est.De lehet volt 300 is
nem tud nekem valaki egy fehér színű rajtszám hátteret?
Csak a fejidomra kellene, mert most kék műanyagidom van a motoron.
Ha azt nem is vennék 5k-ért újat, egy fehér matrica háttér talán kiemelné kicsit az egybeolvadt kék összképet.
Nem én akarok, egyik ismerősöm most vett egyet és gondoltam megkérdezek neki pár dolgot. Egyébként nagyon egyben van, fmf rendszer van rajta, semmi olajfolt,füst és csörgésentes.
Egyébként, nem értem mi a bajod vele? Jah annyi hátulütője van szerintem, hogy nehéz indítani. Kicsit kűzködtem vele a 95 kilómmaal, de a srác 59 kiló, még be sem tudja indítani! Melegen berúgta azért nehézkesen csizma nélkül....
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy mennyire igaz, vagy gyakori a 426-os Yamaháknál a gázelvételkor való leállás?Olvastam egy tesztet a totalbike-on, abban azt írták, hajlamos rá és sok baleset volt már belőle... meg esetleg, hogy lehetne kiküszöbölni?
Előre is kösz a válaszokat!Mindnekinek jó motorozást!
szétszeded a kipuffot,és megtömöd magadnak
kb 2500 ft a gyapot
dugó meg a mosásnál a víz miatt
és az állás során a páralecsapódástól véd
kb 1500-2000ft
Sok krosszmotort látni képeken bedugózott kipuffogóval. Ez az esetleg a hengerig felmászó bogaraktól védi a motort, vagy csak egyszerűen a víztől?
Hol tudnék ilyet szerezni?
Ezek szerint spóroltam 5k-t a harisnyán.
Nincs tervbe véve a sárban dagonyázás, nem is érzem magam még olyan tapasztalt off-road vezetőnek, hogy sáros, vizes mezőn merjek motorozni.
Megvárom a teljesen száraz, jó időt. (akkor fogom megszívni, ha mindig pont hétvégén lesz sár, mikor lenne lehetőség motorozni).
A motor előző gazdája azt mondta, még nyugodtan motorozhatok kicsit a benne lévő olajjal, mert 2 órát, ha ment vele.
A nívópálcán a szint rendben, az olaj teljesen tiszta.
Ez esetben is érdemes inkább most azonnal kicserélni magamnak a biztonság kedvéért, vagy ha tiszta, akkor járkáljak vele így?
Van itt egyről képem,ezt kézben kell látni a szárral együtt.Duma mehet róla évekig,akkor is csiszolja a csúszószárat,bármit írtok Biztos láttam már vagy kettőt Akinek csepp esze van, fel sem teszi
ahha
Csak a fejidomra kellene, mert most kék műanyagidom van a motoron.
Ha azt nem is vennék 5k-ért újat, egy fehér matrica háttér talán kiemelné kicsit az egybeolvadt kék összképet.
Egyébként, nem értem mi a bajod vele? Jah annyi hátulütője van szerintem, hogy nehéz indítani. Kicsit kűzködtem vele a 95 kilómmaal, de a srác 59 kiló, még be sem tudja indítani! Melegen berúgta azért nehézkesen csizma nélkül....
www.robogotuning.hu
Előre is kösz a válaszokat!Mindnekinek jó motorozást!
kb 2500 ft a gyapot
dugó meg a mosásnál a víz miatt
és az állás során a páralecsapódástól véd
kb 1500-2000ft
Sok krosszmotort látni képeken bedugózott kipuffogóval. Ez az esetleg a hengerig felmászó bogaraktól védi a motort, vagy csak egyszerűen a víztől?
Hol tudnék ilyet szerezni?
Miért olyan jó a MOTUL mi van benne vagy csak simán drága
Nincs tervbe véve a sárban dagonyázás, nem is érzem magam még olyan tapasztalt off-road vezetőnek, hogy sáros, vizes mezőn merjek motorozni.
Megvárom a teljesen száraz, jó időt. (akkor fogom megszívni, ha mindig pont hétvégén lesz sár, mikor lenne lehetőség motorozni).
A motor előző gazdája azt mondta, még nyugodtan motorozhatok kicsit a benne lévő olajjal, mert 2 órát, ha ment vele.
A nívópálcán a szint rendben, az olaj teljesen tiszta.
Ez esetben is érdemes inkább most azonnal kicserélni magamnak a biztonság kedvéért, vagy ha tiszta, akkor járkáljak vele így?
ők egy fillért nem tesznek bel a motorozásba szinte...
no persze itt nem a magyar profikról van szó