Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olajgyárba várják a véleményt!Télleg! Milyenek lettek?

ahha
Csáá Telók kiróbálva?
Vegyél dekoros boltban fehér fóliát és csináld meg otthon.Pár száz Ft-ból megvan.Én talán 600Ft-ért vettem egy négyzetméter 3M-est.De lehet volt 300 is
nem tud nekem valaki egy fehér színű rajtszám hátteret?
Csak a fejidomra kellene, mert most kék műanyagidom van a motoron.
Ha azt nem is vennék 5k-ért újat, egy fehér matrica háttér talán kiemelné kicsit az egybeolvadt kék összképet.
Ha kell még dekor, akkor csütörtökön viszek neked valami ajit! Nőnapra...
Nem én akarok, egyik ismerősöm most vett egyet és gondoltam megkérdezek neki pár dolgot. Egyébként nagyon egyben van, fmf rendszer van rajta, semmi olajfolt,füst és csörgésentes.
Egyébként, nem értem mi a bajod vele? Jah annyi hátulütője van szerintem, hogy nehéz indítani. Kicsit kűzködtem vele a 95 kilómmaal, de a srác 59 kiló, még be sem tudja indítani! Melegen berúgta azért nehézkesen csizma nélkül....
itt megtalálsz mindent
www.robogotuning.hu
Nem gázelvételnél áll le hanem ha kis gázzal próbálsz elindulni, nincs vele gond ha rendesen be van lőve a karbi és könnyű elindítani.
szerinem egy 426 os yamival nem érdemes foglalkozni
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy mennyire igaz, vagy gyakori a 426-os Yamaháknál a gázelvételkor való leállás?Olvastam egy tesztet a totalbike-on, abban azt írták, hajlamos rá és sok baleset volt már belőle... meg esetleg, hogy lehetne kiküszöbölni?
Előre is kösz a válaszokat!Mindnekinek jó motorozást!
Köszi!
zsírok:
szétszeded a kipuffot,és megtömöd magadnak
kb 2500 ft a gyapot
dugó meg a mosásnál a víz miatt
és az állás során a páralecsapódástól véd
kb 1500-2000ft
Kipuffogót milyen költség lenne újra kitömetnem?

Sok krosszmotort látni képeken bedugózott kipuffogóval. Ez az esetleg a hengerig felmászó bogaraktól védi a motort, vagy csak egyszerűen a víztől?
Hol tudnék ilyet szerezni?
menjen a téma olajról
Miért olyan jó a MOTUL mi van benne vagy csak simán drága
Olajról is mehet téma,ha már ment 2 órát akkor a jó olajnak feketének kell lennie Sokan hazudgálnak ekkor ,akkor volt csere ez meg az,fele sem igaz.
Ezek szerint spóroltam 5k-t a harisnyán.
Nincs tervbe véve a sárban dagonyázás, nem is érzem magam még olyan tapasztalt off-road vezetőnek, hogy sáros, vizes mezőn merjek motorozni.
Megvárom a teljesen száraz, jó időt. (akkor fogom megszívni, ha mindig pont hétvégén lesz sár, mikor lenne lehetőség motorozni).

A motor előző gazdája azt mondta, még nyugodtan motorozhatok kicsit a benne lévő olajjal, mert 2 órát, ha ment vele.
A nívópálcán a szint rendben, az olaj teljesen tiszta.
Ez esetben is érdemes inkább most azonnal kicserélni magamnak a biztonság kedvéért, vagy ha tiszta, akkor járkáljak vele így?
Van itt egyről képem,ezt kézben kell látni a szárral együtt.Duma mehet róla évekig,akkor is csiszolja a csúszószárat,bármit írtok Biztos láttam már vagy kettőt Akinek csepp esze van, fel sem teszi
Amúgy ne rám hanem a profikra hallgass!
Amúgy meg mit vitatkozok itt PÉKEKKEL
De jó nekik . Amúgy meg mindeni azt használ amit akar.
Amúgy lehet benne valami! De veled szedtük szét, láttad, hogy nem volt semmi gondja...vagy szerinted is csak azért mert beszari vagyok ?
profiknak nem kell rá pénz...
ők egy fillért nem tesznek bel a motorozásba szinte...
no persze itt nem a magyar profikról van szó
Akkor X! Nekem nem volt ilyen problémám, lehet mert nyúl vagyok és nem megyek sárba. Vagy a profiknak kurva sok pénze van?